Strona 17 z 108 PierwszyPierwszy ... 715161718192767 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 255 z 1615

Temat: Propozycje nowych zdolności

  1. #241
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    1) Magiczne zranienie.
    Ten atak fizyczny zabiera przeciwnikowi 20% many zamiast HP.
    Koszt many: 30

    Chodzi o to, że nasz atak zamiast zabrać 800hp zabiera 160many. (HP nie spada).


    2)Zawieszenie broni.
    Obie strony dostają status paraliż na 4 tury. Zawsze wchodzi.
    Koszt many :50
    Dostajemy 4 tury, podczas których można się ulczyć, uleczyć manę, nadać statusy itp. Gdy kto ma malo hp i tego użyje też może paść bo przeciwna strona ma kamień/runę

    3)Zyskiwanie przewagi (może być inna nazwa nie miałem pomysłu bo po prostu 1sza myśl)
    Zamienia status "zatrucie" na "regeneracja" (10tur rege)
    Ostatnio edytowane przez Qwiker ; 12-10-2011 o 19:16

  2. #242
    Omitek Powrót
    Konto usunięte
    Cytat Napisał Qwiker Zobacz post
    1) Magiczne zranienie.
    Ten atak fizyczny zabiera przeciwnikowi 20% many zamiast HP.
    Koszt many: 30

    Chodzi o to, że nasz atak zamiast zabrać 800hp zabiera 160many. (HP nie spada).


    2)Zawieszenie broni.
    Obie strony dostają status paraliż na 4 tury. Zawsze wchodzi.
    Koszt many :50
    Dostajemy 4 tury, podczas których można się ulczyć, uleczyć manę, nadać statusy itp. Gdy kto ma malo hp i tego użyje też może paść bo przeciwna strona ma kamień/runę

    mi sie podoba 2). reputa nie dam bo sam mam na minusie musze se wyrownac bo jestes lepszy itak

  3. #243
    Fatal
    Konto usunięte
    Hipnoza ( użycia: zależy od gwiazdki, max 2 ) 70 MP
    Pozwala wykonać jedną turę za wroga - ale nie możesz atakować siebie.

    Miecz zniszczenia
    Za każdy atak obrażenia rosną o 5%. Jeśli zostanie wykonana inna akcja, siła spada do 100%.

    Chybienie ( użycia: 2 ) 10 MP
    Usuwa status Upewnienie lub powoduje że wróg na 100% chybi. 1 tura.

    Upewnienie ( użycia: 3 ) 20 MP
    Następny twój atak/zdolność/cokolwiek na 100% trafi. 1 tura.
    Ostatnio edytowane przez Fatal ; 13-10-2011 o 15:37

  4. #244
    Użytkownik Avatar Qwiker
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,143
    Cytat Napisał Vag Zobacz post
    Hipnoza ( użycia: zależy od gwiazdki, max 2 ) 70 MP
    Pozwala wykonać jedną turę za wroga.

    Miecz zniszczenia
    Za każdy atak obrażenia rosną o 5%. Jeśli zostanie wykonana inna akcja, siła spada do 100%.

    Chybienie ( użycia: 2 ) 10 MP
    Usuwa status Upewnienie lub powoduje że wróg na 100% chybi. 1 tura.

    Upewnienie ( użycia: 3 ) 20 MP
    Następny twój atak/zdolność/cokolwiek na 100% trafi. 1 tura.
    Hipnoza odpada. Czekam az masz malo hp. rzucam to. atakuje twoja postacią ciebie, potem swoja dobijam i end (tym bardziej jak jest woj vs mag)

  5. #245
    Fatal
    Konto usunięte
    Teraz zmieniłem ją trochę

  6. #246
    Użytkownik Avatar Val Gaav
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    236
    zdolność przeznaczona do walk drużynowych , ponieważ większość walk 4v4 wygląda tak że jak jedna drużyna zaczyna to atakuje tylko jedną osobę aż do śmierci , potem sojusznik ją wskrzesza drugi leczy i tak w kółko walka bez polotu i jakichkolwiek szans

    Brama życia - warunek użycia to min 2 osoby w walce , czyli musi być min jeden sojusznik
    1* zwiększa limit hp o 25% ( czyli mając 1000/1000 hp po użyciu zdolności będziemy mieć 1000/1250 , zdolność nie leczy tylko zwiększa ilość hp na czas walki )
    2* zwiększa limit hp o 50%

    użycie many- 100
    brak limitu tur

  7. #247
    musaraj
    Konto usunięte
    Wyrównanie:
    Zdejmuje wszystkie statusy. Wszystkim.


    Odwet:
    Powtarza ostatnią czynność wykonaną przez danego przeciwnika, na tymże przeciwniku. Jeśli przeciwnik nas zaatakował, to my atakujemy jego z dokładnie tymi samymi obrażeniami. Jeśli nam zdjął statusy, to my mu zdejmujemy statusy. Jeśli się uleczył, to my go ponownie leczymy ;p
    Koszt obu duzy.

    I takie półmarzenia ;p
    Powtórka
    Odnawia cała walkę. Z takim samym stanem mikstur, MP, HP, zdolnosci jak na początku walki.

    Nie mam pomysłu na nazwe.

    Zdejmuje całe EQ. Wszyscy uczestnicy walczą, jakby nie mieli Eq. A więc również bez zdolnosci, gemów...

    PIerwsze dwie moga działać na bossy.

  8. #248
    Omitek Powrót
    Konto usunięte
    Od razu pisze: Jak sie komuś kurrrde pomysł nie podoba to niech łaskawie nie daje minusów bo po grzyba dawać minusy za słby pomysł :/ ale jak sie komuś podoba to plx wyrównajcie mi reputy do 10

    Przebicie:

    Koszt MP: 75
    Lv: 40
    Atak fizyczny bez atrybutu. Przebija się przez wszystkie pancerze i atakuje bezpośrednio przeciwnika.

    Kataklizm:
    Koszt MP: 150
    Lv: 50
    Pozbawia wszystkich walczących wszystkich statusów pozytywnych i negatywnych nadając im status pomylenie i paraliż oraz zostawiając im tylko 1 HP
    Ostatnio edytowane przez Omitek Powrót ; 16-10-2011 o 14:17

  9. #249
    Salcia
    Konto usunięte
    Kataklizm:
    Koszt MP: 150
    Lv: 50
    Pozbawia wszystkich walczących wszystkich statusów pozytywnych i negatywnych nadając im status pomylenie i paraliż oraz zostawiając im tylko 1 HP
    To jest boskie i później każdy w siebie rzuca kamieniami ;]

  10. #250
    Jak da wszystkim pomylenie i paraliż to nikt nikogo nie zabije , może bez tego paraliżu ;p

  11. #251
    Adi to nap
    Konto usunięte
    Dobry pomysł moim zdaniem.
    Nikt się nie ruszy, i przeminą te 3 kolejki ;p

  12. #252
    Darko
    Konto usunięte
    i pierwszy kto się budzi bije eksplozją...
    buuu

  13. #253
    A później będzie kolej woja Multi atak i po walce, pomysł iście genialny

    @up pierwszy ;p

  14. #254
    Pajęczy kieł - 5% szansy na nadanie statusu paraliż lub zatrucie. To lub to jest tak jak alternatywa w matmie więc oznacza ono tyle co dla normalnego cżłowieka lub+i.

    Zaklęta buława - z każdym uderzeniem zmniejsza zdolności ofensywne przeciwnika o 1%, max 25%

  15. #255
    Użytkownik Avatar Squadron
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,563
    Nie wiem czy już ktoś podawał taką zdolność ale moim pomysłem jest Mega Leczenie Many kosztem HP

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •