Strona 56 z 56 PierwszyPierwszy ... 646545556
Pokaż wyniki od 826 do 828 z 828

Temat: Propozycje nowych Potworów, Potworów unikatowych, Bossów i Mini Bossów

  1. #826
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    310

    Mobki Oasis cz. 7

    Izyda (Mini Boss)
    Grafika:
    Nazwa:  Izyda.png
Wyświetleń: 181
Rozmiar:  15.8 KB
    Atak fizyczny i magiczny: fizyczny (włócznia) magiczny (ogień)
    Def i Def Mag: średnie
    Luck: duży
    Speed: Duży
    Zdolki używane:
    • Demoniczne Spojrzenie
    • Kula Ognia
    • Słoneczny Żar - Zadaje obrażenia magiczne wszystkim przeciwnikom, nadaje status specjalny podpalenie na 2 tury (odbiera 15% hp co ture)
    • Multi Bariera
    • Multi Atak
    • Anielski Deszcz - Zadaje obrażenia o atrybucie ognia, nadaje status krwawienie na 4 tury.


    Gnoll (Zwykły)
    Grafika:
    Nazwa:  Gnoll.png
Wyświetleń: 180
Rozmiar:  19.7 KB
    Atak: fizyczny (miecz)
    Def i Def Mag: średnie
    Luck: duży
    Speed: Duży
    Zdolki używane:

    • Tysiąc Cięć
    • Ogłuszenie
    • Drenujący Atak


    Słoń Bojowy (Boss)
    Grafika:
    Nazwa:  Słoń Bojowy.png
Wyświetleń: 179
Rozmiar:  34.4 KB
    Atak fizyczny: (bezatrybutowy)
    Def i Def Mag: średnie
    Luck: duży
    Speed: Średni
    Zdolki używane:

    • Słoniowa Szarża - Zadaje duże obrażenia fizyczne, nadaje status bariera i bariera magiczna na 4 tury rzucającemu.
    • Słoni Gniew - Nadaje status furia i pomylenie na 5 tur.
    • Wypad
    • Słoniowy Triumf - Nadaje status przyspieszenie, bariera i bariera magiczna na 8 tur.


    Reptilian (Zwykły)
    Grafika:
    Nazwa:  Reptilian.png
Wyświetleń: 179
Rozmiar:  6.9 KB
    Atak fizyczny: (włócznia)
    Def i Def Mag: średnie
    Luck: średni
    Speed: Duży
    Zdolki używane:

    • Trujący Atak
    • Czysty Cios
    • Wypad
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  2. #827
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    310

    Mobki Folhord cz. 1

    Mistrz Zakonny (Mini Boss)
    Grafika: (pozwolę sobie wykorzystać outfit)

    Atak fizyczny: miecz
    Def i Def Mag: średnie
    Luck: duży
    Speed: Duży
    Zdolki używane:

    • Multi Atak
    • Templarski Okrzyk - nadaje status mobilizacja i szybkość na 5 tur. Ma szanse nadać przeciwnikom status pomylenie na 2 tury.
    • Święte Przełamanie - zadaje duże obrażenia fizyczne, nadaje status przełamanie i istnieje szansa na status zombie.
    • Egzorcyzm - Zabija wszystkich przeciwników ze statusem zombie, przyswajając ich wartość hp.
    • Modlitwa Siły - przy progu 25% hp nadaje sobie status 10% ataku na nieskończoną ilość tur.
    • Modlitwa Obrony - przy progu 40% hp nadaje sobie status 10% obrony i obrony mag.
    • Krucjata - przy progu 15% hp przyzywa dwóch Templariuszy do walki.
    • Klątwa Templariuszy - przy progu 12-15% hp nadaje przeciwnikom status krwawienie na nieskończoną ilość tur.

    Możliwy loot:
    Zaproponowane Eq: https://forum.mfo3.pl/showthread.php...l=1#post388425

    Templariusz (Zwykły)
    Grafika:
    Nazwa:  Templariusz.jpg
Wyświetleń: 148
Rozmiar:  9.6 KB
    Atak fizyczny: miecz
    Def i Def Mag: średnie
    Luck: średni
    Speed: średni
    Zdolki używane:

    • Drenujący Atak
    • Cios Ciszy
    • Trujący Atak

    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  3. #828
    Jestem leniem strasznym i nie chce mi się szukać grafik, a niech mnie zwyzywają.
    Dwa koncepty na miniacze. Jeden ikoniczny, tematycznie pasujący do Oasis Drugi dorzucę chwilę później.

    MINIBOSS

    Kaktusowy Król
    Tak, dokładnie. Kolczasty władca, ciągle w pośpiechu, powraca do emefo trzy. Ani nie próbuj go gonić - skończy się to dla ciebie źle. Niemniej, niech pozory cię nie zmylą - nawet sam szybki monarcha potrzebuje czasami odpocząć.

    Statystyki:

    Najważniejszymi statystykami, wartymi wspomnienia są Szybkość i Mana. Kaktusowy król jest strasznie szybki - znacznie szybszy od Nixxliego co sprawia, że możecie po nim oczekiwać ciągłych dublów. Cały koncept bazuje zarówno na jego szybkości, jak i dublach. Duża część zdolności wykorzystuje ten fakt, rekompensując jego brak obron.
    Druga statystyka - mana - jest równie istotna. Kaktusowy król posiada 100 MAX MP. Jeśli nie jest to możliwe do ustawienia na stałą wartość, to ma około 100 MP. Każda z jego zdolności kosztuje manę - to oznacza, że łatwo mu się z niej wypstrykać. Ale nie bójcie się - król ma coś w zanadrzu .
    Oprócz tego gość ma spore szczęście - nie bez powodu nazywają go królem, jakoś się tego dorobku...dorobił.

    Główny atak:

    Kaktusowy król zadaje obrażenia fizyczne. Jednakże, nigdy nie korzysta ze swojego zwykłego ataku. Zamiast tego, korzysta ze zdolności:
    Kaktusowy cios
    - Koszt (10 MP); Zadaje obrażenia fizyczne, powiększone o różnicę w szybkości celu/ataku. Zdolność posiada 3 gwiazdki, które zmieniają efekt zdolności:
    - Standardowa wersja ataku. Używa jej, kiedy ilość żywych przeciwników jest mniejsza lub równa 2; Cechuje się tym, że nie zadaje krytyków.
    - Wersja ataku, kiedy liczba żywych jest równa 3; Posiada wysoką szansę na nałożenie statusu Krwawienie na 1 turę. Jeśli cel posiada już status Krwawienie, nakłada status ​ Wyciek Many z równie wysoką szansą na status.
    - Zyskuje możliwość trafienia krytycznie (Kaktusowy król posiada równie sporą ilość szczęścia), używa, kiedy żywych jest 4. Efekt drugiej gwiazdki również obowiązuje.
    Kaktusowy Król będzie zatem spamował tą zdolnością do upadłego, na pewno częściej, niż inne bossy biją czysto atakiem/zaklęciem. Ale król posiada w zanadrzu też inne zdolki.

    Zdolności:
    Pośpiech
    - Koszt (10 MP) Nakłada status Przyspieszenie na 1 turę. Druga gwiazdka nakłada ten status bez limitu. Używa tej zdolności w tandemie z:
    Ekstremalna Prędkość - Koszt (30 MP) Zadaje obrażenia o mocy x%(nie podaję ile, bo wymaga przetestowania), wykorzystujące do obliczenia obrażeń Szybkość zamiast Ataku. Jeśli ten atak zabije cel, używający otrzymuje status Spowolnienie na 3 tury. Automatycznie zabija cel, posiadający mniej niż X szybkości, gdzie wartość ta wzrasta z każdym użyciem i resetuje się przy zabójstwie. Cele powyżej granicy X Szybkości są całkowicie odporne na ten atak.
    Komentarz: Nie zdecydowałem całkowicie, czy powinna być to zdolność obszarowa, czy w jeden cel. Pierwotnie plan był taki, by była to zdolność w jedną osobę - i chyba przy tym bym został. Wartości szybkości nie zostały przedstawione ze względu na to, że wymagały by one przetestowania przy wprowadzaniu. Osobiście widziałbym coś w stylu: "Jeśli cel posiada mniej, niż X% Szybkości Kaktusowego Króla", gdzie % wartość wzrasta przy każdym niezabiciu tą zdolnością".
    Grad Kolców
    - Koszt: 60 MP Zadaje obrażenia fizyczne bez krytyków, posiada 70% szans na nałożenie statusu Uśpienie oraz 50% szans na nałożenie statusu Paraliż na 2 tury. Jeśli cel posiada status ​ Spowolnienie bądź Przyspieszenie, statusy zawsze trafiają.
    Odpoczynek
    - standardowo, każdy czasem musi odpocząć.
    Mówi się też, że ma dostęp do Podcięcia...

    Przedmioty:

    Tak, dokładnie. Ponieważ Kaktusowy Król do używania zdolności potrzebuje many, dlatego musi sobie jakoś nią odnawiać. Dlatego też korzysta z:
    Kawałek kaktusa - Odnawia 1000 HP i 100 MP.

    Sztuczna inteligencja (a raczej główne założenia zdolności):

    Głównym atakiem Kaktusowego Króla jest wspomniany wcześniej Kaktusowy Cios
    , którego używa jako zastępstwa dla ataku. Jego właściwości zmieniają się, zależnie od gwiazdki, a tych używa zależnie do sytuacji w walce. W większości przypadków, wymieniając we 4, będzie używał jego najsilniejszej wersji, jednakże są wyjątki. Zależne są one przede wszystkim od posiadanych statusów - zarówno przez Kaktusowego Króla, jak i przez drużynę przeciwną. Potrafi więc być łagodniejszy, albo ostrzejszy - dlatego trzeba być uważnym w walce.
    Każdy cios kosztuje go 10 many, dlatego szybko będzie tej many mu zaczynać brakować. Kontrolowanie many w walce automatycznej jest wręcz niemożliwe - jednakże manualnie jest to do zrobienia. Rozwiązuje to jeden z moich najmniej lubianych kwestii, czyli wyłączenia walk manualnych. Kaktusowy Król jest łatwiejszy do kontroli manualnie, więc dla niektórych może być bardziej przyjemny do bicia w ten sposób.
    Kiedy Kaktusowy król nie ma wystarczająco many na użycie Kaktusowego Ciosu
    , używa Kawałków Kaktusa. Zależność jest taka, że jeśli miałby użyć Odpoczynku - a nie ma many na Kaktusowy cios - to używa Kawałka.
    Pośpiechu
    używa w tandemie z Ekstremalną prędkością . Nigdy nie używa jednej zdolki bez drugiej. Nigdy też nie używa Pośpiechu , jeśli po użyciu niego niemiałby wystarczająco many, na użycie drugiej zdolki. Jest jednak jeden ukryty wyjątek, za którym chowa się ta druga . Ale o tym cicho sza. Nigdy też nie używa Pośpiechu na swoim dublu - zawsze, jako zakończenie tury.
    Ekstremalna Prędkość to silny finisher, który - choć zapowiadany - powinien niszczyć nieprzygotowane drużyny. Względnie zaplanowany na single-target, jednak jeśli Kaktus będzie za łatwy - można przerobić go na obszarowy.
    Grad Kolców jest jego jedynym statusowym atakiem, który czerpie sporo jego many. Kiedy jego poziom many spadnie dość nisko - jesteśmy na nią odporni. Jednakże - bardzo łatwo jest tą zdolność wywołać, nawet nieintencjonalnie. Może być to część strategii - może to być też powód szybkiej przegranej.

    Poza tym Kaktusowy Król jest całkowicie podatny na
    Spowolnienie. Ale nie radzę wam tego wykorzystywać - chyba, że wiecie, co robicie. Oprócz tego ma jeszcze parę drobnych asów w rękawie, dokładniej dwa, których jednak nie zdradzę Nie zmieniają one fundamentalnie konceptu, a są bardziej fail-safem na wypadek, gdyby ktoś chciał naszego monarchę zrobić w bambuko.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •