Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 22

Temat: Ochrona Po Bójce

  1. #1
    Siwy
    Konto usunięte

    Ochrona Po Bójce

    Witam.

    Czemu nie ma ochrony po bójce ?

    Powinno się ją wprowadzić, ponieważ po wygranej bójce, może Cię zaatakować od razu inny gracz i jest to trochę bez sensu, a powinna być przynajmniej jedna minuta ochrony.

    Tak samo jak mam ochronę po, mini bossie lub pojedynku .




    Pozdrawiam.

  2. #2
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    5 minut nawet by nie zaszkodziło. Bo po dobrej walce czasem trzeba ochłonąć

  3. #3
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    3,550
    5 min to przesada, max 1 min. będzie optymalna

  4. #4
    Administrator Avatar Krycha
    Dołączył
    02-04-2011
    Postów
    4,418
    Chyba tylko agresor nie ma ochrony? Z tego co pamiętam, jak Cię ktoś zaatakuje i wygrasz, to masz ochronę.

  5. #5
    Coni
    Konto usunięte
    Nie promujmy agresorów.
    Poza tym jak ktoś anty jest i poluje na jedną profesję to dobrze, że kto inny może też go ubić.

  6. #6
    Siwy
    Konto usunięte
    Rylai, anty nie anty, każdy ( nawet agresor ) Powinien mieć chociaż 1min. ochrony.

  7. #7
    Użytkownik Avatar Jaskier
    Dołączył
    06-05-2011
    Postów
    1,381
    Na tak, nawet z 2 minuty zeby sie przebrac spowrotem na hybryde.
    Nie ma cyckuff, ale podpis i tak fajny.
    [SIGPIC]https://forum.mfo3.pl/image.php?type=sigpic&userid=14362&dateline=132535 4368[/SIGPIC]

  8. #8
    Użytkownik
    Dołączył
    05-05-2011
    Postów
    25
    Popieram pomysł, przynajmniej 1 min powinna byc nawet dla agresora.

  9. #9
    Szlug
    Konto usunięte
    To ranking zostanie opanowany przez anty, którzy będą kampili pod tp przy molo.

  10. #10
    @Up dokładnie , bo co to za problem w minutę zabić się i iść do miasta , lognąć czy dojść do teleportu.
    "Nie sztuką jest kupić tanio mf'y , sztuką jest drogo je sprzedać"

  11. #11
    Kolega Dresa
    Konto usunięte
    Cytat Napisał BeLiaR Zobacz post
    @Up dokładnie , bo co to za problem w minutę zabić się i iść do miasta , lognąć czy dojść do teleportu.
    a co to za problem po ostatnim hicie "dobijającym" dać loga?

  12. #12
    Szlug
    Konto usunięte
    No problem jest taki, że potem nie wiesz kto może stać w miejscu, w którym się wylogowałeś.

  13. #13
    Kolega Dresa
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Szlug Zobacz post
    No problem jest taki, że potem nie wiesz kto może stać w miejscu, w którym się wylogowałeś.
    logujesz się na drugą postać i pytasz znajomego? czy Wam naprawdę tak ciężko pomyśleć?

  14. #14
    Szlug
    Konto usunięte
    Czy Tobie naprawdę tak ciężko pomyśleć, o tym ile czasu zajmie przeciętnemu graczowi Twoja cudowna metoda. Trzeba by na prawdę nie mieć nic do roboty żeby po każdej walce się relogować na drugą postać żeby zrobić przeszpiegi, czy już można się logować właściwą postacią...
    i nadal nie masz pewność czy ktoś tam nie przyjdzie.
    Dlatego też proponowana zmiana nie jest z rodzaju kosmetycznych, zwiększających wygodę gry, co sugerują Twoje posty. Jest to zmiana która, jeśli zostanie wprowadzona, może zaprowadzić bardzo gwałtowne zmiany w rankingach i sposobie gry PvP.

  15. #15
    Kolega Dresa
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Szlug Zobacz post
    To ranking zostanie opanowany przez anty, którzy będą kampili pod tp przy molo.
    Weź Ty się zastanów czego chcesz... Tutaj wyraźnie widać że jesteś przeciw bo ranking będzie się roił od anty. Moja dobra rada dla Ciebie, jak Ci to tak przeszkadza to też sobie zrób anty to będziesz w rankingu o ile umiesz grać...

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •