I tak NIE można po linkach szukać.
Chyba że te już ustalone - ale pewni jest gotowych kilka nowych ;D
Żywy trup (tylko dla potworów i bossów ożywieńców występujących nie pojedynczo)
Poziom: 100
Mp: *200 **300
Limit użyć: 2
Info: Ożywia sprzymierzeńca ożywieńca z pełnym hp, ale nadaje mu status zombie (na przykład dla duchów Gothar, których pewnie będzie czwórka)
Moim zdaniem lepiej nie robić mega silnych zdolności na 50-60 poziom, Przecież pewnie będzie maks. 300 poziom albo większy lub mniejszy.
Nazwa: Paralajża
Poziom: 50*,60**,70**
Info:Postać dostaje drgawki na 5 tur i jest podatna na wszystkie negatywne statusy . Zostaje wykluczona z gry na 3-4tury .
Paralos ( użycia: 1 ) 120 MP
Poziom: 70
Leczy status paraliż.
Miecz+ ( użycia: 2 ) 100 MP
Poziom: 70*,80**
Nadaje status miecz+ na 4 tury. ( ten status powoduje że masz atrybut miecza na 25% )
tak samo z włócznią, toporem itp..
Ogień+ ( użycia: 2 ) 100 MP
Poziom: 70*,80**
Nadaje status ogień+ na 4 tury. ( ten status powoduje że masz atrybut ognia na 25% )
tak samo z lodem, wiatrem itp..
Oj vag chyba ci sie nie uda wyleczyć paraliżu zdolnością, ponieważ możliwe jest użycie tylko przedmiotów.
Pewnie do walk drużynowych.Oj vag chyba ci sie nie uda wyleczyć paraliżu zdolnością, ponieważ możliwe jest użycie tylko przedmiotów
W walkach drużynowych zresztą nie warto ;]
Nowy status
Wyniszczające Rany
Info Zmniejsza obronę mag. i fiz. o 20%.
Ostatnio edytowane przez Hide ; 28-11-2011 o 20:45
@Vag 25% to ciut za dużo.
@lilanna 40% to za dużo według mnie. 20-15% by stykło.
Ciota Nimfomanki
Poziom 60
Co robi : powoduje że przeciwnik dostaje klątwę i leczy się w tej samej turze .
Gaz łzawiący (poziom 45-60, 1* na 45, 2* na 50, 3* od 60)
zadaje obrażenia fizyczne podniesione do 110-120%
ma szanse na nałożenie ślepoty, klątwy i zatrucia na 5 tur (procentowa szansa na zatrucie taka jak w trującym ataku, na ślepotę i klątwe trochę mniejsze)
zdolność nie może nałożyć na raz ślepoty i klątwy, wybiera ślepote jesli ostatnie nasze otrzymane obrażenia były fizyczne, a klątwę jesli magiczne
dmg rosłoby wraz z *, podobnie jak liczba użyć (max 3 użycia), koszt MP 25-35 (też od * zalezne)
Taka silniejsza pechowa chmurka ,bo 3 uzycia i koszt niewysoki i w dodatku dmg.
Jak by dac koszt ~50mp i dmg 100-110% to w sumie byłoby ok.
Uziemienie -
1 użycie , 50lv
Nadakłada na przeciwnika paraliż i spowolnienie na 3 tury
Dmg- 80% ataku mag/ataku
Koszt 100many