Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 27

Temat: Nowości

  1. #1

    Pomysł Nowości

    Specjalnie zakładam ten temat w rozmowie a nie propozycjach, bo lepiej przedyskutować to w jak najszerszym gronie

    Osiągnęliśmy max. lvl = 100, idąc tropem mfo2 jesteśmy w połowie gry - i w zasadzie od dawien dawna (Eliar?) nie dostaliśmy żadnej nowej mikstury specjalnej (prócz leczenia - odno). Przedmioty atakujące uniwersalne właściwie od początku gry - Dilli.

    Myślę, że to dobry moment (połowa gry/100 lvl), żeby w następnej aktualizacji fabularnej wprowadzić nowości w tym zakresie - idk, może to być "Garść piachu" która nakłada ślepotę na 2 tury i przy 2/3 użyciach, "Muchomor" nadający zatrucie na 2 tury, może jakaś miksturka nadająca precyzję, może jakaś nadająca regenerację many - temat rzeka w zasadzie


    Od każdego uczestnika biorę po pięć emęf i słucham państwa
    Le tits now

  2. #2
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,536
    Yeah, miksturki nakładające pozytywne statusy jak najbardziej. Brakowało mi tego wzmocnienia po wbiciu konkretnych poziomów, wynikającego z nowych miksów specjalnych.
    Moje propozycje to mikstura olbrzyma/wzmocnienia (zwiększa maxhp i maxmp na X powiedzmy 10 tur), oraz mikstura regeneracji many, powiedzmy na 7, jak regenką zwykłą.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  3. #3
    Użytkownik Avatar musaraj
    Dołączył
    21-10-2021
    Postów
    188
    Devos - Mała Mikstura Wzmacniająca, Serum na truciznę Sarina
    Nordia - Kostka Lodu, Zaklęty Róg

    Problem z wprowadzaniem nowych mikstur, kamieni czy innych przedmiotów jest taki, że byłyby one po prostu używane cały czas i tylko przedłużałyby walki oraz zwiększałyby jej koszty. Tego samego problemu nie mają np. zdolności, które są limitowane przez sloty.
    Gdyby miały wejść nowe przedmioty, to tylko w zastępstwie za stare, na przykład "Mikstura Regeneracji 2" (a zwykła mikstura regeneracji byłaby nieużywalna).
    Do przedmiotów trzeba podejść tak jak do gemów - na pewnym etapie gry dostaliśmy dostęp do wszystkich dostępnych opcji, a nowe są tylko takie z "numerkiem".

  4. #4
    Moze kawałek kaktusa jak w mfo2?
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  5. #5
    Użytkownik
    Dołączył
    26-05-2021
    Postów
    185
    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    Yeah, miksturki nakładające pozytywne statusy jak najbardziej. Brakowało mi tego wzmocnienia po wbiciu konkretnych poziomów, wynikającego z nowych miksów specjalnych.
    Moje propozycje to mikstura olbrzyma/wzmocnienia (zwiększa maxhp i maxmp na X powiedzmy 10 tur), oraz mikstura regeneracji many, powiedzmy na 7, jak regenką zwykłą.
    Tak, takie mikstury byłyby dobrą propozycją, aczkolwiek
    Cytat Napisał Encyklompendium Zobacz post
    Problem z wprowadzaniem nowych mikstur, kamieni czy innych przedmiotów jest taki, że byłyby one po prostu używane cały czas i tylko przedłużałyby walki oraz zwiększałyby jej koszty.
    Dla mnie problemu nie ma z przedłużeniem czy kosztami, aczkolwiek gracze PvP istnieją i tutaj to już byłby problem.
    Sygnatura (nie tak, że dalej nie mam pomysłu)

  6. #6
    Użytkownik Avatar Squadron
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,568
    Uważam że nie ma takiej potrzeby, elo
    Discord - serwer dla Elity
    Persona non grata, licencjonowany krytyk, niewygodny dla aparatu władzy, wielokrotnie ścigany i prześladowany, nazwany heretykiem za krytykę absolutu i skazany na karę śmierci, odwołał się od niekonstytucyjnego wyroku w sądzie apelacyjnym II instancji w wyniku czego karę zmieniono na banicję, powrócił podczas styczniowego rokoszu, w którym Sir BaGGietka Waleczny strącił z tronu króla
    Adiego I Leniwego.

  7. #7
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    663
    Cytat Napisał Tensa Zangetsu Zobacz post
    (...)
    Osiągnęliśmy max. lvl = 100, idąc tropem mfo2 jesteśmy w połowie gry - i w zasadzie od dawien dawna (Eliar?) nie dostaliśmy żadnej nowej mikstury specjalnej (prócz leczenia - odno). Przedmioty atakujące uniwersalne właściwie od początku gry - Dilli.

    Myślę, że to dobry moment (połowa gry/100 lvl), żeby w następnej aktualizacji fabularnej wprowadzić nowości w tym zakresie - idk, może to być "Garść piachu" która nakłada ślepotę na 2 tury i przy 2/3 użyciach, "Muchomor" nadający zatrucie na 2 tury, może jakaś miksturka nadająca precyzję, może jakaś nadająca regenerację many - temat rzeka w zasadzie
    Od każdego uczestnika biorę po pięć emęf i słucham państwa
    Zolci vabank!
    Zalozenie podstawowe musi byc takie, ze nowa mikstura/przedmiot powinna miec wymog uzycia minimum 100 poziom. Wtedy pod nia mozemy dostosowywac wszystko w aktualizacji Oasis+, zakladajac oczywiscie, ze ma byc dodatkiem pomocnym w walce, a nie obowiazkowa do uzycia (poza paroma wyjatkami przy konkretnych bossach/mini)

    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    Yeah, miksturki nakładające pozytywne statusy jak najbardziej. Brakowało mi tego wzmocnienia po wbiciu konkretnych poziomów, wynikającego z nowych miksów specjalnych.
    Moje propozycje to mikstura olbrzyma/wzmocnienia (zwiększa maxhp i maxmp na X powiedzmy 10 tur), oraz mikstura regeneracji many, powiedzmy na 7, jak regenką zwykłą.
    mikstura inteligencji - zwieksza max MP o 20% na 7 tur
    mikstura witalnosci - zwieksza max HP o 20% na 7 tur
    mikstura regeneracji many - 10% regeneracji max MP na 7 tur

    Cytat Napisał Encyklompendium Zobacz post
    Devos - Mała Mikstura Wzmacniająca, Serum na truciznę Sarina
    Nordia - Kostka Lodu, Zaklęty Róg

    Problem z wprowadzaniem nowych mikstur, kamieni czy innych przedmiotów jest taki, że byłyby one po prostu używane cały czas i tylko przedłużałyby walki oraz zwiększałyby jej koszty. Tego samego problemu nie mają np. zdolności, które są limitowane przez sloty.
    Gdyby miały wejść nowe przedmioty, to tylko w zastępstwie za stare, na przykład "Mikstura Regeneracji 2" (a zwykła mikstura regeneracji byłaby nieużywalna).
    Do przedmiotów trzeba podejść tak jak do gemów - na pewnym etapie gry dostaliśmy dostęp do wszystkich dostępnych opcji, a nowe są tylko takie z "numerkiem".
    mala mikstura wzmacniajaca byla robiona glownie pod amaterasu (?)
    Serum, KOstka, Rog pod konkretne mini/bossy, wiec nie uzywa sie ich w innych walkach

    O co mialoby chodzic z mikstura regeneracji 2?

    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    Moze kawałek kaktusa jak w mfo2?
    uzywalny od 100 lvl, wymagany do zbicia kaktusowego krola w aktualizacji Oasis,
    a w innych walkach leczacy 50% max HP i 50% max MP w walce (1 lub 2 uzycia), bylby czyms pomiedzy zwykla odnowka, a miksturami HP/MP (bo odnowki odnawiaja zwykle komplet MP)

    Cytat Napisał Squadron Zobacz post
    Uważam że nie ma takiej potrzeby, elo
    Nie ma to jak solidarna argumentacja.


    skoro mamy runke (magiczna) i kamyk (fizyczny) mozna dodac cos hybrydowego dzialajacego w ten sam sposob (z atakiem niezaleznym od tego, czy rywal ma jakas oslonke).
    mikstura zrecznosci - zwieksza uniki postaci na 7 tur o 10% w walce pvp, o 20% w walce pve
    mikstura ryzyka - 75% szansy na nalozenie na postac pozytywnego statusu na 3 tury, 25% ryzyka na nalozenie negatywnego na 1 ture (moglaby byc wymogiem w walce z jakims minibossem tak jak takiego arktosa trzeba traktowac skupieniami)

    na 120 lvl +/- domyslam sie wejdzie mikstura zycia 6 leczaca ok 4500 HP (lub wiecej), MP6 i odno5
    ***** ****

  8. #8
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,536
    Cytat Napisał Mistrzunio Zobacz post
    Tak, takie mikstury byłyby dobrą propozycją, aczkolwiek

    Dla mnie problemu nie ma z przedłużeniem czy kosztami, aczkolwiek gracze PvP istnieją i tutaj to już byłby problem.
    gracze pvp mają rekompensację żetonową, za którą mogą z powrotem kupić owe miksy

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Encyklompendium Zobacz post
    Devos - Mała Mikstura Wzmacniająca, Serum na truciznę Sarina
    Nordia - Kostka Lodu, Zaklęty Róg

    Problem z wprowadzaniem nowych mikstur, kamieni czy innych przedmiotów jest taki, że byłyby one po prostu używane cały czas i tylko przedłużałyby walki oraz zwiększałyby jej koszty. Tego samego problemu nie mają np. zdolności, które są limitowane przez sloty.
    Gdyby miały wejść nowe przedmioty, to tylko w zastępstwie za stare, na przykład "Mikstura Regeneracji 2" (a zwykła mikstura regeneracji byłaby nieużywalna).
    Do przedmiotów trzeba podejść tak jak do gemów - na pewnym etapie gry dostaliśmy dostęp do wszystkich dostępnych opcji, a nowe są tylko takie z "numerkiem".
    te itemki są useless w większości walk.

    Miksy z numerkami na nie, jeśli mają zablokować stare miksy. Jeśli mają jedynie współdzielić z nimi limit użyć, to ujdą.
    Dodatkowe itemki pomagają w naturalnym stworzeniu progów ułatwienia bossów. Bossy, które nam wpieprzają na 9tym poziomie, nagle stają się banalne z regenką na 10tym. To samo z bossami na 20tym, gdy dostajemy osłonki. Mobilki na 40tym. Jedynie miksy speeda były na tyle słabe, że nie zrobiły furory (głównie przez to, że co ci z miksy speeda, jeśli przeciwnik ci walnie spowolnienie i stracisz pozytywny status).

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał GalaxyPL Zobacz post
    mikstura inteligencji - zwieksza max MP o 20% na 7 tur
    mikstura witalnosci - zwieksza max HP o 20% na 7 tur
    myślałam raczej o wykorzystaniu już istniejących statusów
    + uważam, że zwiększanie maxhp/mp nie jest takie potężne samo w sobie, więc spokojnie na te 10 tur mogłoby być. Owszem, wzmacnia to regenki, ale jednocześnie powoduje większą wrażliwość na zatrucia (i lekko też na krwawienie), a zregenerowana mana na nic nam się nie przyda, jeśli musimy ciągle zużywać tury na cokolwiek innego, bo przeciwnik jest agresywny.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  9. #9
    Użytkownik Avatar RaZoR
    Dołączył
    17-06-2014
    Postów
    312
    Wszystko ladnie pieknie tylko wtedy trzeba zwiekszyc liczbe polecen w skrypcie z 31 do nie wiadomo ile skoro chcecie tyle specjalnych potek.

  10. #10
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,536
    Cytat Napisał GalaxyPL Zobacz post
    skoro mamy runke (magiczna) i kamyk (fizyczny) mozna dodac cos hybrydowego dzialajacego w ten sam sposob (z atakiem niezaleznym od tego, czy rywal ma jakas oslonke).


    mikstura zrecznosci - zwieksza uniki postaci na 7 tur o 10% w walce pvp, o 20% w walce pve
    mikstura ryzyka - 75% szansy na nalozenie na postac pozytywnego statusu na 3 tury, 25% ryzyka na nalozenie negatywnego na 1 ture (moglaby byc wymogiem w walce z jakims minibossem tak jak takiego arktosa trzeba traktowac skupieniami)
    to jest w sumie ciekawe pole do zabawy:
    -itemek zadający stałe obrażenia, zależne tylko od poziomu.
    -itemek zadający obrażenia w stylu np. topora magii wiatru, czyli karający brak obu obron. Może jakiś wzorek dorzucić, że przy dużych różnicach byłby opłacalniejszy od runki w antywoja/kamienia w antymaga, ale przy wyrównanych defach byłby słabszy. A i jedno użycie, żeby służył do zaskoczenia przeciwnika, a nie całkowicie zastępował runki/kamienie na paraliżu.
    Oba byłyby ciekawe do dodania.



    hmm, miksturka ryzyka mam wrażenie, że zrobiłaby za duży chaos w grze. No chyba, że przeciwnik byłby odporny, jak na czeka. Natomiast zręczności brzmi kinda... jednostronnie. Przewaga vs woj, nie równoważona w żaden sposób vs mag.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał RaZoR Zobacz post
    Wszystko ladnie pieknie tylko wtedy trzeba zwiekszyc liczbe polecen w skrypcie z 31 do nie wiadomo ile


    skoro chcecie tyle specjalnych potek.
    Liczba poleceń rośnie wraz z poziomem tak czy siak, ale czemu nie, można by parę dorzucić z nowymi miksami.


    To są różne luźne propozycje, nikt nie chce raczej ich wszystkich naraz, temat jest zbiorem, z którego można wybrać parę sztuk, które się nadadzą/które się doszlifuje, by były zbalansowane.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  11. #11
    Użytkownik Avatar Eresmel
    Dołączył
    04-02-2020
    Postów
    175
    Temata do zamknięcia. Założony i komentowany przez notorycznych nabijaczy postów i twórców niesłychanych propozycji, które w 99% przypadków nie mają przełożenia na faktyczną rozgrywkę, jej usprawnienie lub urozmaicenie. Trzeba naprawdę nie mieć wyobraźni by twierdzić że potka zwiększająca max mp na kilka tur lub inne tego typu pierdoły komukolwiek są potrzebne
    This is a certified hood classic

  12. #12
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,536
    Cytat Napisał Eresmel Zobacz post
    Temata do zamknięcia. Założony i komentowany przez notorycznych nabijaczy postów i twórców niesłychanych propozycji, które w 99% przypadków nie mają przełożenia na faktyczną rozgrywkę, jej usprawnienie lub urozmaicenie. Trzeba naprawdę nie mieć wyobraźni by twierdzić że potka zwiększająca max mp na kilka tur lub inne tego typu pierdoły komukolwiek są potrzebne
    Taka potka jest ciekawą taktyką, jeśli odpowiednio wykorzystana. Imo mocniejsza mikstura, niż miksa szybkości, która RAZ NA WALKĘ pozwala zdjąć spowolnienie, woohoo. A użycie miksy przyspieszenia, jeśli nie ma się spowolnienia, w 95% przypadków wychodzi na minus, w pozostałych 5% na zero.
    Wzmocnienie hp/mp samo w sobie jest słabe, dlatego proponuję 10 tur. Wrzuceni później regenki byłoby głównym zastosowaniem tej miksy, aczkolwiek można też się bawić w gniewny cios, czy mp atak/kulę piorunów, które z olśnieniem stawały się chyba całkiem silne.

    - - - - - - - - - -

    A i wypraszam sobie z "notorycznym nabijaczem postów", jak na sb zdarzało mi się pisać bez celu, tak wszystkie moje posty na forum miały jakiś cel. Nigdy nie pisałam w celu nabijania postów, zawsze staram się toczyć rozmowy, które mają albo pomóc w rozwoju gry, albo pomóc innym graczom.

    Osobiście się zgadzam, że pewne tematy na tym forum nigdy nie powinny istnieć, ale nie ja decyduję o tym, jak będzie wyglądać jego społeczność.
    Ostatnio edytowane przez Clover ; 22-08-2025 o 17:09
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  13. #13
    Noo słuchajcie, prawda jest taka, że temat owy zardzewiał, bo o ile jeszcze miksa jakiegoś dostaliśmy, tak kamior i runa są z nami od początku gry i nic nowego w tym temacie się nie pojawiło.

    Nie mówię, żeby zaraz wprowadzać 10 miksów i przedmiotów, może być 1, 2, 3; chodzi o to, by lekko odświeżyć tę część walk (tak jak pisałem w op, kamień i runa są z nami od początku gry i jako jedyne w grze funkcjonujące jako przedmioty ofensywne, mamy tylko dwa (2!) przedmioty ofensywne w grze (sic!)


    Myślę, że miks regeneracji many, byłby najbezpieczniejszym wyborem

    Miksy z końcówkami "2, 3, 4" itp. odpadają, bo co, dodamy większą ilość tur? większy procent? nah

    Wyszedł w sumie tu ciekawy problem, bo w zasadzie, dlaczego miks speeda jest tylko w pojedynczym użyciu? Tym bardziej, jak zostało wspomniane, od razu mamy możliwość utraty tego bonusu, co oznacza stratę tury w większości przypadków (okej, można też zdjąć spowolnienie, czyli negatywny status, czego nie dają inne miksy, ale no jednak te pojedyncze użycie jest słabe w takich okolicznościach (tym bardziej, że inne miksy są po 2 użycia))

    Fajnie brzmi miks wzmocnienia, tylko nie wiem, czy nie byłby ograniczony w używaniu tylko do expa i to tylko grupowych mobków - do pvp nikt by nie używał (jedynie nabicie żexów) do bossów musiałoby pasować pod danego bossa

    Hybrydowy przedmiot (magiczny kamień???) brzmi ciekawie, ale też ograniczony by był do bossów (w pvp kamień/runa są sprawdzane do słabości w defach więc taka hybryda by niewiele albo wcale dała)


    Taki nowy przedmiot lub miks powinien maksymalnie spełniać swoją uniwersalność, niezależnie od profesji oraz typu walki

    Nie chcę też, żeby wymyślać koło na nowo - trochę tak jak wspomniała Clover, lepiej używać statusów/oznaczeń które już są w grze - tak samo ja poszedłbym z tym w kwestii przedmiotów - mamy np. śnieżki, mamy otoczaki, mamy nawet procę - dlaczego by nie wykorzystać tego w walce? otoczak jako mniejszy i obły kamień, mógłby funkcjonować w użyciu np. 5 razy, ale zadając 60% obrażeń kamienia, etc.

    Teraz jeszcze przyszło mi do głowy, dlaczego by nie pomyśleć o miksie regeneracji ale aktualnego hp? Oczywiście, w danym momencie gracz mógłby posiadać tylko jeden typ regeneracji, ale dlaczego by nie?

    Może jakieś miksy modyfikacji stat - np. zwiększenie ataku kosztem speeda etc.?


    Cytat Napisał Eresmel Zobacz post
    ,
    Mistrzu, działy ci się pomyliły - specjalnie temat jest założony w "Rozmowie" do luźnej dyskusji a nie jakieś propozycje którymi mają się zająć twórcy
    Ostatnio edytowane przez Tensa Zangetsu ; 26-08-2025 o 21:24
    Le tits now

  14. #14
    Użytkownik Avatar Eresmel
    Dołączył
    04-02-2020
    Postów
    175
    Cytat Napisał Proof Zobacz post
    prośba do niektórych osób: przeczytajcie chociaż raz swoje propozycje, zastanówcie się nad stosunkiem poświęcony czas:uzyskane korzyści dla gry/graczy, "sprzedawalność" treści (czy wasza superancka nowa aktywność nie wypali się czasem po tygodniu?), oraz konkretniejsze propozycje szczególnie propozycji aktywności/dodatkowych elementów gry niebędących questami - często te propozycje wyglądają jak jakiś losowy zbiór informacji skwitowany "resztę sobie wymyślcie". Z takich propozycji nie ma wiele pożytku, bo z wymyślaniem rzeczy oderwanych od kontekstu naprawdę nikt nie ma problemu – tracicie swój czas i osób, które to czytają. Sztuką jest zaprojektowanie czegoś, co wpasuje się w istniejący, czy przyszły content, który pozostaje dla wszystkich niewiadomą.
    ,
    This is a certified hood classic

  15. #15
    Użytkownik Avatar Platynowy
    Dołączył
    03-12-2015
    Postów
    345
    Cytat Napisał Eresmel Zobacz post
    Temata do zamknięcia. Założony i komentowany przez notorycznych nabijaczy postów i twórców niesłychanych propozycji, które w 99% przypadków nie mają przełożenia na faktyczną rozgrywkę, jej usprawnienie lub urozmaicenie. Trzeba naprawdę nie mieć wyobraźni by twierdzić że potka zwiększająca max mp na kilka tur lub inne tego typu pierdoły komukolwiek są potrzebne
    +1 + podpięty komentarz proofa = w tym momencie ten post powinien zostać zamknięty

    W zakresie pvp prosiłbym o nie ruszanie tematu osób, które nie mają za bardzo z tym nic wspólnego - system działa i nie warto w mojej ocenie skupiać się na aspektach, które mogłyby jedynie wpłynąć negatywnie bądź dać efekt przekombinowania czego przecież chcemy uniknąć. Prędzej zgodnie z sugestią Razora - jeśli już jakieś zmiany w tym obszarze to zdecydowanie pod kątem rozbudowy skryptów.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •