Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 16 do 19 z 19

Temat: Droga pięści - IgaKOX

  1. #16
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,471
    Cytat Napisał Bartolome Zobacz post
    Jest jakiś hełm necrani na wyższy poziom? Jakaś zbroja w atak? Kolejny dodatek w atak to dopiero krasnali?
    nie ma hełmu, ale z viable opcji masz hełm walkirii (szczęście + celność), koronę z jeziora (bazowo 50 [!] MP), hełm opuszczonych/czapka błazna (celność do buławy celności)

    włócznia turniejowa zabiera szybkość i daje atak/szczęście, ale prawdopodobnie są lepsze opcje na dmg na 80 poziom

    potworna zbroja jest jedyną wartą poruszenia (celność)

    myrmidońskie buty na 65 dają o 3 więcej ataku niż berserkera na 80 i tylko 1 mniej niż turniejowe na 100 - choć tutaj wyższe plusy na 80 chyba mogą dać nieznaczną przewagę, nie wiem, nie liczyłem

    no i z dodatków tak, na atak są tylko itemy rybaka/perłowe/krasnoludzkie/kowbojskie (+ losowe nieunikaty na niższych poziomach, na wyższych masz tylko te unikaty z obniżonym poziomem)
    ::::​)

  2. #17
    Użytkownik
    Dołączył
    09-03-2014
    Postów
    496
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    nie ma hełmu, ale z viable opcji masz hełm walkirii (szczęście + celność), koronę z jeziora (bazowo 50 [!] MP), hełm opuszczonych/czapka błazna (celność do buławy celności)

    włócznia turniejowa zabiera szybkość i daje atak/szczęście, ale prawdopodobnie są lepsze opcje na dmg na 80 poziom

    potworna zbroja jest jedyną wartą poruszenia (celność)

    myrmidońskie buty na 65 dają o 3 więcej ataku niż berserkera na 80 i tylko 1 mniej niż turniejowe na 100 - choć tutaj wyższe plusy na 80 chyba mogą dać nieznaczną przewagę, nie wiem, nie liczyłem

    no i z dodatków tak, na atak są tylko itemy rybaka/perłowe/krasnoludzkie/kowbojskie (+ losowe nieunikaty na niższych poziomach, na wyższych masz tylko te unikaty z obniżonym poziomem)
    Ta celność mi tak szczerze totalnie nie potrzebna, tylko luck by mieć krytyczny cios na krytyku. Kurczę ta korona z jeziora nawet spoko, a są jakieś inne hełmy w mp lub hp na trochę wyższy level. Bo obecnie necrani daje mi 25 ataku, a z czapką w mp bym mógł zdjąc te 11 pkt mp z bazy i wtedy razem z gemami bym miał ok. 10 pkt ataku więcej(wymagane rozdanie w inne staty) to miałoby nawet sens. Wyklęty jest tylko, a potem diadem z głębin?
    Ostatnio edytowane przez Bartolome ; 15-11-2025 o 02:07

  3. #18
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,471
    Cytat Napisał Bartolome Zobacz post
    Ta celność mi tak szczerze totalnie nie potrzebna, tylko luck by mieć krytyczny cios na krytyku. Kurczę ta korona z jeziora nawet spoko, a są jakieś inne hełmy w mp lub hp na trochę wyższy level. Bo obecnie necrani daje mi 25 ataku, a z czapką w mp bym mógł zdjąc te 11 pkt mp z bazy i wtedy razem z gemami bym miał ok. 10 pkt ataku więcej(wymagane rozdanie w inne staty) to miałoby nawet sens. Wyklęty jest tylko, a potem diadem z głębin?
    wyklęty diadem daje 15 punktów (300) w hp, 0 w mp (też może się przydać, ale nie wiem czy o niego ci chodziło)
    na MP jest sporo opcji - mythrilowy (12.5 pkt), magmowy (12.5 pkt), kobaltowy hełm (15 pkt w MP, -10 pkt w HP) diadem z głębin (13 pkt w MP i 13 pkt w HP), wilczy hełm (8.5 pkt), bagienny hełm (10 pkt), ewentualnie maska udręki (11 pkt w HP + daje szczęście)
    czyli w skrócie nie ma żadnej rewelacji i najlepiej wyjdziesz prawdopodobnie na diademie z głębin który jako jedyny dorównuje itemowi na 47 poziom

    celność fakt, w większości bezużyteczna, ale na buławie celności myślę, że może podbić obrażenia bardziej niż kolejne punkty w atak, zakładając że uda ci się zdobyć maksymalny bonus 6% w celność na każdej sztuce ekwipunku, co jest trochę mało prawdopodobne. i nie wiem czy i tak nie lepiej wyjdzie w sumie szata stabilizacji, która ma 13 slotów na gemy

    niestety dalej niż zmora lub raps #2 pewnie nie dojdziesz przez następne 20 lat
    ::::​)

  4. #19
    Tester
    Dołączył
    27-08-2015
    Postów
    715
    Jak macie jakieś rady piszcie śmiało.
    by mieć krytyczny cios na krytyku
    W takiej sytuacji lepiej skorzystać z Ryzykownego Ciosu. Krytnięcie nim da Ci przelicznik 1,3*1,4 = 1,82 zwykłego ataku, natomiast "podwójny krytyczny cios" korzysta z przelicznika 1,2*1,4 = 1,68 zwykłego ataku. Zmiana zdolności da Ci ponad 8% bonusu do zadawanych obrażeń.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •