Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 17

Temat: Arena: Przewaga zwycięstw zmiana w rankingu

  1. #1
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    159

    Arena: Przewaga zwycięstw zmiana w rankingu

    Witam, wnosze propozycję o zmiene w rankingu Arena: Przewaga zwycięstw
    Otóż obecnie ranking sortuje wg wygranych, wg mnie jest to kiepskie a dlaczego?
    Ponieważ taki gracz może na tydzień ustawić postać na arenie, aby wygrywała, następnie ustawić postać aby przegrywała, i tak w kółko,
    Po czym szczyci się ze jest top 1, dzieje się tak dlatego ze po ponownym zbiciu ranku znów może atakować słabszych graczy tzn w swoim przedziale rankingowym do którego właśnie się zbił.

    Jak powinien wyglądać taki ranking?
    Po prostu od walk wygranych odjąć walki przegrane, a gracze którzy mają więcej walk przegranych niż wygranych po prostu nie będą wliczani w ranking, albo ich wartość będzie wynosić 0

    Napisałem to dość chaotycznie bo sam nie wiedziałem jak to określić, ale myślę ze każdy zrozumie.

    nie wiem również czy ten temat nie był już poruszany ponieważ sprawa jest zauważalna.

    Pozdrawiam

  2. #2
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    To jest ranking w stylu "casualowym". Poświęcisz dużo czasu i jesteś pierwszy, a niekoniecznie musisz być dobry. Można pomyśleć nad jakąś modyfikacją zasad, ale ogólnie tam mają z założenia królować najaktywniejsi, którzy walczą niekoniecznie oglądając się na rank - tak dla czystego fun'u. Jeśli chodzi o umiejętności to liczy się ranking PvP.
    https://forum.mfo3.pl/showthread.php...3466#post73466
    Nic dodać, nic ująć. Przewaga zwycięstw liczy się w Rankingu PvP, a na Arenie ilość walk.

  3. #3
    Coni
    Konto usunięte
    Otóż obecnie ranking sortuje wg wygranych, wg mnie jest to kiepskie a dlaczego?
    Ponieważ taki gracz może na tydzień ustawić postać na arenie, aby wygrywała, następnie ustawić postać aby przegrywała, i tak w kółko,
    Chyba chodzi Ci o ranking "Ilość walk", bo ranking "Przewaga zwycięstw" sortuje wg przewagi zwycięstw ;D (ilość wygranych - ilość przegranych).

  4. #4
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    159
    Koridor, a co ma zrobić osoba która non stop wygrywa, i nie ma już ludzi do walki? nie musi być pro, po prostu wygrywa po jakimś czasie kończą się ludzie do walki, no ale cóż, skoro tak zostało postanowione, nic nie zmienimy, dzieki za wyjaśnienie i pozdrawiam.

  5. #5
    TOMEK KŁAMIE GRACZY
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Kasej Zobacz post
    Koridor, a co ma zrobić osoba która non stop wygrywa, i nie ma już ludzi do walki?
    Wbijaj poziomy zamiast stać, to się znajdą przeciwnicy Co prawda dopiero za jakieś 3 miechy jak wbijesz 40 ty no ale co tam Dasz radę.

  6. #6
    1. Musi zacząć przegrywać, aby wrócić z rankiem.
    2. Wyzerować rank za mf.
    3. Wbić lvl.
    4. Przestać walczyć na arenie.
    5. Poczekać, aż ktoś inny dojdzie do niej z rankiem.

    W sumie już nie wiem czego tyczy się propka :P
    Czy aby zablokować możliwość zbijania rank i dzięki temu bycia w top 1? Wyżej napisałeś co zrobić, gdy się nie może już walczyć, bo brakuje osób, a jeszcze wyżej, że niektórzy sobie zmniejszają rank, aby być top 1. W każdym bądź razie musiał poświęcić czas na topkę i wcale nie znaczy, że go nie możesz dogonić, wystarczy poświęcić podobną ilość czasu.

  7. #7
    TOMEK KŁAMIE GRACZY
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Koridor Zobacz post
    1. Musi zacząć przegrywać, aby wrócić z rankiem.
    Samo w sobie brzmi już idiotycznie

    Cytat Napisał Koridor Zobacz post
    2. Wyzerować rank za mf.
    To ma oddać coś co tak ciężką pracą zdobywał ? Patrz na odpowiedź do punktu nr.1

    Cytat Napisał Koridor Zobacz post
    3. Wbić lvl.
    Tylko że, ze względu na małą ilość poleceń w skrypcie, na dużych lwl nie ma walk AutoPvP. W tym rankingu liczą się tylko małe poziomy.

    Cytat Napisał Koridor Zobacz post
    4. Przestać walczyć na arenie.
    No tak bo jak za dobry jesteś to już musisz przestać bo inni też by dobzi chcieć byli.

    Cytat Napisał Koridor Zobacz post
    5. Poczekać, aż ktoś inny dojdzie do niej z rankiem
    I do tego czasu wypaść z rankingu tylko dlatego, że jesteś za dobry lol. To wypadasz z rankingu który ma pokazać najlepszych za to, że jesteś najlepszy


    Cytat Napisał Koridor Zobacz post
    W sumie już nie wiem czego tyczy się propka :P
    Czy aby zablokować możliwość zbijania rank i dzięki temu bycia w top 1? Wyżej napisałeś co zrobić, gdy się nie może już walczyć, bo brakuje osób, a jeszcze wyżej, że niektórzy sobie zmniejszają rank, aby być top 1. W każdym bądź razie musiał poświęcić czas na topkę i wcale nie znaczy, że go nie możesz dogonić, wystarczy poświęcić podobną ilość czasu.
    Heh tylko zauważ, że ten co ma top 1 w ilości walk na arenie to stoi na niej 24/h bo nie zdejmuje postaci wcale, przegrywa wszystkie walki dzięki czemu każdy chce go atakować bo rank sobie wbije i tak mu się bije ta topka...

  8. #8
    Zerowanie ranku za mf przecież po coś wprowadzili, ja tego nie wymyśliłem :P Co do 3. to napisałeś w tej samej minucie to samo, a teraz piszesz (jak ja napisałem), że jest złe..
    Jeśli się jest aż tak dobrym, to wypadałoby się zdecydować czy chce się być w top 1 areny, czy rankingu pvp. O tyle dobrze, że rankingi są dla wszystkich bez względu czy jest dobry na pvp, jeśliby się to zmieniło, to zapewne ranking pvp, a areny niewiele by się różnił, a chyba nie o to chodzi. Jedyne co można zablokować to wystawienie się na te 24h/dobę i pójście sobie (może wymagane wejście co 6/12/24h i ponowne zapisanie), chociaż z innej strony ujmując każdy tak może zrobić - równość, ale już nie będzie walczył z tymi samymi osobami. Inne wyjście to wypisanie po x walk lub jakieś wymagania do zapisania.

  9. #9
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,965
    Tylko że, ze względu na małą ilość poleceń w skrypcie, na dużych lwl nie ma walk AutoPvP. W tym rankingu liczą się tylko małe poziomy.
    To chyba nie jest ten problem. O ile każdy ma tyle samo poleceń do dyspozycji to szanse są równe. Wydaje mi się, że mała część graczy w ogóle potrafi zrobić skrypt uwzględniający coś więcej niż leczenie (do 10 lv można się obyć tylko leczeniem) - a skoro nie potrafią to nie walczą. Szkoda, bo jest tu duże pole do popisu i mniejsza rola eq w osiąganiu zwycięstw.

    Jak powinien wyglądać taki ranking?
    Po prostu od walk wygranych odjąć walki przegrane, a gracze którzy mają więcej walk przegranych niż wygranych po prostu nie będą wliczani w ranking, albo ich wartość będzie wynosić 0
    Tak właśnie jest to liczone.

    Tak jak już pisałem - to nie jest ranking, który ma wyłaniać najlepszych graczy w PvP. Jednak jeśli ktoś wpadnie na genialny i prosty pomysł poprawienia zasad to droga do jego implementacji jest otwarta.

  10. #10
    Coni
    Konto usunięte
    Na wyższych lvl jest mało walk automatycznych bo straty za walkę są dość duże, a nikomu nie zależy zbytnio na ranku auto, więc po co marnować cenne przedmioty?
    Może gdyby w walkach automatycznych zwracały się przedmioty (chociaż wygranemu) to byłoby więcej chętnych.

  11. #11
    Biorąc pod uwagę powyższy fakt, śmiem stwierdzić (), że dobrym rozwiązaniem byłaby większa ilość zdobytego ranku za walki na wyższych lvl o jakąś niewielką ilość zależną od poziomów postaci, np. 1/10 * średnia lvl. Jest tam większy koszt walki, mniej chętnych osób, trudniej wejść na takim lvl do top 1 auto, a mimo to, by to osiągnąć obecnie potrzeba takiej samej ilości walk, taki bonus, lekko by to zmodyfikował, chociaż nie znam się na tyle, czy byłaby to znacząca i warta uwagi ilość ;P

    Natomiast jeśli chodzi o ranking ilości walk na arenie, to wydaje mi się, że dobrym rozwiązaniem byłoby auto-wypisywanie się po x walkach lub x czasu, więc byłyby tam osoby bardziej aktywne, zdecydowanie więcej poświęcające swój czas, niż zrobienie (lub nie) skryptu, wystawienie się i nieaktywność od tygodnia oraz bycie przy tym top1.
    Ostatnio edytowane przez Koridor ; 14-02-2012 o 21:24

  12. #12
    TOMEK KŁAMIE GRACZY
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    To chyba nie jest ten problem. O ile każdy ma tyle samo poleceń do dyspozycji to szanse są równe. Wydaje mi się, że mała część graczy w ogóle potrafi zrobić skrypt uwzględniający coś więcej niż leczenie (do 10 lv można się obyć tylko leczeniem) - a skoro nie potrafią to nie walczą. Szkoda, bo jest tu duże pole do popisu i mniejsza rola eq w osiąganiu zwycięstw.
    No nie ma co ukrywać, że do 10 poziomu to to w ogóle mało ambitna gra jest. W każdym bądź razie jeszcze nie wiem co się dzieje na 40, ale piszę z wieloma osobami i nie raz poruszałem temat inteligencji. Zazwyczaj rozmowa kończy się na tym, że ktoś dopiero same miksy i osłony poustawiał, a już nie ma miejsca na zdolności. I w takim przypadku cofamy poziom gry do tej z przed 10 tego poziomu, gdzie się tylko leczeniem w skrypcie obywa

    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Tak jak już pisałem - to nie jest ranking, który ma wyłaniać najlepszych graczy w PvP. Jednak jeśli ktoś wpadnie na genialny i prosty pomysł poprawienia zasad to droga do jego implementacji jest otwarta.
    Ranking " Ilość Walk na arenie" - umożliwić walki o nic/złoto
    Ranking "Przewaga Walk na Arenie" - zamienić w stosunek wygranych na arenie. Dla niewiedzących - 100 walk wygranych, 2 przegrane = 100/2= 50

    A najlepiej -Usunąć rankingi areny. Ogólnie powinna motywować sama wygrana i to co wygrywasz w walce + to, że nie trzeba szukać przeciwnika, prosić się o walkę ITP ITD. Wcześniej był problem z areną, ale wydaje mi się że to się zmieniło dzięki temu, że arena nie jest już tak jakby fizycznym miejscem na mapie ale opcją w menu gracza.


    Cytat Napisał Koridor Zobacz post
    Biorąc pod uwagę powyższy fakt, śmiem stwierdzić (), że dobrym rozwiązaniem byłaby większa ilość zdobytego ranku za walki na wyższych lvl o jakąś niewielką ilość zależną od poziomów postaci, np. 1/10 * średnia lvl.
    Myślałem kiedyś jakby to było jakby tak było (dokładnie tak samo jak proponujesz Ty), jednak że przewaga ilości graczy (aktywnych w dodatku) na małych poziomach jest tak duża, że nie było by szans na top w rank na wysokim poziomie, wrócilibyśmy do sytuacji z mfo2 gdzie top w PvP to by były same maks 20 lwl. Co prawda i tak kiedyś tam w końcu tak będzie ale na razie jest motywacja do wbijania poziomów i to jest dobra, bo gra musi żyć.

    Cytat Napisał Koridor Zobacz post
    Natomiast jeśli chodzi o ranking ilości walk na arenie, to wydaje mi się, że dobrym rozwiązaniem byłoby auto-wypisywanie się po x walkach lub x czasu, więc byłyby tam osoby bardziej aktywne, zdecydowanie więcej poświęcające swój czas, niż zrobienie (lub nie) skryptu, wystawienie się i nieaktywność od tygodnia oraz bycie przy tym top1.
    W ogóle możliwość zostawiania postaci na arenie po wylogowaniu plus ranking za ilość stoczonych walk nie są kompatybilne ze sobą
    Ostatnio edytowane przez TOMEK KŁAMIE GRACZY ; 14-02-2012 o 22:13

  13. #13
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,965
    Cytat Napisał Bellator
    Zazwyczaj rozmowa kończy się na tym, że ktoś dopiero same miksy i osłony poustawiał, a już nie ma miejsca na zdolności. I w takim przypadku cofamy poziom gry do tej z przed 10 tego poziomu, gdzie się tylko leczeniem w skrypcie obywa
    Jest aż 20 poleceń - całkiem sporo można z tego wyciągnąć. To jest raczej wymówka tych osób, bo każdy ma ten sam limit a więc i takie same możliwości stworzenia skryptu oraz szanse na zwycięstwo. Jeśli damy 50 poleceń to kolejna wymówka się znajdzie. Samo istnienie limitu wcale nie jest złe - zmusza to optymalizacji skryptu i mądrego wyboru priorytetów. Budowanie bardziej zaawansowanych skryptów jest dosyć trudne, wiec dla wielu graczy lepszym rozwiązaniem jest walczenie auto na 10 lv z użyciem 5 prostych poleceń lub nie używanie auto w ogóle. Nie bardzo widzę sposób na zmianę tych nawyków.

  14. #14
    Coni
    Konto usunięte
    A co Ty na takie rozwiązanie? Może by pomogło.
    Na wyższych lvl jest mało walk automatycznych bo straty za walkę są dość duże, a nikomu nie zależy zbytnio na ranku auto, więc po co marnować cenne przedmioty?
    Może gdyby w walkach automatycznych zwracały się przedmioty (chociaż wygranemu) to byłoby więcej chętnych.
    Przedmioty zużyte w walce oczywiście*

  15. #15
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,965
    Cytat Napisał Coni Zobacz post
    A co Ty na takie rozwiązanie? Może by pomogło.


    Przedmioty zużyte w walce oczywiście*
    pytanie dlaczego nie zależy na rankingu auto, a zależy na manualnym?

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •