Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 51

Temat: Energia

  1. #1
    Khami
    Konto usunięte

    Energia

    Chciałbym zauważyć bazując na własnym doświadczeniu, że owa "energia" którą należy uzupełniacz poprzez afkowanie lub jej doładowanie odpłatnie jest rzeczą odstraszających potencjalnych graczy. Rozumiem, że jest to sposób na utrzymanie serwera bo jak wiadomo to też kosztuje administracje ale uważam, że jest inne, lepsze rozwiązanie tego.
    Aktualnie stosowany sposób jest rodzajem odstraszacza ogromnej części graczy którym sama gra się podoba ale to, że muszą czekać na odnowę już nie. Popytałem - na około 100 osób pytanych żadna nie zadeklarowała chęci grania właśnie przez tą "energię" gdyż chcieli by grac dłużej niż to jest możliwe przez ten ogranicznik, ponieważ kupować nie mieliby zamiaru.

    Rozumiem oczywiście muszą być środki na utrzymanie serwera, rzecz jasna i bez sporna ale jest na to alternatywa. Moim zdaneim lepiej jest zastosować przedmioty kupne - bosoty które, np: zwiększają zdobyte złoto i doświadczenie za pokonanie przeciwnika na określony okres czasu. Taki sposób lub coś pokrewnego daje znacznie większą liczbe graczy ponieważ nikt nie musi na nic czekać a może swobodnie prowadzić rozgrywkę. Dodatkowo raczy znajdzie się dużo którzy chętnie zakupili by takie bossoty czy konto premium aby pzryspieszyć zdobywane doświadczenie.

    Podsumowując moja propozycja daje więcej graczy(nie ma graczy niechętnych przez statystyke "energia") a możliwość wykupienia powyższych przykładowych rzeczy zachęca do kupna i umila czas spędzony na grze.
    Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Avatar Chaos
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,047
    Ale pamiętaj o tym, że poza expieniem można też robić inne rzeczy które kosztują mniej energi.
    Np. walczyć z miniboss'ami czy pvp z innymi graczami.


    Zresztą gdyby nie było ograniczenia, to wiele osób maniaczyło by całymi dniami,
    co z drugiej strony nie było by fajne w stosunku do innych graczy którzy poświęcają na grę 1-2 dziennie.

    Dodatkowo można dodać że bardzo wiele gier ma tego rodzaju ograniczenia.
    Prawie każda gra przeglądarkowa w którą grałem miała jakiś limit energi/akcji/siły na dany dzień.

    Co do konta premium to możliwe że zostanie kiedyś dodane do gry.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  3. #3
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    To właśnie odstraszy graczy, ponieważ Ci z kasą będą bardziej faworyzowani. Teraz jest dobrze bo nie każdy ma czas żeby no-lifować przed kompem. Pamiętajcie, że gra to nie całe życie i nie trzeba cały czas w niej siedzieć.

  4. #4
    QSQ
    Konto usunięte
    Jak wspomniał Chaos, jest to gra przeglądarkowa, a w nich najczęściej są jakieś ograniczenia.

    Gdyby została usunięta energia, to wraz z tym, można by zmienić nazwę gry, ponieważ ta gra słynie z takich rzeczy jak energia, czy punkty ruchu (jeżeli grałeś w v2 to wiesz o czym mówię).

    Szczerze, to kręcisz coś, wątpię aby wszyscy zdeklarowali Ci, że woleli by grać bez energii. Ja osobiście jestem graczem, który nie ma dużo czasu na grę (rano z godzinkę i wieczorem z godzinkę, może dwie), dlatego energia nigdy u mnie nie jest pełna. Więc nie liczy się kto ma więcej czasu na grę, tylko kto posiada lepsze umiejętności (doświadczenie), potrafi ułożyć lepsze staty na potworki i szybciej wbijać lvl(poziom)... Ja mając 2 godzinki czasu dziennie na granie, mogę mieć lepsze osiągnięcia niż Ci co grają 5-8 godzin na dobę.

    A teraz łącząc to wszystko do kupy, wychodzi na to, że bez punktów energii najlepszymi byliby Ci co mają najwięcej czasu na grę, a mimo to mogli by być "doświadczeniem/umiejętnościami" słabsi od tych, co grają sobie np. 2 godzinki, ale umieją rozdać lepiej statystyki. Dlatego opcja zniesienia pkt. energii odstraszyła by tych graczy którzy mają mało czasu na grę.

    Wprowadziło by to "manię"...Byłoby sporo no-liferów, więc rodzice nie byliby zadowoleni z opcji zniesienia pkt energii xD
    Ostatnio edytowane przez QSQ ; 09-11-2011 o 17:05

  5. #5
    Khami
    Konto usunięte
    Chaos: owszem można robić inne rzeczy w grze zgadzam się z tym. A co do maniaczenia to jest tylko i wyłącznie sprawa gracza. jeśli ktoś chce grać długo to gra jeśli nie to nie, kwestia jednostki.
    Antybristler: Jeśli tak uważasz to podam 2 przykłady: Lineage 2 na oficjalnym serwerze gra określona ilość graczy, na serwerach prywatnych(nie liczę piratów tylko te legalne) istnieje opcja donate i gracze sami płacą jeżeli chcą, a gra tam kilkadziesiąt razy więcej graczy bo nie muszą płacić abonamentu. Leauge of Legends: nowa gra wbrew pozorom. Stosowany system bossotów zwiększający ilość IP (rodzaj waluty pozwalającej do wykupu, np: nowego bohatera). Nie ma tam systemu wymuszającego czekanie na kolejną rozgrywkę a graczy jest tysiące. W żadnej grze nikt nie uważa, że ktoś jest faworyzowany bo ma kasę. Jak ma to spoko jego problem on wydaje nie ja ale mimo wszystko zasila potrzeby serwera a graczy jest więcej niż "ustawa przewiduje".

    QsQ: tu nie chodzi o to kto gra lepiej czy gorzej. Nie oszukując się gry tego typu gdzie występuje płatność dowolnego rodzaju polegają na tym, aby zarobić. Ja do tego zmierzam aby ułatwić właścicielowi rozwijanie serwera i przymilić graczom grę. Ja osobiście grałem w wiele gier i lubię łazić po świecie bez powodu - "pozwiedzać" a tutaj takiej możliwości nie mam bo musiałbym wydawać 100zł dziennie a nei ma takiej osoby która zdolnaby była tyle wydać na dowolnego rodzaju grę
    Ostatnio edytowane przez Khami ; 09-11-2011 o 17:23

  6. #6
    Z całym szacunkiem Khami, ale chyba za krótko grasz w te grę, bo jakbyś grał dłużej sam stwierdziłbyś, że ten pomysł nie jest najlepszy...

  7. #7
    Po za tym będzie uzbrojenie które będzie zwiększać ilość zdobywanego exp, ap i złota.

  8. #8
    Khami
    Konto usunięte
    Ja tylko wyraziłem swoją opinie

  9. #9
    Demoniczna Dusza
    Konto usunięte
    Jestem przeciw, zupełnie starcza mi tyle energii. Pomyśl jakby wyglądał event z dyniami, niektórzy by robili 2 godziny przerwy i grali by całymi dniami. Dla mnie urok tej gry w limicie energii też się zawiera. Zdecydowanie na nie.

  10. #10
    Użytkownik
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,489
    heh, widać nowi gracze z komixów, demotow itp. byl za młodzi na v2 i v1 i teraz nie czują tego klimatu w pełni jak starzy wyjadacze ;P
    niech pograja trochę czasu i zrozumieją po co jest tu energia



    mając nieskończoność energii do tego 40lvl'a dochodziło by się w 3dni potem żadnej zabawy :P
    kolejne powody sami sobie wymyślcie, jest ich bardzo duzo, kilka juz zostalo poruszonych wyżej

  11. #11
    Khami
    Konto usunięte
    Ja nie widzę nic świetnego w graniu na raty. Skończy mi się energia i nie mogę normalnie zbierać doświadczenia w puszczy - proste takie moje zdanie. Wyraziłem tylko to co myślę ale widać społeczność takich gier woli tępo ślimacze a nie dowolne w zależności od upodobania gracza. Jak dla mnie gry mmo na przeglądarce widać długo nie dogonią gier właściwych i dynamicznych
    Pozdrawiam
    Temat do zamknięcia

  12. #12
    Demoniczna Dusza
    Konto usunięte
    Pograj trochę, dojdź do 40lvla i wtedy wyraź swoją opinię. Zobaczymy czy wciąż będzie taka sama.

  13. #13
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    411
    Dziękujemy za opinię. Gra ma z założenia nie wymagać spędzania dużej ilości czasu i dlatego jest limit energii. Dzięki temu nawet jak masz na grę godzinę dziennie to możesz nie odstawać od tych co mają więcej.

  14. #14
    QSQ
    Konto usunięte
    Skończy Ci się energia, proste, wyjdź na dwór i wróć jak się odnowi.

    Tępo ślimacze?? Wolałbyś w tydzień nabić 40 lvl i nudzić się, czy ponabijać to przez parę miesięcy i mieć satysfakcję z lvla...

    Przytoczę tutaj inną grę, którą zna każdy... TIBIA - wolę grać na RL Tibi, niż na OTS, gdzie było serwery np. x1000 dośw i lvl wbijało się szybciej. Ja wolałem mieć satysfakcję z wbicia każdego lvla, nawet jeśli zajmuje to długo.

    Musi być jakaś różnica między tymi grami (właściwymi, a dynamicznymi), w końcu było by nudno gdyby wszędzie było to samo

    Cytat Napisał Khami Zobacz post
    QsQ: tu nie chodzi o to kto gra lepiej czy gorzej. Nie oszukując się gry tego typu gdzie występuje płatność dowolnego rodzaju polegają na tym, aby zarobić. Ja do tego zmierzam aby ułatwić właścicielowi rozwijanie serwera i przymilić graczom grę. Ja osobiście grałem w wiele gier i lubię łazić po świecie bez powodu - "pozwiedzać" a tutaj takiej możliwości nie mam bo musiałbym wydawać 100zł dziennie a nei ma takiej osoby która zdolnaby była tyle wydać na dowolnego rodzaju grę
    Znajdź mi grę internetową, gdzie nie występuje płatność dowolnego rodzaju. Jak to nie masz możliwości "zwiedzania świata"?? Właściciel/twórca tej gry zadbał o to żebyś się nie nudził i nawet po skończeniu energii możesz chodzić po świecie, lecz bez możliwości zdobywania doświadczenia.

    Cytat Napisał Jacek Zobacz post
    Dziękujemy za opinię. Gra ma z założenia nie wymagać spędzania dużej ilości czasu i dlatego jest limit energii. Dzięki temu nawet jak masz na grę godzinę dziennie to możesz nie odstawać od tych co mają więcej.
    Dokładnie to samo napisałem.

  15. #15
    Koridor
    Konto usunięte
    Na dłuższą metę nieskończona energia nie ma sensu. Bocenie z lvl i bossami odnawialnymi za określoną liczbę mobków dają bardzo dużą przewagę. Kiedyś sam uważałem, że ruchy to głupi pomysł (nawiązanie do mfo 2), zmieniłem zdanie właśnie z wejściem MFO 3 - zanim weszło nie gram w mfo 2 przez właśnie ruchy. Jednakże w MFO3 to osoba ma wybór co zrobi z energią - rozmyślanie co z nią zrobić i wymyślenie to już gra, należy zagęszczać ruchy, kto ma sposób ma przewagę - wie czego chce. Obecnie nieskończona energia kompletnie nie miałaby sensu również przez to, że mielibyśmy wszystko za samo bocenie - dosłownie wszystko, eq, staty, taktyka na walki, za złoto zdobyte w walkach można kupić od innych graczy mf, a dalej lub od razu za złoto - podane wcześniej rzeczy.
    Bocenie to również nie najlepszy pomysł, bo bardziej (przynajmniej tak mi się wydaje) uzależnia gracza (te interesujące gry) - konsekwencje każdy powinien już znać. Gra ma być oderwaniem od życia, a nie życiem. Jak coś jeszcze wymyślę to dodam w edicie xd

    Edit
    Tak jak powyżej QSQ napisał, brak energii nie pozwala jedynie na zdobywanie doświadczenia z potworków, może co dla niektórych na razie tego nie widać - nie każdy lubi handlować, ale w miarę rozbudowy gry podochodzą nowe rzeczy, np. kowalstwo - mam nadzieję, że niektóre materiały będziemy mogli znaleźć na mapach - bez użycia energii, jak dojdą quest-makerzy to automatycznie będzie dużo, dużo więcej questów, więc gracze, po skończeniu energii będą mogli dać się wciągnąć przez zadania i zagadki.
    Ostatnio edytowane przez Koridor ; 09-11-2011 o 20:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •