Strona 18 z 108 PierwszyPierwszy ... 816171819202868 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 256 do 270 z 1615

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #256
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Squadron Zobacz post
    Nie wiem czy już ktoś podawał taką zdolność ale moim pomysłem jest Mega Leczenie Many kosztem HP
    No, wreszcie coś dla emo

  2. #257
    Użytkownik Avatar Squadron
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,563
    ciąć sobie HP

  3. #258
    A może rozdanie many lub coś w tym stylu.
    Że rzucający poświęca 50% aktualnej many i każdy dostaje tyle ile poświęcil

  4. #259
    Użytkownik
    Dołączył
    05-04-2011
    Postów
    5
    Moja propozycja to:

    Przeszywający Atak - ignoruje osłonę i osłonę magiczną, limit użyć 1,2,3 w zależności od gwiazdki, sugerowany lvl 35,40,45, koszt MP 33,36,40.
    Przeszywający Pocisk - ignoruje osłonę i osłonę magiczną, limit użyć 1,2,3 w zależności od gwiazdki, sugerowany lvl 35,40,45 (atak bez atrybutu), koszt MP 33,36,40.

    Nie jestem pewien co do kosztu MP, ale coś trzeba było zasugerować :P

    Co wy na to ?
    Ostatnio edytowane przez Wsciekly ; 18-10-2011 o 19:07

  5. #260
    Fatal
    Konto usunięte
    Może być

  6. #261
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Nowy status:
    Tropikalna Gorączka; postać z tym statusem w pierwszej turze postać traci 1% hp, w drugiej 2%, w trzeciej 4%, w czwartej 8%, w piątej 16% itd, aż do śmierci lub wyleczenia. Taka inna forma zatrucia.

  7. #262
    Mam taki prosty pomysł na zdolność a mianowicie:
    Mega kuracja - zdejmuje statusy Zatrucie, Klątwa, Ślepota, Uśpienie i Zombie wszystkim sojusznikom
    ilość użyć oraz inne proszę powiedzieć bo nie chce mi się wymyślać
    Trzęsienie ziemi - nadaje przeciwnikom statusy Spowolnienie, Pomylenie, Oślepienie na 4 tury oraz zabiera 50% HP

  8. #263
    Mega kuracje jeszcze może być.
    Trzęsienie Ziemi jak by każdy parametr osłabić o 50% to by mogło być

  9. #264
    Użytkownik Avatar Val Gaav
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    236
    Cytat Napisał Wsciekly Zobacz post
    Moja propozycja to:

    Przeszywający Atak - ignoruje osłonę i osłonę magiczną, limit użyć 1,2,3 w zależności od gwiazdki, sugerowany lvl 35,40,45, koszt MP 33,36,40.
    Przeszywający Pocisk - ignoruje osłonę i osłonę magiczną, limit użyć 1,2,3 w zależności od gwiazdki, sugerowany lvl 35,40,45 (atak bez atrybutu), koszt MP 33,36,40.

    Nie jestem pewien co do kosztu MP, ale coś trzeba było zasugerować :P

    Co wy na to ?
    to nie margonem i nie kopiuj takich pomysłów , bez obrony lecisz na hita

  10. #265
    Bez obrony ktoś nie zada Ci obrażen o ile się nie myle.(bo nie dzieli się przez 0)
    Ale wydaje mi się ,że chodziło tu o bariery magiczne i fizyczne.

  11. #266
    Ostatnio wymyśliłam to:
    Kontratak- Nadaje status kontratak na 6 tur
    (Status kontratak pozwala jak sama nazwa mówi na kontratakowanie czyli gdy ktoś cię zaatakuje ty w tym samym czasie go atakujesz)
    Co wy na to???

  12. #267
    Demoniczna Dusza
    Konto usunięte
    hm, to coś jak mega przyspieszenie, bo atak przy turze przeciwnika i Twojej, przyspieszenie na pewno będzie

  13. #268
    Fatal
    Konto usunięte
    Sprint ( użycia: 1 ) 60 MP
    Nadaje statusy Refleks i Przyspieszenie na 3 tury

    Pusty cios ( użycia: 5,10,15 ) 1 MP
    Jeśli broń ma jakąś zdolność, atakuje bez niej. Za to cios jest mocniejszy o 5%.

    HP Atak ( użycia: 1,2,3 ) 0 MP
    Zadaje 20% mocniejszy cios, używający traci 20% max HP.

    Napełnienie ( 1 użycie ) koszt: całe max MP
    Dodaje całe HP, szansa trafienia 75%

    Podwójne zatrucie ( użycia: 1,2 ) 60 MP
    Nadaje statusy: zombie, regeneracja, zatrucie na 3 tury.

    Potrójny drenaż ( użycia: 1,2 ) 74-82 MP
    Zabiera wrogowi 30% hp, 50% mp, jeden pozytywny status i dodaje używającemu. Nie działa na bossy.

    Poczwórny drenaż ( użycia: 1 ) 90 MP
    Zabiera wrogowi 30% hp, 50% mp, dwa pozytywne statusy i dodaje używającemu. Nie działa na bossy.

    Mega drenaż ( użycia: 1 ) 50 MP
    Zabiera wszystkim wrogom 30% hp i dodaje używającemu. Bossom zabiera 5% hp.

    Odczekanie ( użycia: 1 ) 30 MP
    Nadaje używającemu status skamienienie - jest to przeczekanie, które można zawsze przerwać.

  14. #269
    podoba mi się podwójne zatrucie. to chyba będzie jak z czachą że jak ona widzi że ktoś ma niewyleczony status zombie to używa na tą osobę miksture regeneracji, a potem można użyć wody święconej i masz darmową regeneracje .

  15. #270
    Doktor Lewatywa
    Konto usunięte
    Nakładasz przy dublu, potem bijesz miksturką i przeciwnik nie ma szans. Za mocne.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •