Zobacz wyniki ankiety: Czy potwierdzasz, że błąd istnieje?

Głosujących
22. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak, potwierdzam, że błąd istnieje (również się z tym spotkałem)

    20 90.91%
  • Nie, nigdy nie miałem tego błędu, a sprawdzałem warunki jego wystąpienia

    0 0%
  • Nie zwracałem uwagi/Nie jestem w stanie sprawdzić

    0 0%
  • Według mnie to nie jest błąd gry

    2 9.09%
Pokaż wyniki od 1 do 12 z 12

Temat: [P2] Lagi

  1. #1
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    3,029

    [P2] Lagi

    Od paru dni występuje dużo problemów z płynnością gry, z wiadomości od innych graczy wnioskuję, że nie tylko u mnie. Szczególnie jest to odczuwane przy F5 podczas walki (anulowanie animacji przy 3 osobach auto) lub łapaniu minibossów (długa przerwa pomiędzy "wejściem" w moba a inicjacją walki)

    Przeglądarka/OS: nie dotyczy

  2. #2
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    346
    Potwierdzam, na upominku cały czas m.in to występuje i sprawia wrażenie, że ktoś ma lepszy wykrywacz i chód postaci..
    Najbardziej neutralny gracz w MFO3. Zero konfliktu tylko 4fun.

  3. #3
    Użytkownik Avatar Platynowy
    Dołączył
    03-12-2015
    Postów
    378
    Dodatkowo (przynajmniej u siebie) zaobserwowałem również efekt "cofania się postaci", w efekcie aby dotrzeć do punktu X trzeba klikać myszką kilka razy w to samo miejsce.

  4. #4
    Użytkownik Avatar Spotlight
    Dołączył
    15-08-2016
    Postów
    1,061
    Cytat Napisał Platynowy Zobacz post
    Dodatkowo (przynajmniej u siebie) zaobserwowałem również efekt "cofania się postaci", w efekcie aby dotrzeć do punktu X trzeba klikać myszką kilka razy w to samo miejsce.
    Efekt cofania się postaci istnieje już od bardzo dawna.
    By skłonić człowieka do okrucieństw, każ mu wierzyć w absurdy.

  5. #5
    Użytkownik Avatar Cooliak
    Dołączył
    26-07-2016
    Postów
    479
    To może lepszy serwer a nie budżetówka jak by nie było przychodu
    Pozdrawiam Bonus do Dropa 100%

  6. #6
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Spotlight Zobacz post
    Efekt cofania się postaci istnieje już od bardzo dawna.
    true, utrudniało mi to robienie komnaty zręczności u zielonego smoka, jak mnie tepnęło wstecz i nagle byłam w pułapce kolcowej.

  7. #7
    Użytkownik
    Dołączył
    19-03-2012
    Postów
    1,101
    Potwierdzam wielokrotnie musialem odswieżac gre przed upominkiem.
    Nadal wiem, że kłamiecie

  8. #8
    Mogę też dodać, że częściej wyrzuca do Panelu Gracza. Normalnie zostawienie karty i przejście na inną nie wyrzucało - teraz zdarza mi się to regularnie.

  9. #9
    Cytat Napisał Hide Zobacz post
    Mogę też dodać, że częściej wyrzuca do Panelu Gracza. Normalnie zostawienie karty i przejście na inną nie wyrzucało - teraz zdarza mi się to regularnie.
    a to nie czasem wina przeglądarki, funkcja odciążania ramu? bo mnie osobiście na panel gracza to wywala gdzieś dopiero po godzinie

    a z tym cofaniem i innymi lagami to warto sprawdzić na jakiejś "czystej" postaci, bo mam wrażenie, że jest to powiązane z ilością naszych rzeczy w CAŁYM ekwipunku, aczkolwiek to tylko domysły
    Le tits now

  10. #10
    Cytat Napisał Tensa Zangetsu Zobacz post
    a to nie czasem wina przeglądarki, funkcja odciążania ramu? bo mnie osobiście na panel gracza to wywala gdzieś dopiero po godzinie

    a z tym cofaniem i innymi lagami to warto sprawdzić na jakiejś "czystej" postaci, bo mam wrażenie, że jest to powiązane z ilością naszych rzeczy w CAŁYM ekwipunku, aczkolwiek to tylko domysły
    Nigdy wcześniej odkąd korzystam z opery nie wyrzuciło mnie samo z siebie do panelu. Aczkolwiek zauważam to głównie na lokacji eventowej, choć np. na Halloween miałem zostawioną w ten sam sposób kartę i też nigdy nie wyrzuciło.

    Przy większej ilości osób w lokacji - miałoby to sens, ale tych osób nie jest aż tyle, jak było podczas halloween chociażby.

    A i pisząc ten post wyrzuciło mnie do panelu.
    Ostatnio edytowane przez Hide ; 09-12-2025 o 01:09

  11. #11
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    18,589
    Szczególnie jest to odczuwane przy F5 podczas walki (anulowanie animacji przy 3 osobach auto) lub łapaniu minibossów (długa przerwa pomiędzy "wejściem" w moba a inicjacją walki)
    Ten rodzaj opóźnień już nie powinien występować.
    Okazjonalne "cofki" wymagają dłuższej analizy.

  12. #12
    Użytkownik
    Dołączył
    19-03-2012
    Postów
    1,101
    Lagi nadal występują, trzeba za każdym użyciem wykrywacza f5 kliknąć. Cofki tak samo.
    Nadal wiem, że kłamiecie

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •