Zobacz wyniki ankiety: Czy uważasz że godzinna ochrona po poddaniu się bójki jest za długa?

Głosujących
40. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    18 45.00%
  • Nie

    22 55.00%
Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 45 z 108

Temat: Ochrona po poddaniu bójki

  1. #31
    Użytkownik
    Dołączył
    27-04-2018
    Postów
    39
    Cytat Napisał Karoxus Zobacz post
    Swego czasu pojawił się temat na forum apropo "ożywienia" bójek. Stąd moje pytanie, jaki to ma sens, żeby gracz otrzymywał ochronę na godzinę po zwykłym poddaniu bójki bez żadnej próby walki bądź wezwania pomocy w celu zwyciężenia jej. Jestem bardzo ciekawy opinii innych graczy, co sądzą o aż tak długiej ochronie po zwykłym poddaniu się.
    A ja nie widzę w tym żadnego problemu, jak mnie ktoś zaatakuje, a widzę że nie mam szans (bo nie oszukujmy się, ludzie bez dobrego eq raczej nie bójkują), to po co mam marnować swój czas na walkę, a po przegranej mam tę godzinę spokoju.

  2. #32
    Użytkownik Avatar Karoxus
    Dołączył
    07-12-2017
    Postów
    42
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    bojki nierankingowe obecnie sa strata czasu, energii, zlota i zasobow dla obu stron. widze dla nich obecnie trzy zastosowania:
    1. przytrzymanie kogos na globalu zeby nie mogl wbic - co jest moim zdaniem dosc toksyczne, ale to bardziej problem z systemem globali anizeli bojek, i w tym momencie tak naprawde nawet nie ma roznicy kto wygra
    2. najzwyczajniej w swiecie dokuczenie komus kto wcale tej walki nie chce
    3. nabicie komus sprzymierzonemu ochrony, zeby nie mogl pasc ofiara punktow 1 i 2

    mozna sie klocic ze sprawiaja przyjemnosc atakujacemu, co osobiscie jestem w stanie potwierdzic bo pamietam jak bilem nizsze poziomy na uroczej polanie za czasow wypadania wartosciowych przedmiotow z bojek, ale dla mnie utracily one swoj appeal juz dawno temu. no i jest tez zawsze mozliwosc ze bojka sie przerodzi w tvt (badz zostanie wczesniej zaplanowana w tym wlasnie celu) ktore rzeczywiscie tez potrafi byc ciekawe, ale wciaz brak z tego jakiegokolwiek zysku.

    cos z bojkami powinno byc zrobione, bo obecnie prowadza do naduzyc i frustracji zarowno dla tych, ktorzy nie chca w nich brac udzialu, jak i dla tych ktorzy mogliby sie bic 24/7, ale nie maja z kim i po co.
    W końcu ktoś kto napisał cokolwiek z sensem w tym temacie. Problemem nie jest wykorzystywanie danych mechanik a ich nagminne nadużywanie. Skoro administracja narzekała na farmienie żetonów oraz kara graczy za "przerzucanie ranku" to dlaczego temat bójek jest szeroko omijany przez osoby z góry?
    Hold up, I'm tripping

  3. #33
    Użytkownik Avatar Cristian
    Dołączył
    08-10-2021
    Postów
    23
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    bojki nierankingowe obecnie sa strata czasu, energii, zlota i zasobow dla obu stron. widze dla nich obecnie trzy zastosowania:
    1. przytrzymanie kogos na globalu zeby nie mogl wbic - co jest moim zdaniem dosc toksyczne, ale to bardziej problem z systemem globali anizeli bojek, i w tym momencie tak naprawde nawet nie ma roznicy kto wygra
    2. najzwyczajniej w swiecie dokuczenie komus kto wcale tej walki nie chce
    3. nabicie komus sprzymierzonemu ochrony, zeby nie mogl pasc ofiara punktow 1 i 2

    mozna sie klocic ze sprawiaja przyjemnosc atakujacemu, co osobiscie jestem w stanie potwierdzic bo pamietam jak bilem nizsze poziomy na uroczej polanie za czasow wypadania wartosciowych przedmiotow z bojek, ale dla mnie utracily one swoj appeal juz dawno temu. no i jest tez zawsze mozliwosc ze bojka sie przerodzi w tvt (badz zostanie wczesniej zaplanowana w tym wlasnie celu) ktore rzeczywiscie tez potrafi byc ciekawe, ale wciaz brak z tego jakiegokolwiek zysku.

    cos z bojkami powinno byc zrobione, bo obecnie prowadza do naduzyc i frustracji zarowno dla tych, ktorzy nie chca w nich brac udzialu, jak i dla tych ktorzy mogliby sie bic 24/7, ale nie maja z kim i po co.
    ale stary jak ktos sie frustruje o gierke 2d to ma problem i tyle.. co chcesz zmieniac? i po co? XD ciezko mi zrozumiec brak logiki w braku logiki w tym braku logiki..

  4. #34
    Użytkownik Avatar Toshiro
    Dołączył
    22-04-2013
    Postów
    243
    Tyle było pomysłów odnośnie bójek i żadne zmiany nie wyszły, a większość pomysłów wpłynęła od tych co biją globale od A do Z. Oczywiście nikt tego nie zabroni bić globale, ale to nie przejdzie ze względu na oczywiste... welp.
    To, że nie chcesz być bójkowany to nie chodź na te mapy i tyle.

    Bardzo dobrze podsumowała Clover:
    Wiem, nie powiedziałam, że tylko temu komuś przyniesie to korzyść. Ale przyniesie ją kosztem większości graczy.
    Chcecie, żeby jak ktoś kopał w kopalni i nagle być bójkowany, i zaraz po 2 minutach znowu zostać bójkowany w kopalni, bo ten ktoś nie da "spokoju"?
    Jestem na nie, oczywiście, że na nie.

    Zamiast się zjednoczyć na walce z globalami to jest odwrotnie, bo druga strona nakręca się by mieć wszystkie globale dla siebie. I to nie jest toksyczne zachowanie? To można powiedzieć o innych. Limity tego nie pomagają przy większej ilości osób na mapie.
    Welcome to my world.

  5. #35
    Użytkownik Avatar Karoxus
    Dołączył
    07-12-2017
    Postów
    42
    Cytat Napisał Toshiro Zobacz post
    Tyle było pomysłów odnośnie bójek i żadne zmiany nie wyszły, a większość pomysłów wpłynęła od tych co biją globale od A do Z. Oczywiście nikt tego nie zabroni bić globale, ale to nie przejdzie ze względu na oczywiste... welp.
    To, że nie chcesz być bójkowany to nie chodź na te mapy i tyle.

    Bardzo dobrze podsumowała Clover:


    Chcecie, żeby jak ktoś kopał w kopalni i nagle być bójkowany, i zaraz po 2 minutach znowu zostać bójkowany w kopalni, bo ten ktoś nie da "spokoju"?
    Jestem na nie, oczywiście, że na nie.

    Zamiast się zjednoczyć na walce z globalami to jest odwrotnie, bo druga strona nakręca się by mieć wszystkie globale dla siebie. I to nie jest toksyczne zachowanie? To można powiedzieć o innych. Limity tego nie pomagają przy większej ilości osób na mapie.
    Żeby bójkować kogoś kto kopie sobie w kopalni to musisz być niespełna rozumu. Skoro wiesz, że nie masz szans na przykładowym globalu to po prostu tam nie chodź. Jak już się decydujesz na przyjście tam to licz się z tym, że:
    a) albo walczysz 1v1
    b) albo szukasz pomocy jak nie masz szans
    c) albo nie pojawiasz się na tego typu mapach.

    Dlaczego do osób, które przybierają pasywny styl gry mają płynąć korzyści z globali?
    Hold up, I'm tripping

  6. #36
    Użytkownik Avatar Cristian
    Dołączył
    08-10-2021
    Postów
    23
    Cytat Napisał Karoxus Zobacz post
    nie jesteśmy na ty randomie, pare osób zasugerowało, aby czas prota był zależny od wykorzystania mikstur specjalnych. Obecny system bójek leży i prosi o pomstę do nieba. Po za tym, to że ktoś proponuje zmiany nie znaczy, że mi coś nie pasuje. Naucz się kretynie czytać ze zrozumieniem i później wdawaj się ze mną w jakąkolwiek dyskusję. Tyle ode mnie w twoją stronę
    misiu, nie unos sie tak.. randomem albo kretynem to mozesz sobie nazwac postac ktora widzisz w lustrze. obecny system bojek jest git i jedyny placz jaki dociera do nieba to placz takich jak ty ktorzy sobie nie potrafia z tym poradzic..
    i nie chcialem sie z toba wdawac w jakakolwiek dyskusje, bo dzieli nas przepasc intelektualna i to akurat ty jestes tutaj w rowie marianskim a nie ja.

    Dajcie sobie spokoj z wymuszaniem zmian w czyms co jest git i dobrze dziala i nie placzcie jak wam to jest nie na reke. tyle misie kololowe

  7. #37
    Pragnę dodać, że normalni gracze nie muszą wyłączać się ze wszystkich map bójkowych, żeby unikać bójek. Na większości mapach bójkowych i tak nikt nie bije graczy. Nie wiem, jak to było świeżo po aktualizacji Scythe-Kurthus, ale do dziś pamiętam po aktualizacji Nordia-Azarad moje zdziwienie, gdy na mapach z Nixxly i Lavosem po 30 graczy się zbierało bez protów o północy i żadnej bójki - spokojnie wszyscy wymieniali się minibossami i elo. Może raz czy dwa w ciągu miesiąca pobili kogoś tam nielubianego, ale moim zdaniem to zaskakująco rzadki widok, jak regularnie dokonywałem na tych mapach wymiany przez kilka miesięcy.

    Od przedostatniej aktualizacji miast nie widzę żadnych zmian w regułach bójek, przynajmniej nie takich, aby te bójki zachęcić, więc uważam, że przy ostatniej aktualizacji sytuacja była analogiczna. Przy Lilith i Behemoth Kingu trochę rzadziej bywam i często w ciągu dnia, nieraz spotykam większą grupę graczy ale nikt nikogo nie bije - jest spokój. Zatem normalni gracze nie muszą się ograniczać do map bez bójek - zapewne aktywne bójki ograniczają się do jakichś 5% map, może mniej, podczas gdy przy ponad 95% Arkadii jest bezpiecznie.
    Ostatnio edytowane przez Patryk Szczęście ; 13-07-2025 o 21:38
    ~Pozdrawiam Użytkownik.

  8. #38
    Użytkownik Avatar Cristian
    Dołączył
    08-10-2021
    Postów
    23
    Cytat Napisał Karoxus Zobacz post
    Żeby bójkować kogoś kto kopie sobie w kopalni to musisz być niespełna rozumu. Skoro wiesz, że nie masz szans na przykładowym globalu to po prostu tam nie chodź. Jak już się decydujesz na przyjście tam to licz się z tym, że:
    a) albo walczysz 1v1
    b) albo szukasz pomocy jak nie masz szans
    c) albo nie pojawiasz się na tego typu mapach.

    Dlaczego do osób, które przybierają pasywny styl gry mają płynąć korzyści z globali?
    czyli przyznajesz ze chodzi o prota na globalach? bo to wynika jasno z tego posta.. to chyba inny dzial kolego i chyba sie zagalopowales za bardzo w swoim nadmuchanym ego

  9. #39
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,360
    Cytat Napisał Cristian Zobacz post
    a facet powiedz co ci przeszkadza ze jest jak jest? masz bojke? po bojce masz 60min prota.. i co chcesz z tym zrobic? 0 bojek albo 0 protow? chlopie masz rozum? tu by sie zyc nie dalo jakby tak bylo ... przestancie plakac i prosic o pomoc administracje, system jest dobry i nie ma co zmieniac a jak ci nie pasuje ze jest jak jest to idac twoja logika 'nie musisz sie logowac do gry w ktorej tak wiele ci nie pasuje'

    pozdro zią
    ej to jest w sumie prawda, trzeba usunąć bójki, to uniemożliwi ludziom nabijanie na nich prota!

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Karoxus Zobacz post
    W końcu ktoś kto napisał cokolwiek z sensem w tym temacie. Problemem nie jest wykorzystywanie danych mechanik a ich nagminne nadużywanie. Skoro administracja narzekała na farmienie żetonów oraz kara graczy za "przerzucanie ranku" to dlaczego temat bójek jest szeroko omijany przez osoby z góry?
    Ponieważ bójki nie są wykorzystywane dla korzyści. Nikt nie uzyskuje przewagi z posiadania prota (w przeszłości tak było, ale obecnie agresor po zbójkowaniu kogoś, automatycznie traci prota), jedynie uzyskuje spokój. Ranking daje przewagę w, uwaga, rankingu oraz pozwala na odbieranie rankingu słabszym graczom. Żetony dają przewagę w kuciu eq.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  10. #40
    Użytkownik Avatar Platynowy
    Dołączył
    03-12-2015
    Postów
    326
    Cytat Napisał Cristian Zobacz post
    czyli przyznajesz ze chodzi o prota na globalach? bo to wynika jasno z tego posta.. to chyba inny dzial kolego i chyba sie zagalopowales za bardzo w swoim nadmuchanym ego
    Poniekąd nie rozumiem Twojego zdziwienia - to chyba dosyć logiczne, że mapy na których występują globale są bardziej oblegane (z przyczyn oczywistych) a więc tworzy się i konkurencja. Mapy bójkowe są potrzebne i świetnie tą konkurencje urozmaicają. Niemniej jednak zgadzam się, że w przypadku wprowadzenia jakiś aktualizacji w powyższym zakresie zmiany powinny dotyczyć właśnie map na których występują mini bossy globalne. Tym sposobem ci "zwykli gracze" nie powinni tak bardzo tego odczuć. Tak jak wspominał w poprzednim wpisie Patryk Szczęście - większość rejonów arkadii jest raczej bezpieczna. Wilk syty i owca cała

  11. #41
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,360
    Cytat Napisał Patryk Szczęście Zobacz post
    Przy Lilith i Behemoth Kingu trochę rzadziej bywam i często w ciągu dnia, nieraz spotykam większą grupę graczy ale nikt nikogo nie bije - jest spokój. Zatem normalni gracze nie muszą się ograniczać do map bez bójek - zapewne aktywne bójki ograniczają się do jakichś 5% map, może mniej, podczas gdy przy ponad 95% Arkadii jest bezpiecznie.
    No cóż, mnie 2 razy już zaatakowano na behemocie, nie miałam ochoty walczyć, więc poddawałam walkę i miałam godzinę prota na wymianę. Odebranie tej godziny byłoby idiotyczne.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Platynowy Zobacz post
    Poniekąd nie rozumiem Twojego zdziwienia - to chyba dosyć logiczne, że mapy na których występują globale są bardziej oblegane (z przyczyn oczywistych) a więc tworzy się i konkurencja. Mapy bójkowe są potrzebne i świetnie tą konkurencje urozmaicają. Niemniej jednak zgadzam się, że w przypadku wprowadzenia jakiś aktualizacji w powyższym zakresie zmiany powinny dotyczyć właśnie map na których występują mini bossy globalne. Tym sposobem ci "zwykli gracze" nie powinni tak bardzo tego odczuć. Tak jak wspominał w poprzednim wpisie Patryk Szczęście - większość rejonów arkadii jest raczej bezpieczna. Wilk syty i owca cała
    A no chyba że tak, to proszę bardzo, usunąć bójki z wszystkich map bez globali, a na globalach wywalić prota. Będę 100% za.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  12. #42
    Użytkownik Avatar Cristian
    Dołączył
    08-10-2021
    Postów
    23
    Cytat Napisał Platynowy Zobacz post
    Poniekąd nie rozumiem Twojego zdziwienia - to chyba dosyć logiczne, że mapy na których występują globale są bardziej oblegane (z przyczyn oczywistych) a więc tworzy się i konkurencja. Mapy bójkowe są potrzebne i świetnie tą konkurencje urozmaicają. Niemniej jednak zgadzam się, że w przypadku wprowadzenia jakiś aktualizacji w powyższym zakresie zmiany powinny dotyczyć właśnie map na których występują mini bossy globalne. Tym sposobem ci "zwykli gracze" nie powinni tak bardzo tego odczuć. Tak jak wspominał w poprzednim wpisie Patryk Szczęście - większość rejonów arkadii jest raczej bezpieczna. Wilk syty i owca cała
    nie do konca jestem pewny czy ta dyskusja wlasnie tego dotyczy.. ja zrozumialem tyle ze pewna grupa osob chce skrocenia czasu prota za bojke lub wrecz jego usuniecia i nie mam pojecia do czego ma to doprowadzic i po co taki pomysl, no to tak jak w pierwotnym zamysle w tym temacie zeby czas prota po bojce byl uzalezniony od uzycia mixow specjalnych (bylo tam cos takiego prawda?) no to dobra a jak nie uzyje zadnego miksa to co? 0 prota po bojce - tak nie moze byc.
    Jaki minimalny czas by sie satysfakcjionowal? 5min? wystarczy.. wiec to bredzenie po prostu.. dla mnie to placz o to ze ktos sobie nabija prota zeby ubic spokojnie z kumplami globala, bo nie kazdy jest toksycznym jegomosciem chcacym utrudniac gre innym.. tyle stary, reszta do przemyslenia dla kazdego kto uzywa mozgu

  13. #43
    Użytkownik Avatar Karoxus
    Dołączył
    07-12-2017
    Postów
    42
    Cytat Napisał Cristian Zobacz post
    nie do konca jestem pewny czy ta dyskusja wlasnie tego dotyczy.. ja zrozumialem tyle ze pewna grupa osob chce skrocenia czasu prota za bojke lub wrecz jego usuniecia i nie mam pojecia do czego ma to doprowadzic i po co taki pomysl, no to tak jak w pierwotnym zamysle w tym temacie zeby czas prota po bojce byl uzalezniony od uzycia mixow specjalnych (bylo tam cos takiego prawda?) no to dobra a jak nie uzyje zadnego miksa to co? 0 prota po bojce - tak nie moze byc.
    Jaki minimalny czas by sie satysfakcjionowal? 5min? wystarczy.. wiec to bredzenie po prostu.. dla mnie to placz o to ze ktos sobie nabija prota zeby ubic spokojnie z kumplami globala, bo nie kazdy jest toksycznym jegomosciem chcacym utrudniac gre innym.. tyle stary, reszta do przemyslenia dla kazdego kto uzywa mozgu
    Ktoś w końcu zaczął czytać ze zrozumieniem. Gratuluje
    Hold up, I'm tripping

  14. #44
    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    No cóż, mnie 2 razy już zaatakowano na behemocie, nie miałam ochoty walczyć, więc poddawałam walkę i miałam godzinę prota na wymianę. Odebranie tej godziny byłoby idiotyczne.
    Godzinny prot to i tak zbyt długi w takim wypadku. Powrót do Behemotha trwa co najwyżej 2 minuty, więc można ustawić prot do takiej wartości. Potem jak zaczniemy walkę z mini-bossem, to już nikt nie zaatakuje, a po wygranej walce mamy kolejnego prota, więc da się dokończyć wymianę na spokojnie.
    ~Pozdrawiam Użytkownik.

  15. #45
    Użytkownik Avatar Cristian
    Dołączył
    08-10-2021
    Postów
    23
    Cytat Napisał Patryk Szczęście Zobacz post
    Godzinny prot to i tak zbyt długi w takim wypadku. Powrót do Behemotha trwa co najwyżej 2 minuty, więc można ustawić prot do takiej wartości. Potem jak zaczniemy walkę z mini-bossem, to już nikt nie zaatakuje, a po wygranej walce mamy kolejnego prota, więc da się dokończyć wymianę na spokojnie.
    ale nie kazdy siedzi z nosem w monitorze 24h/dobe.
    pogodzcie sie z tym ze jestesmy w wiekszosci doroslymi ludzmi i mamy swoje normlane zycie i nie chcemy idiotycznego uprzykrzania gry.. robimy swoje, bawimy sie, mamy fun i do widzenia a jak ktos ci w ty przeszkadza to co? to moze wejde znowu za 2h jak poogarniam sobie sprawy w domu itp.. dajcie juz spokoj placzki..

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •