Strona 9 z 11 PierwszyPierwszy ... 7891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 135 z 161

Temat: Event Wakacyjny 2025

  1. #121
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    773
    W sumie czemu nie jest tak, jak np. z Ogrem? Można dać auto i od razu wylogować, przy następnym zalogowaniu dzień później odegra się animacja zniknięcia Ogra, dajemy f5 i jest kolejny.

  2. #122
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Tensa Zangetsu Zobacz post
    W zasadzie to większość tego co da się zrobić manu, można wklepać w skrypt - jedynym ograniczeniem jest liczba poleceń, nawet jak trzeba „pilnować” to i tak reszta leci na auto albo leci na auto do pewnego momentu - tak czy siak ten skrypt gdzieś idzie upchać, bo po to on przecież jest
    Ograniczeniem jest wykrywanie zdolek przeciwnika. Jeśli przeciwnik używa w losowych momentach zdolki "lol sprawdzenie", która nic nie robi, to fizycznie widzisz, że tego używa. W skrypcie nie da się obecnie umieścić zdolek przeciwnika. Jeśli po użyciu zdolki "lol sprawdzenie" przeciwnik by spamował śmiertelnym drenażem, JEŚLI twoja ilość użyć jakiegoś nic nie znaczącego przedmiotu (dla przykładu woda, jeśli przeciwnik nie nakłada zombie, albo antidotum, jeśli nie nakłada zatrucia) różni się od ilości użyć zdolki "lol sprawdzenie" przez bossa. Skrypt na to nic nie poradzi. Gracz nie będzie miał żadnego problemu z tym, jeśli napiszesz mu o tym gdzieś poza walką.

    Ofc to skrajny przykład, ale pokazuje przykład warunków, których "skrypt nie wykryje". Może warto dodać? Jak chcesz mieć "łatwiej" i grać auto, to musisz założyć, że boss będzie "złośliwszy" (np. zamiast śmiertelnego drenażu, będzie spamował takim kończącym ciosem). Jak grasz manu, to masz spokój.
    Ostatnio edytowane przez Clover ; 01-08-2025 o 10:22

  3. #123
    Użytkownik Avatar Bomberion
    Dołączył
    12-04-2020
    Postów
    80
    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    Same, mówię, takie miniacze są robione pod skryptowanie ich, bo skrypt ma wywalone czy musi liczyć, czy nie. On po prostu to robi. Człowiek natomiast musi wkładać w to dodatkowy wysiłek, poza samym biciem. Czemu nie dostajemy wyzwań w drugą stronę? Proste rozwiązania powstrzymujące skryptowanie, a sprzyjające graniu manu. Jak reagowanie na zdolkę przeciwnika w określony sposób, albo on użyje śmiertelnego drenażu.
    Większym wyzwaniem zawsze będzie zrobienie skryptu, który dorówna manualnej rozgrywce walki. Ja byłbym za tym żeby nie było ograniczeń w dostosowywaniu skryptów. To byłoby lepsze wyzwanie jak dla mnie robić skrypty tak dobre jak manual.
    Nie rozumiem co jest fajnego w biciu npc manualnie. Skoro i tak są przewidywalne to po co masz coś liczyć. Po to jest pvp i tvt żeby rozwijać umiejętności liczenia i walki. Walki z npc nie rozwijają.
    https://discord.gg/MYvRZdERXj

    Black Legion – przyjazna grupa wspierająca nowych graczy MFO3 od 2019 roku.
    Założył ją Fang (Biały Smok), twórca Northern Sagi.
    Zbudowaliśmy m.in. Arkadię My Fantasy (d. Arkadia Black Legion) oraz grupę wsparcia dla osób z depresją (3 tys. osób).
    Obecnie pomagamy na Black Legionie i na Diablo – największym Discordzie MFO3, założonym przez Sylvana z Northern Sagi.

  4. #124
    Cytat Napisał Bomberion Zobacz post
    Większym wyzwaniem zawsze będzie zrobienie skryptu, który dorówna manualnej rozgrywce walki. Ja byłbym za tym żeby nie było ograniczeń w dostosowywaniu skryptów. To byłoby lepsze wyzwanie jak dla mnie robić skrypty tak dobre jak manual.
    Nie rozumiem co jest fajnego w biciu npc manualnie. Skoro i tak są przewidywalne to po co masz coś liczyć. Po to jest pvp i tvt żeby rozwijać umiejętności liczenia i walki. Walki z npc nie rozwijają.
    No to jesteś w fundamentalnym błędzie.
    RPGi mają to do siebie, że 99% walk, jakie w nich odbędziesz, będzie na AI. Szczególnie te, które mają walki turowe, czyli coś, co jest fundamentalnym elementem MFO. Cała zabawa z gry w RPGi, od strony walk, polega na rozgryzieniu przeciwnika i jego pokonanie. Czasami będzie to skorzystanie ze sprawdzonej taktyki, czasami trzeba będzie rozgryzać przeciwnika w walce na bieżąco, a czasami trzeba będzie się na niego od początku do końca przygotować. Padając - uczysz się na błędach. I ta filozofia nie dotyczy tylko RPGów - chyba cały gatunek soulsów na tym polega, że uczysz się na własnych błędach, rozgryzasz pattern, etc. Gdyby tak nie było, to singleplayer gierki nie byłyby w ogóle popularny.

    Istnieje pewien dysonans pomiędzy auto i manu walkami, na temat którego dałoby się przygotować cały dyskurs (nie mam osobiście na to póki co chęci i czasu). Ale no, negliżowanie walk z AI jest trochu głupie, czy to auto czy manualnie.

  5. #125
    Cytat Napisał Hide Zobacz post
    No to jesteś w fundamentalnym błędzie.
    RPGi mają to do siebie, że 99% walk, jakie w nich odbędziesz, będzie na AI. Szczególnie te, które mają walki turowe, czyli coś, co jest fundamentalnym elementem MFO. Cała zabawa z gry w RPGi, od strony walk, polega na rozgryzieniu przeciwnika i jego pokonanie. Czasami będzie to skorzystanie ze sprawdzonej taktyki, czasami trzeba będzie rozgryzać przeciwnika w walce na bieżąco, a czasami trzeba będzie się na niego od początku do końca przygotować. Padając - uczysz się na błędach. I ta filozofia nie dotyczy tylko RPGów - chyba cały gatunek soulsów na tym polega, że uczysz się na własnych błędach, rozgryzasz pattern, etc. Gdyby tak nie było, to singleplayer gierki nie byłyby w ogóle popularny.

    Istnieje pewien dysonans pomiędzy auto i manu walkami, na temat którego dałoby się przygotować cały dyskurs (nie mam osobiście na to póki co chęci i czasu). Ale no, negliżowanie walk z AI jest trochu głupie, czy to auto czy manualnie.
    W mfo3 skrypty nie są oparte na AI.
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  6. #126
    Użytkownik
    Dołączył
    19-03-2012
    Postów
    1,099
    Tomi pytanie dlaczego emilowaty mógł na relogu zabrać światłodzień od leszego a ja nie?
    Chyba ze to zalezy od tego czy zabralo ta rzecz jaka tam byla?
    Ostatnio edytowane przez Kamillo ; 01-08-2025 o 19:09

  7. #127
    Użytkownik Avatar Squadron
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,574
    Przy okazji eventu wakacyjnego w 2025 roku wymienię w dużych ilościach minibossy takie jak: Nesu, Mesmenir, mefit wodny i malboro, zainteresowanych zapraszam do kontaktu w wiadomości prywatnej>

    Czołem brygada!
    Discord - serwer dla Elity
    Persona non grata, licencjonowany krytyk, niewygodny dla aparatu władzy, wielokrotnie ścigany i prześladowany, nazwany heretykiem za krytykę absolutu i skazany na karę śmierci, odwołał się od niekonstytucyjnego wyroku w sądzie apelacyjnym II instancji w wyniku czego karę zmieniono na banicję, powrócił podczas styczniowego rokoszu, w którym Sir BaGGietka Waleczny strącił z tronu króla
    Adiego I Leniwego.

  8. #128
    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    Ta szczyga używa go okresowo - pomiędzy swoją 5 turą, do czasu gdy jej hp spadnie ponizej 25%
    Noł noł noł - mi chodzi o to, żeby używała np. co te 5 (albo 5 + n1) tur jeżeli nasze hp będzie/nie będzie podzielne przez ileś - tzn. przed każdą jego 5. turą musimy mieć odpowiednie hp i to jest jedyny łączony trigger użycia umki, bo obecnie trzeba patrzeć na hp (przez to są przypadki że ktoś dostaje 2-3 kończące z rzędu)

    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    W mfo3 skrypty nie są oparte na AI.
    Heh, "stara szkoła" się kłania - swego czasu wszelkie walki z "komputerem" były określane jako walki z sztuczną inteligencją (bo leciało ze skryptu, niedostępnego dla użytkownika) - nie należy tego mylić z obecną AI, a już tym bardziej z samouczącą się
    Le tits now

  9. #129
    Tester
    Dołączył
    27-08-2015
    Postów
    724
    Cytat Napisał Kamillo Zobacz post
    Tomi pytanie dlaczego emilowaty mógł na relogu zabrać światłodzień od leszego a ja nie?
    Chyba ze to zalezy od tego czy zabralo ta rzecz jaka tam byla?
    Chyba jak na pierwszej postaci zbierzesz i przelogujesz, to masz cooldown na następnego, a jak nie zbierzesz na pierwszej i przelogujesz to nie masz.

  10. #130
    Redaktor Avatar Fresher
    Dołączył
    22-11-2014
    Postów
    357
    Cytat Napisał Tensa Zangetsu Zobacz post
    Noł noł noł - mi chodzi o to, żeby używała np. co te 5 (albo 5 + n1) tur jeżeli nasze hp będzie/nie będzie podzielne przez ileś - tzn. przed każdą jego 5. turą musimy mieć odpowiednie hp i to jest jedyny łączony trigger użycia umki, bo obecnie trzeba patrzeć na hp (przez to są przypadki że ktoś dostaje 2-3 kończące z rzędu)
    Wtedy to by było o wiele zbyt prosto. Jeśli już iść w tę stronę, to bym widział co najwyżej ograniczenie przed używaniem kilku kończących z rzędu.
    Reputy tutaj

  11. #131
    Użytkownik
    Dołączył
    28-02-2014
    Postów
    452
    Cytat Napisał Tensa Zangetsu Zobacz post
    Heh, "stara szkoła" się kłania - swego czasu wszelkie walki z "komputerem" były określane jako walki z sztuczną inteligencją (bo leciało ze skryptu, niedostępnego dla użytkownika) - nie należy tego mylić z obecną AI, a już tym bardziej z samouczącą się
    Dokładnie! Nie każde AI to chatbot oparty na sieciach neuronowych. Dziś mówimy o AI głównie w kontekście modeli uczących się na danych (ML) i głębokich sieci neuronowych, ale warto pamiętać, że sztuczna inteligencja jako dziedzina obejmuje też wszystko co wykonuje samemu akcje imitujące akcje człowieka – czyli sporo narzędzi, które nie „uczą się” w sensie, jaki znamy z obecnych LLM-ów.

    Podsumowując: nie każde AI to chatbot, nie każdy chatbot to AI, i nie każda AI to sieć neuronowa

  12. #132
    Użytkownik Avatar Golden Fish
    Dołączył
    04-01-2019
    Postów
    128
    10:32
    Zyskałeś uzbrojenie Pas Rybaka
    10:32
    Straciłeś 10 sztuk przedmiotu Prochy Beboka


    eq na 45lvl na postaci 96lvl xD

  13. #133
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Golden Fish Zobacz post
    10:32
    Zyskałeś uzbrojenie Pas Rybaka
    10:32
    Straciłeś 10 sztuk przedmiotu Prochy Beboka


    eq na 45lvl na postaci 96lvl xD
    https://forum.mfo3.pl/showthread.php...l=1#post389892

    Po pokonaniu Południcy można odebrać "pewną" nagrodę - można otrzymać przedmioty z przedziału poziomowego postaci, a także 3 aktualizacji wstecz. Przedmioty, które otrzymamy to: uzbrojenie unikatowe i nieunikatowe, gemy, pakiety miksów, żetonów i złota. W przypadku wylosowania nieunikatu lub mikstur, dostajemy dodatkową, drugą nagrodę w postaci złota lub żetonów. Jest to nieco mniej opłacalna aktywność niż ta główna, ale nie wymaga dodatkowych nakładów pracy na zbieractwo i przygotowanie mikstur.
    Innymi słowy, nie rób beboków, chyba że masz 20 lvl.

  14. #134
    Tester
    Dołączył
    27-08-2015
    Postów
    724
    Innymi słowy, nie rób beboków, chyba że masz 20 lvl.
    No tak jak w przypadku Szkieletora, jest to mniej opłacalna alternatywa dla głównego potwora, która jest także o wiele przyjemniejsza w zbijaniu eny. Dodatkowo pomaga z skończeniem głównej części eventu, jeśli ktoś zagapił się z ziołami (co przy zmianach w ich zbieractwie w tym roku jest raczej ciężkie, ale może ktoś nie mieć czasu akurat).

  15. #135
    Cytat Napisał Amaski Zobacz post
    No tak jak w przypadku Szkieletora, jest to mniej opłacalna alternatywa dla głównego potwora, która jest także o wiele przyjemniejsza w zbijaniu eny. Dodatkowo pomaga z skończeniem głównej części eventu, jeśli ktoś zagapił się z ziołami (co przy zmianach w ich zbieractwie w tym roku jest raczej ciężkie, ale może ktoś nie mieć czasu akurat).
    No i daje relatywnie sporo expa. Nie idealnie, ale nie tak źle.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •