Wymienione odstraszacze: 405, zdobycze: 8 - Topór magii ziemi +1, Prymitywne rękawice +0, Prehistoryczna różdżka +3, Kowbojska broszka +1, Bagienna zbroja +0, Różdżka równowagi +0, Kunsztowny wisior +0, Pierścień zaklinacza +0.
Loteria za żetony - wydane: 3300, zdobycze: Złowrogie buty +3, 24x odno 4, 38x skup, Opal, 50x osl mag, 375x kamień, 225x runa, 19x mobil, 42x odno 2, Atak, 18x odno 3, Miecz, Ogień, 76x regen, Eksplozja energii, Atak magiczny 2, 50x osl, Ostrze wyrafinowania +3.
Za odstraszacze niby spoko, ale nie wpadło mi nic, na co polowałem.
Loteria - średnio opłacalna, ale jak już coś wpadło to na +3.
Punkty za matematykę - Cios mędrca, średnio wartościowy, ale na to polowałem, także się cieszę.
Z 3 pakunków generalnie słabizna, ale dobrze, że można je przerzucać z niskopoziomowych postaci na główną.
Event na plus, dobrze było się przygotować z zeszłego roku.
Gdybym miał się czegoś czepiać to Wodników - słabe skalowanie, tzn. na 96 szło łatwo, na 97/98 wyczułem sporą różnicę w trudności. Bez regenek/osłon magicznych byłyby dla mnie niezbijalne. Warto je trochę poprawić ze skalowaniem, tak samo jak na niskie levele, bo należy pamiętać, że taki 20-30 lvl ma dużo mniejsze pole możliwości pod kątem zdolności niż taki 90+.
I prośba na przyszłość - nie zaskakiwać eventem pod koniec miesiąca gdy robi się zadania dzienne. To było średnio przemyślane zaczynać go pod koniec miesiąca. Może warto byłoby dawać znać wcześniej o terminie startu eventu?

Odpowiedź z cytatem






