Zanim poradnik zostanie zaakceptowany, musisz go uzupełnić o brakujące informacje, które podam poniżej. Nie muszą być od razu podane wszystkie nagrody czy grafiki - te mogą zostać dodane później, poradnik bez nich również zostanie zaakceptowany. Jednak brakuje tutaj bardziej szczegółowego opisu mechanik.
Lista rzeczy, które bym dodał:
• Mechanika działania kopalni:
• jak kopać
• sposoby schodzenia na niższe poziomy (drabina - 1 poziom / dziura - od kilku do kilkunastu poziomów)
• możliwość znalezienia skrzynek
• zużycie energii a poziom kopalni
• ile energii kosztuje wejście do kopalni (z każdym kolejnym wejściem danego dnia ta wartość wzrasta, a wartość resetuje się o północy - konkretne wartości mogę podać później)
• Opisać powiązania z innymi aktywnościami -> quest "Wielki powrót", możliwe występowanie artefaktów do osiągnięcia, receptury na uzbrojenie (gdzie zanieść, komu dać)
• Dodać informację o wykorzystaniu składników do tworzenia unikatowego ekwipunku - wspomnieć o tym do jakiego EQ się ono przydaje (fajnie jest to opisane w poradniku o kobalcie - https://forum.mfo3.pl/showthread.php...-Azarad-Kobalt)
W przyszłości spróbuję się również dowiedzieć więcej szczegółowych informacji od twórców - czy poziom kopalni (a wraz z nim większe użycie energii na 1 ruch) zwiększa szanse na zdobycie minerału z kamienia itp. Jednak to znacznie później niż wcześniej