Strona 19 z 108 PierwszyPierwszy ... 917181920212969 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 271 do 285 z 1615

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #271
    Gratuluje Vag tylu ciekawych pomysłów. Większość mi pasuje poza podwójnym zatruciem, ogólnie zombie nie bardzo pasuje mi do pvp, a przynajmniej nie przy zdolnościach zadających obrażenia gdyż przeważnie gracz na tym poziomie ma tyle hp, że każde obniżenie go i założenie statusu zombie równa się stracona kolejka i brak możliwości wyleczenia zadanych obrażeń co może się skończyć śmiercią w przypadku wielu umiejętności którymi już dysponujemy jak na przykład krytyk z zatrutego ataku ewentualnie ryzykowny cios. Posypało by się tez wiele przegranych z powodu braku mikstur wody święconej (każdy może zapomnieć, a z takim zwykłym zatruciem da się jeszcze wytrzymać) Zombi tak, bez obrażeń i z 50~60% szans na trafienie). Nie wiem jak to jest ze zdolnością ożywienie i miksami tego typu czy zabijają od razu, ale pewnie tak. Jeszcze zastrzeżenie do tego ostatniego skamienienia, użyteczne tylko w walkach drużynowych gdyż status skamienienie automatycznie kończy walkę przegrana z naszej strony. Ewentualnie rzucone na wroga zabija, nawet niski procent skuteczności nie pomoże, gdyż za bardzo mi się to kojarzy z noobstatami. Ale naprawdę doceniam Twoje pomysły tak jak i Ciebie reputem. Pozdrawiam

  2. #272
    benerit
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Vag Zobacz post
    Sprint ( użycia: 1 ) 60 MP
    Nadaje statusy Refleks i Przyspieszenie na 3 tury
    za silne... taka zdolność miałaby rację bytu przy 100MP zajętych dwóch slotach w broni (można tak robić)
    z drugiej strony - idealna dla jakiegoś bossa

    Pusty cios ( użycia: 5,10,15 ) 1 MP
    Jeśli broń ma jakąś zdolność, atakuje bez niej. Za to cios jest mocniejszy o 5%.
    Jest bardzo dużo zdolności zwiększających obrażenia. Zaletą tej jest niski koszt, ale nadal mamy ryzykowne jakby ktoś chciał się bawić. Nie wiem czy byłoby używane.

    HP Atak ( użycia: 1,2,3 ) 0 MP
    Zadaje 20% mocniejszy cios, używający traci 20% max HP.
    Nieopłacalne 20% max HP to za duża strata za zwiększenie obrażeń o 7-10% MAX hp przeciwnika.
    No i koszt many zero - za dużo zdolności z kosztem 0 nie może być, bo ktoś zacznie robić wojów nobstatów

    Napełnienie ( 1 użycie ) koszt: całe max MP
    Dodaje całe HP, szansa trafienia 75%
    Kolejne leczenie - nie przejdzie bo za dużo jest leczeń

    Podwójne zatrucie ( użycia: 1,2 ) 60 MP
    Nadaje statusy: zombie, regeneracja, zatrucie na 3 tury.
    za silne...

    Potrójny drenaż ( użycia: 1,2 ) 74-82 MP
    Zabiera wrogowi 30% hp, 50% mp, jeden pozytywny status i dodaje używającemu. Nie działa na bossy.
    za silne bo to drenaż + normalizacja prawie jest

    Poczwórny drenaż ( użycia: 1 ) 90 MP
    Zabiera wrogowi 30% hp, 50% mp, dwa pozytywne statusy i dodaje używającemu. Nie działa na bossy.
    jw

    Mega drenaż ( użycia: 1 ) 50 MP
    Zabiera wszystkim wrogom 30% hp i dodaje używającemu. Bossom zabiera 5% hp.
    chyba za 2 sloty zdolności i 100MP

    Odczekanie ( użycia: 1 ) 30 MP
    Nadaje używającemu status skamienienie - jest to przeczekanie, które można zawsze przerwać.
    przerwać przez kogo? Jak jest przeciwnik jeden to wygrałeś walkę? Jak to ma być zero działań przez przeciwnika to za silne. Zakładasz mu robisz sobie combo mobilizacja + precyzja przy okazji jakaś tarcza i zdejmujesz mu i walisz (wcześniej tylko prowokujesz go do pozbycia się normalizacji

  3. #273
    Fatal
    Konto usunięte
    Cytat Napisał benerit Zobacz post
    chyba za 2 sloty zdolności i 100MP
    Albo dla bossa ;>

    Cytat Napisał benerit Zobacz post
    za silne bo to drenaż + normalizacja prawie jest
    Kto mówił, że to ma być dla graczy?

  4. #274
    Omitek Powrót
    Konto usunięte
    Klątwa wojownika

    Poziom: 35
    Sloty: 1
    MP: 70
    Limit użyć: 1
    Info: Atak fizyczny bez atrybutu. Często nadaje status klątwa.

    Mistrzowski cios

    Poziom: 40
    Sloty: 1
    MP: 75
    Limit użyć: 1
    Info: Atak fizyczny na wszystkich przeciwników. Przyswaja 10% łącznie odebranego HP. Ma 20% szans na nadanie statusu paraliż lub ślepota

    Oko smoka:

    Poziom: 50
    MP: 75
    Limit użyć: 1
    Sloty: 1
    Info:
    Zadaje obrażenia magiczne i fizyczne na dwóch przeciwników z siłą zredukowaną do 25% ,o atrybucie ognia. Rzadko nadaje status uśpienie na 1 turę. Pokazuje ilość MP każdego trafionego przeciwnika.

    Magiczny drenaż:
    Poziom: 10
    MP: 30
    Limit użyć: 3
    Info: Zabiera część MP przeciwnikowi i dodaje rzucającemu.

  5. #275
    Fatal
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Omitek Powrót Zobacz post
    Magiczny drenaż:
    Poziom: 10
    MP: 30
    Limit użyć: 3
    Info: Zabiera część MP przeciwnikowi i dodaje rzucającemu.
    Już istnieje

  6. #276
    Omitek Powrót
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Vag Zobacz post
    Już istnieje

    1. siema, vag
    2. z gory sory ze cie potraktuje jak debila
    3. jak taki madry to skad to wypada
    4. i to nie jest TO bo to ma koszt 50 many i jest od 30 lvla. to ma byc od 10 lvla i kosztowac 30 many!!!

  7. #277
    Shunsui
    Konto usunięte
    Ale jest podobne ...

  8. #278
    Darkraven
    Konto usunięte
    bo tego nie ma.

    pozdrawiam ;D

  9. #279
    Czy jest sens składać propozycje zdolności na lvl 1-40 ... Przecież już są na ten przedział wprowadzone zdolności i , raczej nie zostaną zmienione.

  10. #280
    Mam kilka pomysłów (szczególnie dla bossów).
    Pocisk Normalizacyjny
    koszt MP, limit użyć, sloty i ilość gwiazdek ustalcie sami.
    Info: Zadaje obrażenia magiczne i może zdjąć pozytywne statusy z wroga.

    Cios Normalizacyjny
    koszt MP, limit użyć, sloty i ilość gwiazdek ustalcie sami
    Info: Zadaje obrażenia fizyczne i może zdjąć pozytywne statusy z wroga.

  11. #281
    I jeszcze mam coś bardzo silnego (to może być dla bossów)

    Furia Mocy
    koszt MP, limit użyć, sloty i ilość gwiazdek ustalcie sami.
    Info: Nadaje statusy furia i mobilizacja na 4 - 6 tur
    PS: Żeby była moc wyrównana mogła by ta zdolność odejmować celność.

  12. #282
    Demoniczna Dusza
    Konto usunięte
    Mam kilka pomysłów (szczególnie dla bossów).
    Pocisk Normalizacyjny
    koszt MP, limit użyć, sloty i ilość gwiazdek ustalcie sami.
    Info: Zadaje obrażenia magiczne i może zdjąć pozytywne statusy z wroga.

    Cios Normalizacyjny
    koszt MP, limit użyć, sloty i ilość gwiazdek ustalcie sami
    Info: Zadaje obrażenia fizyczne i może zdjąć pozytywne statusy z wroga.
    Po co? jest już normalizacja zwykła, nie sądzę, żeby wprowadzono tak podobne zdolności

  13. #283
    My tracimy turę by użyć normalizacji a jak masz np. Pocisk Normalizacyjny to jednocześnie atakujesz magią i możesz zdjąć pozytywny status z wroga.

  14. #284
    Proponuje brak komentowania, składanie samych propozycji.
    Jeśli Tomi coś będzie chciał to wybierze i odpowiednio zbalansuje.
    Ewentualnie komentować mogliby testerzy (np. benerit) którzy mają jakieś pojęcie.

  15. #285
    Omitek Powrót
    Konto usunięte
    Szybki Cios

    nie mala ilość many, moze 50, limit uzyc - 1*=1, 2*=2, 3*=3
    na kolejną gwiazdke potrzeba będzie bardzo dużo AP

    Info: Nadaje status Mobilizacja i zadaje 2 ciosy ze 100% Celnością

    Przydało by się na dobicia..
    ps. zamiast tego mozna uzyc np. mobi i krytyka, to jest taki skrót..

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •