Zobacz wyniki ankiety: Czy popierasz ten PAKIET zmian?

Głosujących
41. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    21 51.22%
  • Nie

    14 34.15%
  • Mam inny pomysł na reformę systemu bójek, który zreferuję w poście.

    1 2.44%
  • Nie obch mnie to

    5 12.20%
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 46 do 49 z 49

Temat: Make Bójki Great Again

  1. #46
    Użytkownik Avatar JeGGeRr
    Dołączył
    02-10-2019
    Postów
    128
    Ok, może nie określiłem zbyt jasno tego co chciałem przekazać bardziej mi chodziło o odpo w walce z mini w pvp faktycznie jak oboje macie po 75 czy tam 50 to może i działać
    Jesteśmy inni więc nie porównuj nas do nikogo

  2. #47
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,307
    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    Co do głosów - "na tak, ale jak zerowanie ranku bedzie za darmo" odpowiem, że: xD.
    niby dlaczego?

    napisales w pierwszym poscie
    W tej sytuacji wilk syty i owca cała. Bójkowicze nie wchodzą w drogę fabularniakom, a mogą się bawić do upadłego
    czyli kazda osoba z 1+ punktem to bojkowicz? nie pamietam w ktorym roku weszly zmiany do obecnego systemu rankingowego, ale bylo to dawno temu i przez te wszystkie lata wystarczylo wygrac jeden pojedynek/walke na arenie zeby ten 1 punkt miec, co jest raczej ciezkie do unikniecia w tak dlugim okresie
    ::::​)

  3. #48
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,307
    pozwole sobie odswiezyc w ramach tego tematu: https://forum.mfo3.pl/showthread.php...niu-b%C3%B3jki

    zmiany tutaj zaprezentowane powinny w znacznym stopniu zwiekszyc satysfakcje zarowno tych ktorzy chca bojek, jak i tych ktorzy ich nie chca. pozwalaja one na wyrazny i znaczacy podzial graczy na pvp jak i "pve" (pomimo licznych stwierdzen, ze taka grupa nie istnieje???).

    widze tu dzialanie na podobienstwo gta online, gdzie mozemy uczynic swoja postac pasywna, co sprawia ze nie otrzymujemy obrazen od innych graczy, a jednoczesnie nie mozemy im ich zadac - tutaj oczywiscie z ta roznica ze zamiast obrazen wylaczamy mozliwosc bojek czy w ogole walk pvp/tvt w obie strony (tu juz do uzgodnienia czy pomoc komus innemu tez sie powinna wliczac do tej blokady).

    jak widac, "zmuszanie" graczy do pvp poprzez bojki najzwyczajniej w swiecie nie dziala, bo jak nie chca walczyc to i tak albo wydluzaja kolejki zeby uprzykrzyc zycie atakujacemu, albo sie od razu poddaja, a ci co chca walczyc to nie maja nawet po co - no chyba, ze jakims cudem znajda sobie przeciwnika do bojki rankingowej z ktorym jeszcze nie nabili limitu na arenie.

    w ramach ewentualnego wejscia tej zmiany kazdy powinien otrzymac mozliwosc jednorazowego zresetowania rankingu za darmo. potencjalne problemy jakie widze to zwiekszona aktywnosc na globalach = mniejsza szansa dla pojedynczego gracza na dostanie sie do walki (choc wydaje mi sie, ze wiekszosc osob ktore sie tam zapuszczaja farmi zetony na pvp, wiec dalej beda mogli sie bic miedzy soba) oraz ukaranie mniej ogarnietych graczy, ktorzy bija sie w zerowkach zeby tylko nabic jakiekolwiek zetony - wtedy sa oni objeci hardcorowymi zasadami typu wypadanie eq. no i dla niektorych wada bedzie to, ze nie moga juz sobie zaatakowac fabularniakow dla zabawy - bo zysk z tego zaden - ale czy to naprawde az taka duza strata, skoro i tak w wiekszosci przypadkow nie ma co liczyc na normalna walke?

    wciaz nie eliminuje to problemu nabijania sobie ochron w sojuszach w przypadku postaci "pvp", ale wydaje mi sie ze i tak jest to krok w dobra strone odnosnie podzialu na tych, ktorzy chca nagradzajacych walk oraz na tych, ktorzy walk nie chca w ogole - a kwestie nabijania ochron mozna zalatwic osobna droga.

    oprocz tego mysle, ze warto dodac dodatkowe nagrody za tvt w postaci zetonow na podobnych zasadach jak w przypadku walk rankingowych, chociaz byc moze samo wypadanie eq wystarczyloby na ich uatrakcyjnienie (chec wezwania pomocy bedac zaatakowanym zeby nie przegrac - chec pomocy agresorowi zeby miec szanse na drop z przeciwnikow w przypadku wygranej)
    ::::​)

  4. #49
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    576
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    pozwole sobie odswiezyc w ramach tego tematu: https://forum.mfo3.pl/showthread.php...niu-b%C3%B3jki

    zmiany tutaj zaprezentowane powinny w znacznym stopniu zwiekszyc satysfakcje zarowno tych ktorzy chca bojek, jak i tych ktorzy ich nie chca. pozwalaja one na wyrazny i znaczacy podzial graczy na pvp jak i "pve" (pomimo licznych stwierdzen, ze taka grupa nie istnieje???).

    widze tu dzialanie na podobienstwo gta online, gdzie mozemy uczynic swoja postac pasywna, co sprawia ze nie otrzymujemy obrazen od innych graczy, a jednoczesnie nie mozemy im ich zadac - tutaj oczywiscie z ta roznica ze zamiast obrazen wylaczamy mozliwosc bojek czy w ogole walk pvp/tvt w obie strony (tu juz do uzgodnienia czy pomoc komus innemu tez sie powinna wliczac do tej blokady).

    jak widac, "zmuszanie" graczy do pvp poprzez bojki najzwyczajniej w swiecie nie dziala, bo jak nie chca walczyc to i tak albo wydluzaja kolejki zeby uprzykrzyc zycie atakujacemu, albo sie od razu poddaja, a ci co chca walczyc to nie maja nawet po co - no chyba, ze jakims cudem znajda sobie przeciwnika do bojki rankingowej z ktorym jeszcze nie nabili limitu na arenie.

    w ramach ewentualnego wejscia tej zmiany kazdy powinien otrzymac mozliwosc jednorazowego zresetowania rankingu za darmo. potencjalne problemy jakie widze to zwiekszona aktywnosc na globalach = mniejsza szansa dla pojedynczego gracza na dostanie sie do walki (choc wydaje mi sie, ze wiekszosc osob ktore sie tam zapuszczaja farmi zetony na pvp, wiec dalej beda mogli sie bic miedzy soba) oraz ukaranie mniej ogarnietych graczy, ktorzy bija sie w zerowkach zeby tylko nabic jakiekolwiek zetony - wtedy sa oni objeci hardcorowymi zasadami typu wypadanie eq. no i dla niektorych wada bedzie to, ze nie moga juz sobie zaatakowac fabularniakow dla zabawy - bo zysk z tego zaden - ale czy to naprawde az taka duza strata, skoro i tak w wiekszosci przypadkow nie ma co liczyc na normalna walke?

    wciaz nie eliminuje to problemu nabijania sobie ochron w sojuszach w przypadku postaci "pvp", ale wydaje mi sie ze i tak jest to krok w dobra strone odnosnie podzialu na tych, ktorzy chca nagradzajacych walk oraz na tych, ktorzy walk nie chca w ogole - a kwestie nabijania ochron mozna zalatwic osobna droga.

    oprocz tego mysle, ze warto dodac dodatkowe nagrody za tvt w postaci zetonow na podobnych zasadach jak w przypadku walk rankingowych, chociaz byc moze samo wypadanie eq wystarczyloby na ich uatrakcyjnienie (chec wezwania pomocy bedac zaatakowanym zeby nie przegrac - chec pomocy agresorowi zeby miec szanse na drop z przeciwnikow w przypadku wygranej)
    https://forum.mfo3.pl/showthread.php...l=1#post386932

    jesli cos takiego jak klasa "pve" powstanie to rowniez powinien powstac global typu amaterasu na maxlv (a nie 65xdd) dla graczy pvp z 10x zwiekszonym dropem(oczywiscie sporo ciezszy) aby byla o niego rywalizacja w formie bojek bez prota, z wypadaniem eq a nie losowania rodem z zoltej mapy w margonem, gracze "pve" dalej mogliby losowac bez konkurencji amaterasu i cieszyc sie jakze wspanialym dropem. Celem takiego globala nie jest to aby jako gracz pvp nachapac sie z bicia tego tylko wzmozenie aktywnosci i
    rywalizacji na tym polu z innymi graczami ktorzy obecnie zyja w bance amaterasu.
    Ostatnio edytowane przez Alvi ; 16-07-2025 o 14:39
    Przepraszam że zakłócam Pana spokój ale od trzech tygodni ciągle mi dokuczają te same osoby takie jak:
    Eresmel,Elrond Undómiel, Dark, Azekami, Harrious, Fusia
    Czuję się prześladowany i gra mi się bardzo nieprzyjemnie, po nieudanych rozmowach z tymi graczami jestem zmuszony prosić Pana o interwecję.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •