Pomysł dotyczy skryptów jednak też mógłbybyć dodany do wyników walki ,aby znać dokładnie zakres naszego dmg.
A czego on dotyczy już mówie.
W prawie każdej walce pvp występują statusy mobilizacja i jej defowy odpowiednik.
Każde z nich zakłóca obrażenia przez co po walce niesamowice trudno ustalić "średnią" itp. wartości ,a tym bardziej dostosować to do skryptów
Moim pomysłem jest wprowadzenie ważenia obrażeń ,czyli obrażeń ,które po modyfikacji byłyby takie jakby były zadane bez żadnych modyfikatorów i to by była wartość , która by nam sie przydała w skryptach i do policzenia innych rzeczy z podsumowania walki.
Jak by to ważenie wyglądało
Jeżeli przeciwnik ma osłone to zadane przez nas dmg ważenie traktowałoby nasze dmg jako 50% mocniejsze
W przypadku mobilizacji ważenie trakotwałoby nasze dmg o 25% słabsze.
Chyba wszystko dobrze napisalem.