W walkach pvp mag i wój prawie tyle samo razy leczą mane, a mówi się że to mag leczy mane a wojownik chybia.
W walkach z minibosami/bosami nadal mag mocno góruje, wojownik mając sporo szczęścia i tak za często chybia i ciężej mu osiągać dobre dmg.
W walkach pvp mag i wój prawie tyle samo razy leczą mane, a mówi się że to mag leczy mane a wojownik chybia.
W walkach z minibosami/bosami nadal mag mocno góruje, wojownik mając sporo szczęścia i tak za często chybia i ciężej mu osiągać dobre dmg.
*ognia, przepraszam jak szybko piszę wpadki się zdarzają
Nerus właśnie popieramy
Co sądzicie o tym usunięciu 20% do lodu w żółwiej i zwiększeniu wartości szczęścia ?
Ale nie można pogarszać maga, jak już to podbudpować woja, tu i tam..
np. zwiększyć celność
Discord - serwer dla Elity
Persona non grata, licencjonowany krytyk, niewygodny dla aparatu władzy, wielokrotnie ścigany i prześladowany, nazwany heretykiem za krytykę absolutu i skazany na karę śmierci, odwołał się od niekonstytucyjnego wyroku w sądzie apelacyjnym II instancji w wyniku czego karę zmieniono na banicję, powrócił podczas styczniowego rokoszu, w którym Sir BaGGietka Waleczny strącił z tronu króla
Adiego I Leniwego.
Leniuszek ma rację, ogromną przewagę daje różdżka żółwia, która umożliwia wymaxowanie ogień/lód.
A taka prawda, że magów można bić albo rękawicą lub włócznią - inaczej się nie opłaca.
A atrybuty raczej też mają, więc ciężko.
Wojownika bardzo łatwo wyczuć czym będzie bił, a rzadko który wojownik ma 4 bronie
Mag może bić kilkoma atrybutami w jednej walce to jest ogromny plus dodatkowo udostępniamy mu różdżkę dającą 20% lodu i bez problemu może sobie bić ogniem/lodem w jednej walce.
Wydaje mi się że expienie magiem też jest tańsze właściwie dlaczego mikstury many są tańsze od mikstur życia? na v2 było na odwrót i już mag nie miał tak kolorowo ;p
Ostatnio edytowane przez Nerus ; 29-12-2011 o 00:14
Także Kasej, nie pogorszysz maga uniemożliwiając mu bić z lodu przypuśćmy, pozostaje wam ogień
A my możemy bić z buławy i włóczni naraz ? nie
Więc dlaczego macie mieć we wszystkim lepie ?
Celność też warto zwiększyć, mimo dużego lucka i tak się chybia dosyć często, a tak być nie powinno
My tak tu tylko gadamy, Tomi zwróć uwagę na to ... to pvp u wojów zacznie mieć sens
Balans jest dobry.
Wystarczy spojrzeć na wynik ligi pvp:
1. Woj
2. Mag
3. Woj
[SIGPIC][/SIGPIC]
Wygrałbyś z Emporio i Solerinem nawet jakby mieli eq, nie jest dobrze i zrozum a nie gadasz tak bo jesteś magiem i się cieszysz, że masz łatwo
Ja ci tylko pokazuję fakty.
Gdyby woj był słaby, to nie wygrał by ligi pvp.
Dodatkowo 1 i 3 miejsce należy do wojów, więc można przypuszczać że to mag jest słabszy i wymagający polepszenia.
[SIGPIC][/SIGPIC]
Większość bosów/minibosów używa zdolności szkodzące wojownikowi typu refleks/oślepiający pocisk/pomyślność nie ma odpowiedników szkodzących magowi, poruszałem to już wcześniej
@nerus
hmm a co sądzisz o gryfie?
Przecież to boss idealny dla wojów, ponieważ ma mało defa (ale dużo defa mag) i nadaje status furia który jest doskonały dla wojów, ale zabójczy dla magów.
Ps. Admini już o tym pisali, że bossy w next upku będą trudniejsze dla magów.
[SIGPIC][/SIGPIC]