Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Statystyki 40 lvl mag PvE

  1. #1
    Użytkownik
    Dołączył
    22-04-2011
    Postów
    370

    Statystyki 40 lvl mag PvE

    Obecnie mam 36 poziom, potrzebuję odpowiedzi w co teraz dawać żeby pokonać bossy z ostatniego update.
    Punkty statystyk

    HP: 91
    MP: 33
    Atak: 10
    Obrona: 50
    Atak magiczny: 85
    Obrona Magiczna: 50
    Szczęście: 30
    Szybkość: 81

    Ekwipunek

    Ręce: Gryfia różdżka
    Głowa: Ogrzy hełm
    Ciało: Zielona szata
    Nogi: wygodne buty
    Dodatki: Ogrzy wisiorek

    Posiadane zaklęcia: Wiatr 2, Ogień 2, Pocisk magiczny 2

    Posiadane gemy: Atak magiczny plus x5, HP plus x3, MP plus, Lód Plus, Miecz Plus, Obrona Plus, Obrona magiczna plus x2, Szczęście plus, Szybkość plus x2, Topór plus, Uniki plus, Wiatr plus - wszystkie mają maks gwiazdek

    No więc, jak rozdać 40 punktów statystyk aby pokonać te bossy?
    Jakie gemy założyć na poszczególne bossy oraz jeśli jest taka potrzeba jaki ekwipunek kupić na poszczególne bossy?

  2. #2
    Elyn
    Konto usunięte
    Do 40 powinieneś mieć co najmniej 100 szybkości. MP to już jak sam uważasz osobiście mam 50 i uważam że tyle wystarczy na 40 poziom. Obrony masz według mnie na idealnym poziomie. Resztę punktów w atak magiczny daj.

    Na Minosa. Gemy HP i Obrony, Ogrza była by dobra, albo cokolwiek co ma wyższą obronę niż Szata. Wbij sobie również atrybut Topór lub jeśli ten gem Topór plus masz na 5* załóż go.

    Na Nimfę Gemy Obrony magicznej/HP. Ewentualnie Skrzydlaty hełm; wówczas z 1 gem szybkość by zredukować ujemne pkt z hełmu lub substytut z okolic twojego lvl'a. Wiadomo Ogrzy na Nimfę nijak Ci sie nie przyda. Załóż o ile posiadasz lub zakup: Magiczny pierścień 26 lv, Bursztynowa broszka 28 lv, Kolorowa Broszka 37 lv. Celem jest zwiększenia many i obrony magicznej. Im więcej many tym rzadziej uzupełniasz manę i częściej będziesz ją bił.

    Na Serafina zredukuj maxymalnie obrażenia fizyczne ponieważ często wchodzą mu krytyki. Przydały by Ci się buty z co najmniej "4X" szybkości, jeśli Cie stać Banickie, jeśli nie to Podkute powinny zrobić swoje. Po za tym jakiś balans Obrona / Obrona magiczna z przewagą tego pierwszego.

    Myślę że spokojnie przejdziesz wszystkie możliwe Bossy już na obecnym lvl'u.

    Pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez Elyn ; 14-10-2011 o 18:08

  3. #3
    Loco
    Konto usunięte
    Minotaur: w eq brakuje ogrzej zbroi, załóż 2/3 hp plusy, tą obrone co masz i w resztę slotów dołóż atak magiczny/szybkość. W walce używaj miksów rege,odnowy i osłon, na tym lvl spokojnie powinieneś go pokonać.
    Nimfa:jeżeli dysponujesz tylko tym eq to nie masz sznas. Zakup skrzydlaty hełm,skrzydlate buty i jakiś dodatek, może być banicki pas. Gemy załóż te dwie obr mag, które masz, też z dwa hp plusy i jak zostanie slot szybkość/atak magiczny. W walce tym razem używaj osłon magicznych.
    Serafin: bije zarówno ciosem fizycznym jak i magicznym, dobierz eq i gemy tak aby mieć po około ~115 obu obron. Szybkości ~120. Nie zważaj na to, jeżeli za pierwszym razem polegniesz z kretesem, w następnej walce może nie będzie używał tylu zdolności i może nie będą one tak efektywne. Na serafina dobij też jeszcze z dwa lvl po których statystyki możesz dodać gdzieś 10-15 punktów w szybkość, szczęście jeżeli będzie blokowało,mp gdzieś na 6 ataków, resztę możesz dołożyć w atak magiczny.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •