Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 16 do 20 z 20

Temat: Próg wymian kukurydzy

  1. #16
    Użytkownik Avatar musaraj
    Dołączył
    21-10-2021
    Postów
    280
    Cytat Napisał Platynowy Zobacz post
    Podpinam się również do wpisów odnośnie cudownej częstotliwości respu rzepy. Na blisko 3000 pielęgnacji tj. 3k wydanej energii miałem max 30 walk z rzepą co przekłada się statystycznie na 1 złapaną rzepę na 300 wykonanych pielęgnacji czyli zapewne sporo niżej jak w przypadku pozostałych unikatów lecz nie lękajcie się - zmiany nadejdą.
    Wg moich wyliczeń to jest 1 rzepa na 100 pielęgnacji, co jest zresztą wartością oczekiwaną.

  2. #17
    Użytkownik Avatar Cooliak
    Dołączył
    26-07-2016
    Postów
    448
    Cytat Napisał Platynowy Zobacz post
    Przesyłam serdeczne gratulacje, bez wątpienia - warto było

    Podpinam się również do wpisów odnośnie cudownej częstotliwości respu rzepy. Na blisko 3000 pielęgnacji tj. 3k wydanej energii miałem max 30 walk z rzepą co przekłada się statystycznie na 1 złapaną rzepę na 300 wykonanych pielęgnacji czyli zapewne sporo niżej jak w przypadku pozostałych unikatów lecz nie lękajcie się - zmiany nadejdą.

    Pewnie za kilka lat jak już dawno każdy z nas wbije pożeracza, ale nadejdą.

    PS. Pamięć powoli zaczyna zawodzić ale post dot. usunięcia zablokowanego przejścia od strony uroczyska był przeniesiony do zaakceptowanych pewnie z 4-5 miesięcy temu, a więc na usunięcie furtki czekamy już prawie pół roku.
    Już nie wspominając o zbugowanym moście na izanagi xD. Ale wiadomo warto zająć się najmniej ważnymi rzeczami albo iść po łatwości i np. dodawać atrybuty bossowi bo nikt nie umiał pomyśleć że można bić na kilka różnych sposobów... cóż jak dla mnie ta gra już powoli upada a niedługo skończy się opłacalność utrzymywania tego skoro nie są spełniane oczekiwania graczy w żaden sposób a wręcz odnoszę wrażenie że się cofamy. Powiem wprost top 3 expa na spokojnie zasponsorowało utrzymanie serwerów do tej gry na dekadę z ogromnym zapasem który mógłby być przeznaczony na nawet 1 osobę która nie była by opłacana w MFach. No sory ale już trochę mam wywalone na perma za prawdę. I zanim mi ktoś wyskoczy że ludzie dobrowolnie to tamto itd. Dla porównania inne gry jak zarabiają to się rozwijają. Pozdrawiam serdecznie i bierzcie to do siebie. Jak coś nie czytajcie trzeciego ostatniego pytania z wywiadu z 2010.
    Pozdrawiam Bonus do Dropa 100%

  3. #18
    Użytkownik Avatar Platynowy
    Dołączył
    03-12-2015
    Postów
    374
    Cytat Napisał musaraj Zobacz post
    Wg moich wyliczeń to jest 1 rzepa na 100 pielęgnacji, co jest zresztą wartością oczekiwaną.
    Dzięki za wyłapanie błędu. Faktycznie wartość oczekiwana niby się zgadza ale co z tego skoro potrzebujemy przy założeniu 4 odblokowanych pól średnio ok. 3-4 dni na zrespienie 1 rzepy. Posty niektórych osób pokazują, że jednak więcej - ano chyba, że z czasem średnia odda. Czyli wbicie pożeracza to ponad rok ciągłej aktywności. Dla porównania w ciągu trwania jednego tygodnia odnawia się 2800 energii co daje szanse na podjęcie walk z ok. 20 unikatami w ciągu 1 tygodnia (zaniżyłem średnią bo z losowością różnie bywa) czyli w przypadku braku szczęścia pożeracza robimy w ciągu max 2 miesięcy aktywności, ba jak nie wbijesz w odpowiednim momencie (byle ena się nie przelewała) to możesz zbijać kiedy chcesz przy pomocy jedynie trzech przycisków czyt. biegasz w lewo i prawo i ewentualnie wciskasz tyldę xD

    Rzepa jest o tyle specyficznym unikatem, że patrząc na formę jej respienia powinna zostać potraktowana jak miniboss globalny czyt. aby wbić pożeracza powinno być wymagane 25 szt. złapanych własnych unikatów. Wtedy pokrywałoby się to mniej więcej z ostatnim osiągnięciem związanym z farmą, czyt. osiągnięcie progu 3000 pielęgnacji i w mojej opinii wtedy miałoby to sens.

  4. #19
    Użytkownik
    Dołączył
    08-09-2011
    Postów
    65
    Rzepa potrafi spaść dopiero po 200 podlaniu czasami tygodnie potrafi nie być a nagrody za kuku ? Gemy atrybutowe śmiech na sali
    Dla samego unikata powinna być możliwość codziennej aktywnosci tzn sianie jak na halloween.

  5. #20
    ja jeszcze od siebie dodam, że jak już ta farma ma być jakoś przerabiana - dajcie możliwość złapania rzepy przy zbieraniu plonów (idk jakie szanse) i jeśli zostanie pokonana, to podwaja nam zebrane plonu (punkty) a w przypadku gdy nas pokona, zabiera nam połowę
    Le tits now

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •