Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Pomiń lokacja: Dolina Enny, Aleja Olbrzymich Dębów

  1. #1

    Pomiń lokacja: Dolina Enny, Aleja Olbrzymich Dębów

    Siema,
    proponuję dodać skip do ww. lokacji tak, jak jest to chociażby z Uroczyskiem.
    Tyle.

    (tłumaczenie jak dla neandertalczyków):
    [SPOILER

  2. #2
    Użytkownik Avatar musaraj
    Dołączył
    21-10-2021
    Postów
    213
    Na nie. Wszystkie podane lokacje już da się pominąć na mapie.

  3. #3
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,560
    Przed obecnym upkiem bym pewnie powiedziała, że pewnie nie ma szans, bo można przejść przez drzewa/rzekę, więc nieopłacalność chodzenia przez te lokacje jest zachętą do spalania eny na przechodzeniu przez drzewa/rzekę, ale w tym upku można pominąć wielką przełęcz, bez żadnych dodatkowych kosztów czy tym podobnych, więc może jest szansa na wejście? Osobiście jestem jak najbardziej za, skoro na wielkiej przełęczy też jest.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  4. #4
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,402
    bardziej by mnie osobiscie interesowaly jakies skroty:
    - z eliar do devos
    - z devos do nordii
    - z nordii do azarad
    - z azarad do jakiegokolwiek cywilizowanego miejsca

    zwlaszcza devos/nordia i nordia/azarad, bo obecnie kompletnie nie ma sensu isc tam na pieszo. marnujemy tyle samo energii co na teleport.
    ewentualnie mozna calkowicie usunac koszt energii z chodzenia po specjalnym terenie, bo szczerze mowiac po co to komu? i wtedy nie trzeba bedzie nawet wprowadzac wiecej tego typu skrotow.
    ::::​)

  5. #5
    Popieram każdą zmianę usprawniającą rozgrywkę.
    Żółwie tańczą jak szalone...

  6. #6
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    bardziej by mnie osobiscie interesowaly jakies skroty:
    - z eliar do devos
    - z devos do nordii
    - z nordii do azarad
    - z azarad do jakiegokolwiek cywilizowanego miejsca

    zwlaszcza devos/nordia i nordia/azarad, bo obecnie kompletnie nie ma sensu isc tam na pieszo. marnujemy tyle samo energii co na teleport.
    ewentualnie mozna calkowicie usunac koszt energii z chodzenia po specjalnym terenie, bo szczerze mowiac po co to komu? i wtedy nie trzeba bedzie nawet wprowadzac wiecej tego typu skrotow.
    No w zasadzie ten koszt eny sprawia, że poświęcenie czasu staje się czasami mniej opłacalne niż trwająca kilka sekund teleportacja.

    A on jest chyba przeżytkiem po czasach gdy były tylko niewidoczne mobki, więc "karano" ludzi za to, że przechodzili szybciej, zamiast tracić ene wpadając w niej. Teraz to juz bezsens.

    Ja bym go albo usunął, albo przebudował mape swiat:arkada tak, żeby chodzenie pieszo opłacało sie bardziej niż tepanie. I popieram dkróty z głównego postu
    Ostatnio edytowane przez Violetta Valery ; Wczoraj o 15:20
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  7. #7
    To może po prostu, kiedy postać zużyje X energii (np. 100) na ruch po danym terenie to „uczy się”, jak bezproblemowo przez niego przechodzić i od tego momentu nie zużywa energii?

  8. #8
    Cytat Napisał Hide Zobacz post
    To może po prostu, kiedy postać zużyje X energii (np. 100) na ruch po danym terenie to „uczy się”, jak bezproblemowo przez niego przechodzić i od tego momentu nie zużywa energii?
    Prędzej by pasowało nauka darmowego chodzenia w następnym mieście/upku - czyli teraz w scythe/kuthus moglibyśmy nauczyć się chodzić za darmo po śnieżnym lesie, lodzie, śniegu

    Albo ewentualnie, na podobnej zasadzie, ale jako wyposażenie i z dziennym limitem - np. 100 darmowych kratek, albo na konkretne tereny albo na wszystkie
    Le tits now

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •