Strona 23 z 108 PierwszyPierwszy ... 1321222324253373 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 331 do 345 z 1615

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #331
    Fatal
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Chaos Zobacz post
    W sumie to na 40-50lv też jest już gotowych kilka zdolności

    Np.
    Przyśpieszenie, spowolnienie :P

    Innych nie będę zdradzał
    i tak można po linkach szukać ;>

  2. #332
    musaraj
    Konto usunięte
    I tak NIE można po linkach szukać.

    Chyba że te już ustalone - ale pewni jest gotowych kilka nowych ;D

  3. #333
    Demoniczna Dusza
    Konto usunięte
    Żywy trup (tylko dla potworów i bossów ożywieńców występujących nie pojedynczo)
    Poziom: 100
    Mp: *200 **300
    Limit użyć: 2
    Info: Ożywia sprzymierzeńca ożywieńca z pełnym hp, ale nadaje mu status zombie (na przykład dla duchów Gothar, których pewnie będzie czwórka)

  4. #334
    Moim zdaniem lepiej nie robić mega silnych zdolności na 50-60 poziom, Przecież pewnie będzie maks. 300 poziom albo większy lub mniejszy.

  5. #335
    Warrior Master
    Konto usunięte
    Nazwa: Paralajża
    Poziom: 50*,60**,70**
    Info:Postać dostaje drgawki na 5 tur i jest podatna na wszystkie negatywne statusy . Zostaje wykluczona z gry na 3-4tury .

  6. #336
    Fatal
    Konto usunięte
    Paralos ( użycia: 1 ) 120 MP
    Poziom: 70
    Leczy status paraliż.

    Miecz+ ( użycia: 2 ) 100 MP
    Poziom: 70*,80**
    Nadaje status miecz+ na 4 tury. ( ten status powoduje że masz atrybut miecza na 25% )

    tak samo z włócznią, toporem itp..

    Ogień+ ( użycia: 2 ) 100 MP
    Poziom: 70*,80**
    Nadaje status ogień+ na 4 tury. ( ten status powoduje że masz atrybut ognia na 25% )

    tak samo z lodem, wiatrem itp..

  7. #337
    Oj vag chyba ci sie nie uda wyleczyć paraliżu zdolnością, ponieważ możliwe jest użycie tylko przedmiotów.

  8. #338
    Demoniczna Dusza
    Konto usunięte
    Oj vag chyba ci sie nie uda wyleczyć paraliżu zdolnością, ponieważ możliwe jest użycie tylko przedmiotów
    Pewnie do walk drużynowych.

  9. #339
    musaraj
    Konto usunięte
    W walkach drużynowych zresztą nie warto ;]

  10. #340
    Fatal
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Demoniczna Dusza Zobacz post
    Pewnie do walk drużynowych.
    o to chodziło

  11. #341
    Nowy status

    Wyniszczające Rany
    Info Zmniejsza obronę mag. i fiz. o 20%.
    Ostatnio edytowane przez Hide ; 28-11-2011 o 20:45

  12. #342
    Użytkownik Avatar RiK
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    100
    @Vag 25% to ciut za dużo.

    @lilanna 40% to za dużo według mnie. 20-15% by stykło.

  13. #343
    Warrior Master
    Konto usunięte
    Ciota Nimfomanki
    Poziom 60
    Co robi : powoduje że przeciwnik dostaje klątwę i leczy się w tej samej turze .

  14. #344
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,489
    Gaz łzawiący (poziom 45-60, 1* na 45, 2* na 50, 3* od 60)
    zadaje obrażenia fizyczne podniesione do 110-120%
    ma szanse na nałożenie ślepoty, klątwy i zatrucia na 5 tur (procentowa szansa na zatrucie taka jak w trującym ataku, na ślepotę i klątwe trochę mniejsze)
    zdolność nie może nałożyć na raz ślepoty i klątwy, wybiera ślepote jesli ostatnie nasze otrzymane obrażenia były fizyczne, a klątwę jesli magiczne

    dmg rosłoby wraz z *, podobnie jak liczba użyć (max 3 użycia), koszt MP 25-35 (też od * zalezne)

  15. #345
    Taka silniejsza pechowa chmurka ,bo 3 uzycia i koszt niewysoki i w dodatku dmg.
    Jak by dac koszt ~50mp i dmg 100-110% to w sumie byłoby ok.

    Uziemienie -
    1 użycie , 50lv
    Nadakłada na przeciwnika paraliż i spowolnienie na 3 tury
    Dmg- 80% ataku mag/ataku

    Koszt 100many

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •