Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 46 do 60 z 85

Temat: Kowal

  1. #46
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,962
    To jak bardzo "żetony" będą pomagały u kowala zapewne będzie podlegało wielokrotnym zmianom, aby uzyskać tzw. "złoty środek."

    Jeśli chodzi o więcej możliwości "łapania" graczy o zbliżonym ranku PvP to naprawdę nie ma problemu - można by zrobić te mocno krytykowane wyzwania - jest arena, wystarczy doklejać tam "bez zapisu" kilka osób sąsiadujących z nami w rankingu i lv. Nie ma co się oszukiwać - bez lekkiego przymusu, walk z równorzędnymi graczami na większą skalę nie będzie nigdy, a powód na "nie" zawsze się znajdzie. Ale gdyby w tym samym czasie "zapewnić" tym samym osobom walki z graczami słabymi to każdy chętnie by się poznęcał w nielimitowanej liczbie - duża część walk w MFO2 właśnie na tym polegała, bo można było sobie nabijać rank non stop bez względu na jego liczbę u przeciwnika i łapać na mapie bez limitów.

    Pewnie dojdzie do tego, że pakiet zmian do PVP będę musiał przeforsować nie patrząc na zdanie graczy i wreszcie będzie można zobaczyć ich wpływ w praktyce zamiast tylko gdybać

    A w tym pakiecie jest:
    - gracze z pozycji medalowych non stop na arenie
    - na arenie można zaatakować graczy sąsiadujących z nami w rankingu (nawet tych co są nieaktywni w rankingu) - np. raz na tydzień
    - zwiększanie bazowego ranku wraz z lv
    - niski exp (tylko zdobywanie) za PvP
    - żetony
    - poprawka do systemu limitu 3 walk - atakujący po przegranej zawsze traci rank, nawet jak wygrywający nie może go przyjąć.
    - umożliwienie walk na arenie również o złoto (tylko tutaj trzeba dokładnie przemyśleć zasady - czy gracz ma kontrolę nad tym, że chce o złoto a nie chce o rank, czy chce o rank i złoto czy też tylko o rank, jak obliczać stawkę złota - od tego kto go ma mniej, procentowo od posiadanego itp.)

    i oczywiście w dalszej perspektywie coś co na pewno wzmocni PvP - turnieje miesięczne i codzienne z nagrodami MF.

    PS. Wcale niegłupim pomysłem jest zerowanie ranku co miesiąc

  2. #47
    TOMEK KŁAMIE GRACZY
    Konto usunięte
    No to tak.

    Mój pomysł miał na celu nie zmuszenie graczy na wysokich pozycjach do walki, tylko zachęcenie ogółu graczy do walk PvP. Mała, ale jakże ważna różnica. W tym pakiecie rozwiązań, zachęcania nie ma.

    Wszystko mi odpowiada z tych rozwiązań oprócz :

    -gracze z pocycji medalowych non stop na arenie, - czy również gdy jestem ofline ?
    - na arenie można zaatakować graczy sąsiadujących z nami w rankingu (nawet tych co są nieaktywni w rankingu) - np. raz na tydzień - j.w.

    PS. Wcale niegłupim pomysłem jest zerowanie ranku co miesiąc
    - brak mi słów, nie zamierzam nawet uzasadniać


    Teraz zastanówmy się. Przymuszanie do walk nie jest dobre poprzez automatyczny zapis na arenę i możliwość łapania graczy z sąsiadującego rankingu. Jest wiele sytuacji w których nie jesteśmy w stanie w danej chwili walczyć. Przykładowo wchodzimy zalicytować coś, ktoś nas łapię a my musimy wyjść. Ogólnie to takie nie uczciwe . Dlaczego to piszę ? Bo jeżeli by wprowadzić system wyzwań , który jak myślę opierać miałby się na pojedynkach z V2 tylko bez możliwość odmowy, to efekt będzie dokładnie ten sam co w przypadku automatycznego zapisywania na arenie, a przynajmniej gracz będzie miał czas się przygotować, oraz zadbać o to, żeby miał czas na walkę w danym momencie. Przynajmniej wtedy nikt nie będzie się czuć pokrzywdzony.
    Ostatnio edytowane przez TOMEK KŁAMIE GRACZY ; 16-04-2012 o 17:02

  3. #48
    Też mam wątpliwości co do punktów :
    - gracze z pozycji medalowych non stop na arenie
    - na arenie można zaatakować graczy sąsiadujących z nami w rankingu (nawet tych co są nieaktywni w rankingu) - np. raz na tydzień
    Nikt nie jest w stanie przygotować się na każdego przeciwnika , nawet największy mistrz , a co dopiero w 60 sekund. Byłoby to bardzo złe posunięcie ponieważ "mistrza walk pvp" by nie było , ktoś kto by dostał się do top 3 od razu by stamtąd spadał ponieważ każdy mógłby sobie przygotować na niego atry czy też odpowiedni ekwipunek. Ta droga do niczego dobrego nie prowadzi. Natomiast system wyzwań byłby lepszym rozwiązaniem , ponieważ byłby czas np. 3 dni na rozegranie walki a w takim czasie można się idealnie dogadać z przeciwnikiem i jakoś" ustawić " na niego.
    "Nie sztuką jest kupić tanio mf'y , sztuką jest drogo je sprzedać"

  4. #49
    Tomi ,wszystko fajnie ,ale podobne plany widziałem z data z listopada 2011 . Proszę o jakies konkrety ,co kiedy ,czy wogole cos ruszyło... bo narazie niewiadomo nic. Kazdy sobie gdyba dla siebie..

  5. #50
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,962
    Zapis na arenę tak naprawdę w praktyce niewiele się będzie różnił od wysyłanego wyzwania. Załóżmy, że są wyzwania (których nie da się przecież odrzucić) to każdy i tak będzie je wysyłał do wszystkich do których może i zawsze będzie nad nami wisiało zagrożenie niezapowiedzianej walki od kilku osób. Wprowadzimy to w końcu i zobaczymy czy zwiększy to liczbę walk. Przecież domaganie się wszystkich lokacji z bójkami to nic innego jak chęć toczenia większej liczby walk z zaskoczenia . A jeśli zaskoczenie, to nie tylko takie, że my zaskakujemy kogoś, ale i ktoś zaskakuje nas. No przecież tak było w MF2 - nikt się o zgodę na walkę nie pytał, wszyscy stali "przed zamkiem", byli zaskakiwani i było dobrze. Tutaj tylko mała zmiana - dotyczy jedynie równych pod względem PVP, a nie wszystkich.


    Tomi ,wszystko fajnie ,ale podobne plany widziałem z data z listopada 2011 . Proszę o jakies konkrety ,co kiedy ,czy wogole cos ruszyło... bo narazie niewiadomo nic. Kazdy sobie gdyba dla siebie..
    Część zmian moze wejsć wraz z upkiem, część po. Zmiany były wstrzymywane ze względu na niechęć graczy do radykalniejszych rozwiązań, ale w końcu nadszedł czas aby to ruszyć bez względu na wszystko.

  6. #51
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Część zmian moze wejsć wraz z upkiem, część po. Zmiany były wstrzymywane ze względu na niechęć graczy do radykalniejszych rozwiązań, ale w końcu nadszedł czas aby to ruszyć bez względu na wszystko.
    to nie są konkrety to taka sama odpowiedz jak -upek bedzie 'w niedziele'
    Nie można sie oszukiwać ,że tempo postępów lekko mówiąc jest wolne

  7. #52
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,962
    Cytat Napisał Terens Zobacz post
    to nie są konkrety to taka sama odpowiedz jak -upek bedzie 'w niedziele'
    Nie można sie oszukiwać ,że tempo postępów lekko mówiąc jest wolne
    chyba nie spodziewałeś się podania konkretnego dnia? Na pewno dużo dużo bliżej do kolejnego upka niż minęło od ostatniego. Tyle wiem na pewno, więc tyle mogę powiedzieć.

  8. #53
    TOMEK KŁAMIE GRACZY
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Zapis na arenę tak naprawdę w praktyce niewiele się będzie różnił od wysyłanego wyzwania. Załóżmy, że są wyzwania (których nie da się przecież odrzucić) to każdy i tak będzie je wysyłał do wszystkich do których może i zawsze będzie nad nami wisiało zagrożenie niezapowiedzianej walki od kilku osób. Wprowadzimy to w końcu i zobaczymy czy zwiększy to liczbę walk. Przecież domaganie się wszystkich lokacji z bójkami to nic innego jak chęć toczenia większej liczby walk z zaskoczenia . A jeśli zaskoczenie, to nie tylko takie, że my zaskakujemy kogoś, ale i ktoś zaskakuje nas. No przecież tak było w MF2 - nikt się o zgodę na walkę nie pytał, wszyscy stali "przed zamkiem", byli zaskakiwani i było dobrze. Tutaj tylko mała zmiana - dotyczy jedynie równych pod względem PVP, a nie wszystkich.

    Skutecznie tłamsisz krytykę i niepożądane przez ciebie propozycje. Jak rząd za komuny. Pamiętaj tylko, że jak nie idziesz za głosem graczy, to robisz sam sobie źle, nie nam. Że domagamy się zmian i walczymy o swoje, to Ty nam na złość zrobisz ? Brawo.


    Dlaczego nie zrobisz ankiety w grze ? Czy graczy interesuje poszerzenie PvP, czy raczej PvE.


    Wracając do wytłuszczonego przeze mnie zdania. Włącz auto zapis na arenę dla wszystkich graczy, nie tylko dla podium. A co, inni gracze nie chcą więcej lokacji z bójkami ? Tylko nas kilku ?

    Są 2 serwery fizyczne. S1 i S3.

    Zrób na jednym nieograniczone PvP, na drugim 100% PvE. Zobaczymy ile wtedy osób będzie na PvE grało.
    Ostatnio edytowane przez TOMEK KŁAMIE GRACZY ; 16-04-2012 o 19:09

  9. #54
    Wydaje mi się ,że nie przesadzę mówiąc ,że tworzenie 2 tygodniowej fabuły powinno zajmować zdecydowanie krócej niz ..to juz nie 'pare' ani 'kilka' zblizamy sie do 'naście' miesięcy a to jak mówisz jest PRIORYTETEM ,strach mysleć kiedy najdzie czas na POBOCZNE sprawy jak pvp

  10. #55
    TOMEK KŁAMIE GRACZY
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Terens Zobacz post
    Wydaje mi się ,że nie przesadzę mówiąc ,że tworzenie 2 tygodniowej fabuły powinno zajmować zdecydowanie krócej niz ..to juz nie 'pare' ani 'kilka' zblizamy sie do 'naście' miesięcy a to jak mówisz jest PRIORYTETEM ,strach mysleć kiedy najdzie czas na POBOCZNE sprawy jak pvp
    Nie no tu się akurat nie zgodzę, bo skoro to nie jest jedyne źródło dochodów administracji, to nie będzie nikt tego robił po 5h dziennie nawet. A pracy jest dużo wbrew pozorom. Co nie zmienia faktu, że mniejsza a naglące sprawy można by było robić szybciej

  11. #56
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,485
    Na moje bardzo dobre propozycje

    Trochę po was pojadę ale na przykładzie The Family. Wam głównie (brakuje) pvp ale spójrzcie na siebie graliście/gracie na jedno eq przez co macie wielkie oburzenie, że byście musieli być wystawieni na arenę. BeLiaR piszesz, że ludzie trzymają portale, ale to wy trzymacie miasto, teraz może już mniej, ale kilka miesięcy temu to można było was spotkać w mieście. I cały czas dążycie do tego aby ludzi łapać a samemu nie być łapanym - czyli przywileje tylko dla siebie

    Mi się nie chce z wami walczyć, bo moje staty znacie na pamięć, więc walczę z jednym, następny wychodzi z takimi samymi statami, więc ludzie nie chcą walczyć bo walka skończy się najprawdopodobniej porażką.

  12. #57
    TOMEK KŁAMIE GRACZY
    Konto usunięte
    Cytat Napisał aiszek Zobacz post
    Trochę po was pojadę ale na przykładzie The Family. Wam głównie (brakuje) pvp ale spójrzcie na siebie graliście/gracie na jedno eq przez co macie wielkie oburzenie, że byście musieli być wystawieni na arenę.
    Nie . Stoisz na arenie, ja robię na Ciebie atry bo sprawdzam jakie masz, wbijam. Ty na auto, ja manual. - nie masz szans . Problem ?


    Cytat Napisał aiszek Zobacz post
    I cały czas dążycie do tego aby ludzi łapać a samemu nie być łapanym - czyli przywileje tylko dla siebie
    Przykłady poproszę, bo łżesz jak pies.

    Jakoś nie widzę, żeby którykolwiek z członków naszej drużyny unikał lokacji z bójkami, czy też trzymał portal. Stoję całymi dniami nad jeziorem.

    Cytat Napisał aiszek Zobacz post
    Mi się nie chce z wami walczyć, bo moje staty znacie na pamięć, więc walczę z jednym, następny wychodzi z takimi samymi statami, więc ludzie nie chcą walczyć bo walka skończy się najprawdopodobniej porażką.

    Jesteś tak wspaniały, że każdy z nas robi na Ciebie reset statystyk. W ogóle mamy tyle mf-ów, że na każdego robimy resety.

  13. #58
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,485
    Ty masz problem a nie ja, jak jesteś wysoko w ranku to musisz walczyć, więc jeśli nie masz dużo czasu to: możesz się poddać, dać auto, albo logujesz na inną postać(bank - w sam raz aby zalicytować coś na targu)
    Zobacz na raporty twojej drużyny - oprócz ciebie. I policz stosunek bójek rozpoczętych przez twój Team w stosunku do całkowitej ilości bójek(tych o rank), myślę, że 80% to minimum.

    Nie jestem wspaniały, i tak nie sądzę, ale przez różnorodność w eq,gemach łatwo ustawić podobne statystki dysponują innymi bazowymi.

  14. #59
    jakby było co robic to bym nie stał i afkował w miescie .

  15. #60
    TOMEK KŁAMIE GRACZY
    Konto usunięte
    Cytat Napisał aiszek Zobacz post
    Ty masz problem a nie ja, jak jesteś wysoko w ranku to musisz walczyć, więc jeśli nie masz dużo czasu to: możesz się poddać, dać auto, albo logujesz na inną postać(bank - w sam raz aby zalicytować coś na targu)
    Zobacz na raporty twojej drużyny - oprócz ciebie. I policz stosunek bójek rozpoczętych przez twój Team w stosunku do całkowitej ilości bójek(tych o rank), myślę, że 80% to minimum.

    Nie jestem wspaniały, i tak nie sądzę, ale przez różnorodność w eq,gemach łatwo ustawić podobne statystki dysponują innymi bazowymi.
    Ale widzisz, dalej nie podałeś przykładów co do oskarżenia w stosunku do mojej drużyny. Jeśli chodzi o ilość bójek, to może dlatego tych bójek jest więcej, że moja drużyna nie obawia się walki i gdy jest przeciwnik do złapania, to się walczy ???


    Aha czyli jak jestem wysoko w ranku, to nie mogę w nim być za wysoko, i muszę poprzez niesprawiedliwe zwiększenie szans mojego przeciwnika przegrać. Człowieku, opamiętaj się.

    Sam piszesz, że mamy jeden komplet ek, ale teraz twierdzisz, że dzieki doborowi mamy możliwość manewrowania statystykami. I tak, co najśmieszniejsze. Ja jako mag, za pomocą ekwipunku ustawię sobie takie same statystyki jak ma terens, który jest wojownikiem i do tego ma całkowicie innaczej rozłożone statystyki niż ja.
    Nie zamierzam tutaj prowadzić osobistych styczek z Tobą, po prostu się kolego ośmieszyłeś w moich oczach tym postem. Czujesz frustrację, że nie szanujemy tego, że nie chcesz z nami walczyć i to jest oczywiste !
    Tyle z mojej strony, bez odbioru.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •