Tylko że problem jest taki, że większość graczy będzie też chciała to drugie zakończenie. Było chyba gdzieś pisane, że nie będzie tworzonych questów w których możemy wykonać różne rzeczy i całkowicie je zmienić.
Tylko że problem jest taki, że większość graczy będzie też chciała to drugie zakończenie. Było chyba gdzieś pisane, że nie będzie tworzonych questów w których możemy wykonać różne rzeczy i całkowicie je zmienić.
Drugie zakończenie, czyli bohaterów? Pisałem przecież że te wartości zniżki na mixy czy do dropu są do ustalenia, tak żeby dawały mniej/więcej równe korzyścimogą to też być zupełnie inne bonusy niz napisałem
np. u bandytów zamiast dropu zniżka na osłony
![]()
To w takim wypadku jestem za, ale raczej nie inny drop, którego nie będzie się dało zdobyć wybierając drugą opcję.
drop (eq z bossa na końcu questa) będzie takie same, tylko nazwa będzie różniła ;]
Czemu nie będzie "wielokońcowych" scenariuszy ? To jest w grach RPG jedną z lepszych rzeczy ( aż chce się grać drugi raz , tutaj zrobić nową postać )
Co do questu to jestem za , ale ja dodałbym pewną zmianę ;p Ostatnim bossem gdybyśmy wybrali banitów byłby "szef bohaterów" , albo odwrotnie :P ( i wtedy jak wybraliśmy banitów to dostaniemy bohaterski set , a jeśli bohaterów to dostaniemy set banitów , a w nagrodę dostajemy jakiś przedmiocik fabularny :P I ja zrobiłbym z tego dwa różne sety , żeby ten wybór i chęć zrobienia drugiej postaci była jeszcze większa :d.
"Nie sztuką jest kupić tanio mf'y , sztuką jest drogo je sprzedać"
No nie, mogłeś nie pisaćBo mam od dobrych kilku miechów pomysł na tego typu questa (2 drogi), ale czekam na <ciach>, mój jest o <ciach, ciach, ciach>.
Tomi kiedyś pisał, że ktoś kiedyś mu napisał, że takie questy nie powinny występować w grach z fabułą liniową, bo ponoć coś było takiego (wybór drogi) w v2, a niby powinno się zawsze móc zrobić każde rozwiązanie. Osobiście uważam inaczej, bo rozejścia właśnie skłaniają do innych rozwiązań na innych postaciach, zresztą w niejednej typowo liniowej grze pojawiały się niejedne wybory dróg. Jeśli będzie to questem pobocznym, a nie głównym to tym bardziej jest wskazane, aby tego typu rzeczy też czasem wprowadzać.
Mimo wszystko temat należy przenieść ;>
Ostatnio edytowane przez Koridor ; 11-04-2012 o 15:34
Quest pvp
Poz wykonaniu zadania z Gustawem na końcu dialogu mówi, że jeśli interesują cię walki z innymi graczami musisz zgłosić się do Cypriana Mistrza walk,od dowiadujesz się, że znajduje się w Eternii.
Znajdujesz go obok Areny Walk. Gdy prowadzisz z nim rozmowę, okazuje się, że prowadzi nabór na mistrzów walk. Żeby zakwalifikować się do 1 etapu musisz wygrać 5 walk pvp o ranking. Gdy uda Ci się wykonać questa Cyprian każe zgłosić Ci się do niego w Langeburgu na 2 etap. Dochodząc tam dostajesz kolejnego questa aby przekroczyć poprzeczkę rankingową np. 200 ranq. Potem udajesz się do Urkaden tam musisz stoczyć i wygrać po 10 walk manualnych i automatycznych na arenie. Kolejny przedostatni etap jest w Eliar. Masz za zadanie znaleźć się w pierwszej 20 graczy pvp. Po wykonaniu tego zadania udajesz się do Devos aby stoczyć walkę z aktualnym mistrzem (tu jakiś boss).
Za wykonanie koleiny etapów otrzymujemy nagrody w postaci sporej ilości złota i dobrych itemów, które będzie można zdobyć tylko za niego.
Ostatnio edytowane przez abiT ; 15-04-2012 o 21:32
Pierwsza 20 to będzie za trudne, gdy wszyscy wezmą się nagle za quest, ale poza tym w tej grze jak najbardziej przyda się właśnie tego typu quest.
Ja bym to widział:
Dilli:
1 zadanie: Wygraj pojedynek o ranking
2 zadanie: Wygraj bójkę w Twoim przedziale rankingowym
Eternia:
3 zadanie: zdobądź 80 pkt rankingowych
4 zadanie: Wygraj walkę automatyczną
Langeburg:
5 zadanie: Wygraj 2 pojedynki rankingowe pod rząd
6 zadanie: Wygraj 2 bójki w przedziale pod rząd
7 zadanie: Zdobądź 100 pkt rankingowych.
Urkaden:
8 zadanie: Wygraj 2 walki automatyczne pod rząd
9 zadanie: Pokonaj 5 osób na arenie
Eliar:
10 zadanie: Zawalcz z mistrzem areny (jakiś boss).
Oczywiście za każde zadanie jakiś fajny losowy itemek, a za bossa odpowiedni set. Wtedy fabułowcy będą musieli zaznać pvp![]()
@Antybristler
Z tym wejściem do top 20 to rzeczywiście nie najlepszy pomysł był. Quest 2 z twojej propozycji powinien się zmaleźć w eeternii ponieważ nie ma jal wykonać go w dilli i w zadaniu 7 zmienił bym ze 100 na 200 ranq i wyszło by lepiej niż ja propnowałem.
Taki quest mi się bardzo podoba (ulepszona wersja antka )
"Nie sztuką jest kupić tanio mf'y , sztuką jest drogo je sprzedać"
Widzę, że administracja zna i 'toleruje' anime Sailor Moon (w mfo istnieje całkiem sporo outfitów z tego serialu), toteż może warto byłoby zrobić quest z tym związany.Głównym celem questa byłoby zwiększenie ruchu w Wilczej Grocie, która teraz jest niemalże "martwą" lokacją.
Wątpię, że quest zostanie wprowadzony do gry, ale przynajmniej można się zabawić w roli twórcy
Nazwa questa: Pomóż Czarodziejce z Księżyca w odnalezieniu Srebrnego Kryształu.
Wchodzimy do Devos i widzimy na ławce płaczącą Czarodziejkę z Księżyca (po polsku wszystkie nazwy bohaterów z anime brzmią nieciekawie, ale wątpię, aby ktoś się zgodził na angielskie, a tym bardziej japońskie). Podchodzimy do niej i zaczyna się rozmowa:
Ja - J, Czarodziejka z Księżyca - CzK.
J: Witaj, Czarodziejko. Dlaczego płaczesz?
CzK: Och, ja nieszczęsna! Moje życie właśnie rozbiło się na kawałeczki wszelkich uczuć.. Co ja teraz zrobię? Moje istnienie nie ma sensu! Och, w tym mieście wszystko jest takie piękne, harmonijne. Nie pasuję tutaj! Nie wytrzymam tu już ani chwili! <tutaj Czarodziejka wstaje z ławki, podchodzi do portalu i teleportuje się do losowego miasta (Eternia, Langeburg, Urkaden bądź Eliar)>.
J: Pewnie stało się coś poważnego...
Teraz mamy 2 opcje do wyboru:
a) Muszę pomóc Czarodziejce!
b) Niestety nie mam czasu, muszę odnaleźć mojego brata.
Przy wybraniu opcji b, rozmowa się kończy.
Przy wybraniu opcji a:
J: Czarodziejka teleportowała się do jakiegoś miasta, niestety nie wiem, do którego. Pójdę ją odnaleźć.
Jak już wcześniej wspominałam, Czarodziejka teleportowała się do dowolnego miasta, do którego mamy już dostęp. Chodzimy więc po wszystkich miastach i patrzymy, czy nie ma jej na którejś z ławek. W końcu znajdujemy ją na którejś, lecz parę kroków przed nią nasza postać zatrzymuje się i mówi:
J: Muszę ją najpierw czymś udobruchać, żeby znów nie uciekła. Czarodziejka bardzo lubi słodycze... (każdy, kto oglądał chociaż 1 odcinek Sailor Moon, wie o co chodzi)
Następnie, logicznie myśląc, idziemy do miejscowej karczmy i na jakimś stoliku widzimy tabliczkę czekolady. Gdy do niej podejdziemy..:
J: Tutaj jest tabliczka czekolady. Wezmę ją dla Czarodziejki. (Zyskałeś przedmiot Tabliczka Czekolady)
Wracamy do Czarodziejki i rozpoczyna się rozmowa:
J: Proszę, Czarodziejko, mam prezent dla Ciebie. (Straciłeś przedmiot Tabliczka Czekolady)
CzK: Och, dziękuję, to takie miłe!
J: Czy opowiesz mi, co się stało?
CzK: No dobrze. Widzisz, moim odwiecznym wrogiem jest Królestwo Ciemności. Przy ostatniej walce z jego wysłanniczkami, dwoma Wilczymi Siostrami, straciłam najważniejszą rzecz: Srebrny Kryształ, bez którego moje zaklęcia straciły swą moc. Wilcze Siostry ukradły go!
J: To straszne! Czy mogę ci jakoś pomóc?
CzK: Srebrny Kryształ jest najważniejszą dla mnie rzeczą! Sama wyruszyłabym na poszukiwania, lecz niestety bez moich zaklęć jestem bezsilna. Czy mógłbyś/mogłabyś spróbować go dla mnie znaleźć? Obiecuję ci, że otrzymasz godną zapłatę.
J: Nie martw się, Czarodziejko, odnajdę Srebrny Kryształ!
CzK: Wilcze Siostry są bliskimi przyjaciółkami wilków. Czy w tej krainie istnieje miejsce, gdzie jest ich dużo?
Rozmowa się kończy, a my (po chwili namysłu) idziemy do Wilczej Groty. Przy samym wejściu podchodzi do nas 2x Wilcza Siostra.
Przykładowy outfit Wilczych Sióstr:
Kontynuując, podchodzi do nas 2x Wilcza Siostra:
W. Siostry: [nick postaci], dlaczego tutaj przyszedłeś/przyszłaś?!
J: Chcę odzyskać Srebrny Kryształ, który ukradłyście Czarodziejce z Księżyca!
W. Siostry: Haha, myślisz, że sam(a) dasz nam radę?
Nagle pojawia się losowa Sailor Senshi (pol.: Czarodziejka), czyli Wenus, Jowisz, Mars lub Merkury. Out'y bodajże wszystkich Sailor Senshi są już gotowe i dodane do gry jako do kupienia za MF'y, więc nie będzie problemu. Wracając do zdarzeń w Wilczej Grocie, losowa sailorka po pojawieniu się mówi:
Cz'?': [nick postaci] nie jest sam(a)!
Rozpoczyna się walka: Nasza postać i Losowa Czarodziejka vs. boss Wilcza Siostra A, Wilcza Siostra B. Nie będę podawać dokładnych informacji, jeśli chodzi o Losową Czarodziejkę i Wilcze Siostry, ponieważ jak ktoś już wcześniej napisał, nie wiadomo na którym lvl owa walka się odbędzie (o ile w ogóle się odbędzie).
Po wygranej znajdujemy Srebrny Kryształ i oddajemy Czarodziejce z Księżyca. Dostajemy nagrodę: 20k złota i jakiś itemek związany z SM (tu już liczymy na kreatywność adm.), np. Księżycowy Diadem, Księżycowe Berło (buława) itd..
Quest dość krótki, ale zawsze można wydłużyć, np. odnaleźliśmy Srebrny Kryształ lecz niestety "rozczłonkowany" i musimy iść gdzieś, żeby naprawić, bla bla bla, itd. itp. Ale według mnie idealny, ni za krótki, ni za długi, idealny na "nudne wieczory", jak to głosi reklama MFO
Co myślicie?![]()
Ostatnio edytowane przez Boonie ; 22-04-2012 o 19:24 Powód: W Dilli nie ma teleportu.. <facepalm>
Quest : Zaginiony magiczny amulet
Wchodzimy do miasta ________ . Nagle słyszmy starca który ciągle woła : "Gdzie jest mój amulet! Ktoś ukradł mi amulet!" .
Podchodzimy do niego , jednak gdy już jesteśmy koło niego starzec z niewiadomych przyczyn wychodzi . Udajemy się szukać jego ,
znaleźliśmy go w lokacji ________ . Podchodzimy do niego .
Ja: Co ci się stało?
Starzec : Ktoś ukradł mi mój amulet , gdy szedłem sobie drogą . Nie widziałem kto , gdyż miał maskę ...
Ja: 1.Mogę ci jakoś pomóc?
2.Nie mam czasu na tą rozmowę , do widzenia . [ ta opcja przerywa rozmowę ]
Starzec : Mógłbyś mi pomóc , chociaż sam nie wiem czy podołasz. Proszę to ci pomoże .
[dostajemy specjalny naszyjnik który zaświeci się gdy w pobliżu będzie amulet ]
Ja: Spróbuję odnaleźć twój amulet .
Starzec : Poczekaj jeszcze!
Ja : Dobrze
Starzec : Słyszałem , że jakiś złodziej grasuje w mieście ________ . Być może to on , warto sprawdzić , powodzenie chłopcze!
Ja : Żegnaj , spróbuję odnaleźć twój amulet!
KONIEC ROZMOWY
Idziemy to miasta o którym mówił starzec.Pokazuje się scena [ po wejściu do miasta ] w którym widzimy złodzieja jak coś kradnie .
Straże go gonią jednak udało mu się uciec . Okazuje się , że Burmistrz ma zapłacić za schwytanie sprawcy . Ma on to ogłosić w mieście ________.
Wreszcie trafiamy do miasta _______ . Okazuje się , że burmistrz miasta rozpoczyna konferencję . Wchodzimy w tłum .
Nagle dostajemy komunikat : Naszyjnik zaświecił!
Okazuje się , że jedna z osób będących w tłumie posiada amulet.
Po ogłoszeniu przez burmistrza , ludzie przez chwilę stają w miejscu dzięki czemu możemy się spytać każdej osoby czy posiada amulet.
Spotykamy osobę o imieniu ________ która ma ten amulet , po spytaniu się przez niego czy posiada taki amulet ona ucieka.
Biegniemy za nią / nim. Dogoniliśmy ją / jego .
Toczy się walka:
Między naszą postacią _________ , a między postacią mającą w posiadaniu amulet.
Wygrywamy walkę [ w przypadku przegranej walki musimy zacząć quest od rozmowy ze starcem ]
i idziemy oddać amulet Starcowi.
Ja: Proszę oto twój amulet !
Starzec : Nie wiem jak ci dziękować , masz oto prezent w podzięce za odnalezienie mojego amuletu.
Ja: Dziękuję !
Dostajemy stary klucz , nie wiemy do czego on służy .
Ma on charakter fabularny. W dodatku starzec opowiada nam o swoim przyjacielu - Thanargu
Ostatnio edytowane przez Qorg ; 05-05-2012 o 11:54