Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 16 do 27 z 27

Temat: Nowości

  1. #16
    Użytkownik Avatar Fannindel
    Dołączył
    07-12-2015
    Postów
    729
    Jak dla mnie pomysł spoko, ale na spokojnie – jedna, może dwie nowe mikstury plus jakiś ofensywny item w zupełności wystarczą, żeby było trochę świeżości. Najważniejsze jednak, żeby przy tym zwiększyć limit poleceń i warunków w skryptach i najlepiej je trochę rozbudować o dodatkowe funkcje, bo inaczej nikt tego sensownie nie wykorzysta.

  2. #17
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,940
    Jestem przeciwny znacznemu zwiększeniu limitu poleceń w skryptach - umiejętność stworzenia jak najlepszego skryptu przy ograniczonych zasobach (warunkach) jest też sztuką, aby wykorzystać potencjał jak najbardziej jak to możliwe, a zwiększenie tego limitu sprawi, że będzie można się zabezpieczyć przed wszystkim, niczym w walce manualnej. Natomiast jestem ciekawy co masz na myśli pisząc o rozbudowaniu skryptów o dodatkowe funkcje, jakie miałyby one być?

  3. #18
    Użytkownik Avatar Fannindel
    Dołączył
    07-12-2015
    Postów
    729
    Cytat Napisał Hubiot Zobacz post
    Jestem przeciwny znacznemu zwiększeniu limitu poleceń w skryptach - umiejętność stworzenia jak najlepszego skryptu przy ograniczonych zasobach (warunkach) jest też sztuką, aby wykorzystać potencjał jak najbardziej jak to możliwe, a zwiększenie tego limitu sprawi, że będzie można się zabezpieczyć przed wszystkim, niczym w walce manualnej.
    Rozumiem Twój punkt – korzystanie z ograniczonych zasobów faktycznie daje satysfakcję. Myślę, że liczba poleceń mogłaby wzrosnąć tylko nieznacznie, ale dużo ważniejsze byłoby zwiększenie i rozbudowa warunków, co pozwoli tworzyć bardziej sytuacyjne i elastyczne skrypty.

    Cytat Napisał Hubiot Zobacz post
    Natomiast jestem ciekawy co masz na myśli pisząc o rozbudowaniu skryptów o dodatkowe funkcje, jakie miałyby one być?
    Sprawdzanie czasu od ostatniego użycia – jeśli minęły 3 tury od mikstury many, użyj doładowania.
    Alternatywne akcje, gdy coś jest zablokowane – jeśli postać ma paraliż i nie da się użyć kamienia, automatycznie spróbuj runy magii, a jeśli jej też brak, mikstura życia.

    Taka kombinacja daje sporo możliwości przy minimalnym zwiększeniu liczby poleceń i pozwala tworzyć ciekawsze, bardziej dynamiczne skrypty.

  4. #19
    Skoro najtęższe umysły tego forum (jeden nawet przy pomocy GPT xd) wypowiadają się w sprawie zamknięcia tego tematu, to chyba ktoś im musi zasugerować, że nie mają pojęcia o czym piszą.
    Rozmawiałem z koordynatorem walk o tej propozycji i byłby gotów wprowadzić nowe przedmioty do walk, natomiast:
    - powinno to być na początku prac nad upkiem (żeby wszystko od początku było balansowane pod tę zmianę),
    - pomysł musi być ciekawy i sensowny - czyli m.in. nie być prostą kopią jakiejś zdolności.
    Tak więc zapraszam do postowania tutaj kreatywnych propozycji nowych przedmiotów do walk ,
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  5. #20
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    739
    powinno to być na początku prac nad upkiem (żeby wszystko od początku było balansowane pod tę zmianę),
    czyli chyba właśnie teraz?

    nie wiem jakie itemki ofensywne chcielibyście dodać do gry, bo mamy już coś co bije magicznie i coś co bije fizycznie. bije i nakłada status? must have w każdej walce. nakłada status? za wolne. bije obrażenia jakimś akustycznym wzorem jak odpór? za trudne do normalnego użytku. jestem ciekaw czy dacie radę wymyślić jakiś Item, który serio miałby sens i nie byłby trującym atakiem w formie przedmiotu, powodzenia

  6. #21
    Użytkownik
    Dołączył
    22-07-2025
    Postów
    15
    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    Skoro najtęższe umysły tego forum (jeden nawet przy pomocy GPT xd) wypowiadają się w sprawie zamknięcia tego tematu, to chyba ktoś im musi zasugerować, że nie mają pojęcia o czym piszą.
    Rozmawiałem z koordynatorem walk o tej propozycji i byłby gotów wprowadzić nowe przedmioty do walk, natomiast:
    - powinno to być na początku prac nad upkiem (żeby wszystko od początku było balansowane pod tę zmianę),
    - pomysł musi być ciekawy i sensowny - czyli m.in. nie być prostą kopią jakiejś zdolności.
    Tak więc zapraszam do postowania tutaj kreatywnych propozycji nowych przedmiotów do walk ,
    Kimkolwiek ten koordynator walk jest, niech sam się wypowiada w swoim imieniu. Chętnie usłyszymy, co ma do powiedzenia. Krycie się za pośrednikami jest niesprawiedliwe w stosunku do graczy, którym wciąż zależy na rozwoju tej gry.

    Nic nie musiałoby być testowane w większości aspektów gry - wysoki koszt wyeliminowałby użytek w walkach ze zwykłymi potworami, na mini bossach nikt nie używa mikstur specjalnych, bo wychodzi się stratnym, lepiej umrzeć z 0 G (można zdepozytować 1.5kk w trakcie walki wysyłając pojedynki do nieaktywnych 1 lvli), a mini bossom i bossom globalnym dać odporności, jeśli to konieczne. Całą resztę można zbalansować już po wypuszczeniu update.

    W grze od początku brakuje drogich mikstur specjalnych (czy to do kupienia w sklepie za 50k/sztuka, czy do zdobycia jedynie z eventów), którymi należałoby dysponować z głową. Tak samo ze zdolnościami kosztującymi 200 MP itp., promującymi różnorodność statystyk.

    Czemu Fannindel wrzuca zdania wygenerowane przez AI?
    Ostatnio edytowane przez Jacęk T ; 27-08-2025 o 08:04

  7. #22
    Użytkownik Avatar Fannindel
    Dołączył
    07-12-2015
    Postów
    729
    Tak, czasem używam AI, żeby szybciej ubrać myśli w słowa i nie siedzieć nad jednym postem pół godziny. Same pomysły są moje, AI tylko pomaga to poukładać. Traktuję to jak zwykłe narzędzie, tak samo jak edytor tekstu czy kalkulator i nie widzę w tym nic złego.
    Co do itemów, jasne, mamy już typowe fizyczne i magiczne, ale da się wymyślić coś nowego, co nie będzie kopią zdolności ani typowym statusem. Kilka pomysłów:


    Przedmiot1 – zadaje obrażenia fizyczne i przez jedną turę zwiększa szansę na trafienie krytyczne.
    Przedmiot2 – zadaje niewielkie obrażenia i w następnej turze odbija część obrażeń otrzymanych od przeciwnika.
    Przedmiot3 – zadaje niski dmg, ale jeśli postać padnie w tej samej turze, wraca z 10% HP (jednorazowy efekt w walce).

  8. #23
    Użytkownik
    Dołączył
    26-05-2021
    Postów
    183
    Z moich propozycji:
    a) mikstura czyszcząca wszystkie statusy, pozytywne i negatywne (lub daną ilość, np. 1 losowy pozytywny i 1 losowy negatywny)
    b) przedmiot/mikstura która po użyciu na sojuszników leczy a na wrogów zadaje obrażenia (wg jakiegoś wzoru lub procentowo [w przypadku leczenia])
    c) leczy bardzo dużo (może max?) hp kosztem krwawienia na kilka tur (3/4?). Nie działa (lub nie działa tak efektywnie) jeśli cel posiada krwawienie.
    Sygnatura (nie tak, że dalej nie mam pomysłu)

  9. #24
    Mikstura cierni - nakłada na 7 tur status, który rani atakujących naszą postać za 20% zadanych obrażeń

  10. #25
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,529
    Cytat Napisał Fannindel Zobacz post
    Tak, czasem używam AI, żeby szybciej ubrać myśli w słowa i nie siedzieć nad jednym postem pół godziny. Same pomysły są moje, AI tylko pomaga to poukładać. Traktuję to jak zwykłe narzędzie, tak samo jak edytor tekstu czy kalkulator i nie widzę w tym nic złego.
    Co do itemów, jasne, mamy już typowe fizyczne i magiczne, ale da się wymyślić coś nowego, co nie będzie kopią zdolności ani typowym statusem. Kilka pomysłów:
    jest prostszy sposób: po prostu pisać co myślisz, a jak głupio będzie brzmiało, to oh well, to internet, nikt cię tu nie zna
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  11. #26
    Dobra, jakaś taka propozycja miksa:

    Na 7-10 tur, odzyskujemy 40-50% ostatnich otrzymanych obrażeń
    Le tits now

  12. #27
    Czyli mocniejsza osłona, która jednocześnie jest magiczna, fizyczna i na drenaże?

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •