Strona 54 z 54 PierwszyPierwszy ... 444525354
Pokaż wyniki od 796 do 807 z 807

Temat: Propozycje nowego uzbrojenia

  1. #796
    Użytkownik Avatar Hydrei
    Dołączył
    02-12-2018
    Postów
    281
    Cytat Napisał Mistrzunio Zobacz post
    Nazwa: Zbroja odbicia
    Lvl. 50
    Typ: Zbroja
    Statystyki:
    Osłona 40
    Osłona mag. 40
    Szybkość -5
    Sloty 5
    Zbroja odbija 10% obrażeń zadanych przez przeciwnika

    Nazwa: Talizman Ożywienia
    Lvl. 75
    Typ: Dodatek
    Szczęście: 10
    Umiejętność pasywna: po śmierci gracza on ożywa z 14%MAXHP i Całym MP (100%MAXMP)
    Pierwsze Primo Ultimo, przy karze 5 speeda na pewno ta zbroja nie miała by szans istnienia, ponieważ nawet nieunikat Kurtka Eskimosa która charakteryzuję się tym że ma ponad magiczną obronę na ten przedział w wersji podstawowej dodaje 39, a nie zapominajmy że przeskok jest 27 poziomów.

    Dua Ultimo, jak wyżej kolega zapytał, w jaki sposób ta zbroja miałaby jakkolwiek "odbijać"

    Tres Ultimo, nawet gdybyś chciał, aby ta zbroja dodawała aż tyle obrony magicznej, kara 2 slotów na gem napewno nie odpowiada bonusowi magicznemu, jakie oferuje nam ta zbroja

    Quatro Ultimo, gdyby ta zbroja została dodana, zdolność Odbicie oneshotowało by nawet niehiterów

  2. #797
    Użytkownik Avatar plus
    Dołączył
    06-05-2021
    Postów
    12
    ja mam tutaj propozycję na cały set uzbrojenia który jak administratorowie by chcieli może poza walką zmieniać wygląd postaci na diablosa (oczywiście z wyglądem to tylko propozycja) set będzie posiadał kilka broni które wmacnieją mocno atak fizyczny jak i magiczny a zbroja robi to z obroną tak samo jak hełm z obroną magiczną i wszystkie części setu wzmacniają atrybut ognia o 50%

    - - - - - - - - - -

    ogólnie całe będzie od dziesiątego posiomu

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Mistrzunio Zobacz post
    Nazwa: Zbroja odbicia
    Lvl. 50
    Typ: Zbroja
    Statystyki:
    Osłona 40
    Osłona mag. 40
    Szybkość -5
    Sloty 5
    Zbroja odbija 10% obrażeń zadanych przez przeciwnika

    Nazwa: Talizman Ożywienia
    Lvl. 75
    Typ: Dodatek
    Szczęście: 10
    Umiejętność pasywna: po śmierci gracza on ożywa z 14%MAXHP i Całym MP (100%MAXMP)
    ten talizman ożywia zawsze gdy nasza postać padnie?
    jak tak to przyda mi się z minotaurem

  3. #798
    Użytkownik Avatar Xbox
    Dołączył
    14-05-2022
    Postów
    133
    Różdżka szczęścia
    Typ: różdżka (osiem zdolności)
    Lvl: 55
    Statystyki:
    atak: 68
    obrażenia: 220
    mp: 60
    Zdolność: Gdy hp używającego spadnie poniżej 15% nadaje status pomyślość na dwie tury.

    - - - - - - - - - -

    Peleryna ninja
    Typ: ciało
    Lvl: 65
    Statystyki: normalne
    Działanie: gdy używający otrzyma obrażenia większe niż 50% maxhp leczy o 10% maxhp.

  4. #799
    Surfer
    Konto usunięte
    Pustynna Włócznia
    Typ: Włócznia
    Lvl: 90
    Statystyki:
    Obrażenia - 920
    Atak - 125
    Szybkość - 5
    Szczęście - 5
    Celność - -10%
    Sloty - 10

    Pasywa: Nadaje autostatus Przyspieszenie na 3 tury.
    Co 3 atak zadaje 120% obrażeń, co 3 atak nie może również krytować.
    Jeśli używający posiada manę podzielną przez 10. Nakłada używającemu status Ślepota LUB Nieszczęście na 3 tury.
    Zaś jeśli przeciwnik posiada manę podzielną przez 10. Nakłada przeciwnikowi status Ślepota LUB Klątwa na 3 tury. (Zależnie od Profesji).

  5. #800
    Użytkownik
    Dołączył
    24-06-2022
    Postów
    1
    Szata mnicha
    Typ: Ciało 7-slotów
    Wymagany poziom :48
    Obrona:55
    Szybkość:15
    Specjalne: Auto-status Regeneracja na 3 tury



    Buty mnicha
    Wymagany poziom 48
    Szybkość:60
    Uniki:10 %
    Paraliż:+ 25%
    Specjalne: Auto-status Bariera magiczna na 4 tury

    Medalion mnicha
    Wymagany poziom:49
    Szczęście:60
    Atak magiczny:10
    Zatrucie:+25%

  6. #801
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349
    Może coś z tej grafiki się przyda dla wyglądu mieczy itp.

    Nazwa:  Eq.png
Wyświetleń: 2181
Rozmiar:  30.8 KB
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  7. #802
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349
    Cytat Napisał Pustka Zobacz post
    To są miecze z "Terrarii" tylko, że mają bardziej odnowiony lub dodany wygląd zrobioną przez społeczność XD
    Cśś, zawsze można przerobić na swoje
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  8. #803
    Użytkownik Avatar Pustka
    Dołączył
    12-05-2020
    Postów
    541
    Cytat Napisał Fang Zobacz post
    Może coś z tej grafiki się przyda dla wyglądu mieczy itp.

    Nazwa:  Eq.png
Wyświetleń: 2181
Rozmiar:  30.8 KB
    To są miecze z "Terrarii" tylko, że mają bardziej odnowiony wygląd zrobioną przez społeczność, a połowę z nich nie ma nawet na modach XD

  9. #804
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    346
    Niektóre przedmioty pochodzą z innych gier np. czterolistna koniczynka z podmokłej polany jest z DB. Podobna sytuacja z arniką górską u mięsożera. Bronie zaproponowane przez Fanga i tak raczej by nie przeszły.
    Ostatnio edytowane przez Lethal ; 06-07-2024 o 19:26

  10. #805
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    rękawice/różdżka przebicia
    zdolność: zwykłe ataki/zaklęcia zadają dodatkowe x% (1%? nie wiem na ile silny jest ten efekt sam w sobie) dodatkowych obrażeń, które całkowicie ignorują obrony celu

    ogólnie chciałbym zobaczyć niszową broń stworzoną głównie do cheesowania przeciwników z gigantycznymi sumami obron (tonberry, tanatos przy zepsuciu testu charakteru, cokolwiek z silną barierą/barierą magiczną), i zamysł jest taki żeby w sumie tylko do tego się ona nadawała, a była nieskuteczna przeciwko zwykłym przeciwnikom, zarówno potworom, minibossom jak i graczom (w tym tankom czy antywojom/antymagom) - w tym celu może mieć obniżone statystyki, liczbę slotów albo cokolwiek innego

    tylko mam problem z wymyśleniem wzoru, bo wartości się mocno rozjeżdżają dla przeciwników z 300 obrony (gracz), 2000 obrony (tonberry) czy 22000 obrony (tanatos), przy czym i tak się tylko ich domyślam podstawiając do wzoru i nie wiem jakie one są w rzeczywistości

    zamysł jest taki:
    - przeciwnik z realistycznymi defami otrzymuje niewiele więcej obrażeń niż z normalnej broni, są to wręcz znikome ilości, powiedzmy 1% dmg increase niż gdyby tej pasywy w ogóle na broni nie było
    - przeciwnik typu tonberry powinien zamiast hitów za ~120 hp otrzymywać, nie wiem, z 500-1000? zakładając broń na 100 poziom z 882 base dmg
    - przeciwnik typu tanatos powinien dostawać powiedzmy 300 zamiast 10-15

    to też są przykładowe wartości, ale nie chciałbym tutaj wprowadzać broni co oneshotuje te unikaty lub promuje zerowy atak w bazie (np. zawsze zadając minimum normalne obrażenia), a jedynie sporo je ułatwia, nie chciałbym też mieć zależności dmg od obron, bo wtedy przyszłe potwory z podobnymi mechanikami by miały pewnie specjalnie wstawiane takie wartości obron żeby "obejść" ten pasyw

    próbowałem coś tam kombinować sam, z anonimowym helperem i z chatemgpt i żadnego sensownego wzoru nie udało się znaleźć, ale mam nadzieję że koncept jest zrozumiały i że ktoś wpadnie na to jak coś takiego miałoby działać i nic nie zepsuć
    Można to uprościć do "zadaje dodatkowe stałe obrażenia równe 50% wartości statystyki obrażeń". Przy znerfieniu tej broni do posiadania statystyk w sposób podobnt jak bronie magii atrybutu (zmniejszony atak i obrażenia), idzie to całkiem porządnie znerfić. Osobiście jestem za, ułatwienie tak bicia przeciwników z poprzednich miast byłoby sponio, a jednocześnie wartości nie byłyby na tyle duże, by miały znaczenie w nowych miastach.
    Jeśli jednak nie chcesz, by ludzie nadużywali tego z zerem ataku, to można to I guess zrobić w inny sposób: pasywka na zasadzie "zadaje normalne obrażenia zredukowane o x%, oraz x% obrażeń jako atak, który ignoruje obronę celu, traktując ją jak standardową na poziom.". Kamienie i runy stosują wzory standardowego ataku i obrażeń na poziom, a drenaże na bossach wzory standardowego hp na poziom. Dodanie ztandardowej obrony na poziom raczej nie jest trudne.

  11. #806
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349
    Miecz Templariusza (wymagany poziom 150)
    Obrażenia 1212
    Atak 160
    Zombie 25%
    Info: Podstawowe ataki przywracają HP w wysokości 5/10/15% zadanych obrażeń, każdy kolejny atak podrząd zwiększa bonus do maksymalnie 15%. Po osiągnięciu 15% bonusu, następny atak nada przeciwnikowi status krwawienie na 3 tury.

    Hełm Templariusza (wymagany poziom 150) (typ: Głowa)
    Staty:
    Obrona 36
    Obrona Magiczna 119
    Buława +4%
    Nadaje status obrona na 4 tury.
    Zbroja Templariusza (wymagany poziom 150) (typ: Ciało)
    Staty:
    Obrona 202
    Szybkość -40
    Miecz +4%
    Włócznia +4%
    Pomylenie +25%
    Nadaje status pomyślność na 5 tur.

    Buty Templariusza (wymagany poziom 150) (typ: Nogi)
    Staty:
    Obrona 36
    Szybkość 115
    Uniki 10%
    Zatrucie 25%
    Klątwa 25%

    Amulet Templariusza (wymagany poziom 150) (typ: Dodatek)
    Staty:
    Obrona 36
    Szczęście 119
    Topór +4%
    Zombie 25%
    Paraliż 25%
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  12. #807
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349
    Królewska Włócznia (wymagany poziom 125)
    Obrażenia 1171
    Atak 137
    Celność -10%
    Szybkość 25
    Info: Podstawowy atak posiada szanse na nadanie status spowolnienie na 3 tury.

    Królewska Buława (wymagany poziom 125)
    Obrażenia 1155
    Atak 151
    Celność -10%
    Szybkość -15
    topór 4%
    Info: Obrażenia krytyczne posiadają szanse na nadanie statusu przełamanie na 2 tury.

    Królewski Hełm (wymagany poziom 125) (typ głowa)
    Obrona Mag. 103
    Szybkość 34
    klątwa 25%
    Nadaje status: przyspieszenie na 3 tury

    Królewska Zbroja (wymagany poziom 125) (typ ciało)
    Obrona 102
    Szybkość 33
    włócznia 4%
    zatrucie 25%
    uśpienie 25%

    Królewskie Buty (wymagany poziom 125) (typ nogi)
    Szybkość 172
    Szczęście -26
    Uniki 10%
    lód 4%
    ogień 4%
    pomylenie 25%

    Królewski Pierścień (wymagany poziom 125) (typ dodatek)
    Szczęście 103
    Szybkość 34
    miecz 4%
    wiatr 4%
    Nadaje status regeneracja na 4 tury.
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •