Pokaż wyniki od 1 do 13 z 13

Temat: Amaterasu, Necron i Wendigo - propozycje.

  1. #1
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    326

    Amaterasu, Necron i Wendigo - propozycje.

    Proponuje zdjąć limit z Amaterasu albo po pożeraczu 6 sztuk chociaż dziennie. Co o tym sądzicie?
    Wieczorem nie ma jak pomóc chłopakom gdy reszta są na limicie ewentualnie zrobić jakiś wyjątek do tego limitu żeby jednak nie sterczeć jak głupek po limicie. Da się coś zrobić?

    Edit:
    Nowe propozycje poniżej.
    Ostatnio edytowane przez Lethal ; Wczoraj o 21:06 Powód: Aktualizacja
    Najbardziej neutralny gracz w MFO3. Zero konfliktu tylko 4fun.

  2. #2
    Zostawcie juz w spokoju tego durnego globala.
    Naprawdę, potwór sprzed 7 lat nie potrzebuje corocznych zmian, które po chwili są ponownie kwestionowane...
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  3. #3
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    326
    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    Zostawcie juz w spokoju tego durnego globala.
    Naprawdę, potwór sprzed 7 lat nie potrzebuje corocznych zmian, które po chwili są ponownie kwestionowane...
    Skoro izanagi ma limit do 6 to czemu ama nie może mieć skoro jest bardziej dostępny dla wszystkich graczy?
    Najbardziej neutralny gracz w MFO3. Zero konfliktu tylko 4fun.

  4. #4
    Użytkownik Avatar Hydrei
    Dołączył
    02-12-2018
    Postów
    281
    ale od Izki to ty wara
    Kaidan rozpruł się na dobrych chłopaków i nie poniósł żadnych konsekwencji

  5. #5
    Iza też nie powinna mieć limitu dziennego na pomoc, bije ją 6 w porywach do 8 graczy na krzyż i wieczorem zdarza się że brakuje jednej osoby która już limit wyczerpała

  6. #6
    niestety wszystko sprowadza sie do jednego :/


    dzien dobry

  7. #7
    Użytkownik Avatar Cooliak
    Dołączył
    26-07-2016
    Postów
    425
    Cytat Napisał hakelbery fin Zobacz post
    niestety wszystko sprowadza sie do jednego :/


    Potężny reput wlatuje.
    Pozdrawiam Bonus do Dropa 100%

  8. #8
    Użytkownik Avatar RaZoR
    Dołączył
    17-06-2014
    Postów
    319
    Proponuje zrobic wszystkie mapy na Izanami bojkowe

  9. #9
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    600
    Cytat Napisał RaZoR Zobacz post
    Proponuje zrobic wszystkie mapy na Izanami bojkowe
    Brak bojek wynika z braku ich sensu obecnie a nie braku mozliwosci atakowania pozdrawiam

  10. #10
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    326

    Amaterasu, Necron i Wendigo

    Ponawiam propozycje z Amaterasu oraz dwóch pozostałych globali - Necrona i Wendigo.

    Propozycja u Amaterasu:
    Podnieść limit po pożeraczu z 4 do 6
    Zmniejszyć z 4 stref czasowych do 3
    Propozycje stref czasowych respu:
    00:00-07:59 (120-180 min)
    08:00-11:59 (80-120 min)
    12:00-23:59 (60-90 min)
    Dodać do dropu gwarantowane na każdą walkę osłona magiczna 2 szt lub 3 sztuki pojedynczo.

    Propozycja u Necrona:
    Dodać pasek informacyjny z przedziałem czasowym wynoszącym 5 minut lub ewentualnie NPC informujący o kolejnym Necronie i kiedy był ostatni ubity.
    Znerfić pieczęć śmierci kosztem podniesienia maksymalnego życia o 5000 przy wszystkich następnych Necronów.
    Zmniejszyć z 4 do 3 stref czasowych tak jak w propozycji Amaterasu, czas respu może być podobny lub identyczny.
    Dodać trampolinę przy prawym respie od Mimica do wodospadu w jednym kierunku.

    Propozycje u Wendigo:
    Dodać pasek informacyjny z przedziałem czasowym wynoszącym 10 minut kiedy następny Wendigo.
    3 darmowe rogi codziennie.
    Zmniejszyć z 4 do 3 stref czasowych, podobnie jak u Amaterasu i Necronie.
    Przywrócić pierwotny maks.
    HP u Wendigo z 25-27k do 31-33k.
    Dodać osłony i miksturę regeneracji do dropu.
    Ostatnio edytowane przez Lethal ; Wczoraj o 21:10
    Najbardziej neutralny gracz w MFO3. Zero konfliktu tylko 4fun.

  11. #11
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,456
    Cytat Napisał Lethal Zobacz post
    Propozycja u Necrona:
    Dodać pasek informacyjny z przedziałem czasowym wynoszącym 5 minut lub ewentualnie NPC informujący o kolejnym Necronie i kiedy był ostatni ubity.
    Znerfić pieczęć śmierci kosztem podniesienia maksymalnego życia o 5000 przy wszystkich następnych Necronów.
    Zmniejszyć z 4 do 3 stref czasowych tak jak w propozycji Amaterasu, czas respu może być podobny lub identyczny.
    Dodać trampolinę przy prawym respie od Mimica do wodospadu w jednym kierunku.
    informacja na temat respu - na tak
    pieczęć śmierci - wystarczy dodać warunek że nie może użyć śmiertelnego życzenia kiedy jest tylko jeden żywy przeciwnik
    czas respu - mnie obojętne
    bardziej niż z prawego mimica do lewego wolałbym skrót z 3x do jakiegokolwiek innego respu (w dwie strony), ale propozycja spoko

    oprócz tego: (jakikolwiek) nerf śmiertelnego drenażu który zaproponowałem tutaj. tematycznie nawet pasuje do necrona, ale zdolności bez żadnego counterplayu które same w sobie są w stanie zepsuć walkę to jedne z największych antifun mechanik w tej grze



    Cytat Napisał Lethal Zobacz post
    Propozycje u Wendigo:
    Dodać pasek informacyjny z przedziałem czasowym wynoszącym 10 minut kiedy następny Wendigo.
    3 darmowe rogi codziennie.
    Zmniejszyć z 4 do 3 stref czasowych, podobnie jak u Amaterasu i Necronie.
    Przywrócić pierwotny maks.
    HP u Wendigo z 25-27k do 31-33k.
    Dodać osłony i miksturę regeneracji do dropu.
    informacja na temat respu - na tak
    darmowe rogi - eh, lepiej by było zreworkować tego globala żeby w ogóle ich nie wymagał, bo konieczność ich tworzenia też nic ciekawego do gry nie dodaje, a codzienny teleport czy przechadzka do miasta krasnoludów tylko po rogi (i ewentualnie lavosa, którego nie można solować bo śmierć przez 4 ) niewiele z tym pomoże - natomiast wciąż lepsze to niż nic
    odnośnie reszty nie mam zdania

    dodatkowo: dodać mu coś ciekawego do dropu, może eq z receptur?
    usunąć resp wymagający śnieżki
    ::::​)

  12. #12
    Użytkownik Avatar Jotson
    Dołączył
    09-02-2019
    Postów
    40
    Większość zmian w sumie na plus, chociaż ja osobiście tworzenia rogów i lokacji ze śnieżką na Wendigo bym nie usuwał.

  13. #13
    jestem na nie
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •