Zobacz wyniki ankiety: Który schemat tego poradnika jest lepszy

Głosujących
9. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • 1

    0 0%
  • 2

    3 33.33%
  • inne

    6 66.67%
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 31 do 32 z 32

Temat: nowy schemat - poradniki

  1. #31
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,863
    Pisałem już z Hide na PW, jednak aby nie zaginęły nigdzie te pomysły wstawię je też i tu:
    • Sam temat - super, naprawdę mi się podoba. Będzie bardzo przydatny
    • Warto podmienić w ostatniej kolumnie
    [LIST] na zwyczajne punktory, takie jak w tym poście. Zabierają one mniej miejsca, łatwiej się je edytuje (bez konieczności zabawy w kodzie)
    • Można też pokombinować z ustaleniem sztywnych wartości szerokości kolumn. Nie wiem czy da się określić szerokość jako %, ale na pewno można jako px. Nie wiem też czy użyłbym tego w każdej możliwej kolumnie, ale na pewno można tę funkcję wykorzystać w kolumnie "poziom trudności" aby ją maksymalnie zwęzić.
    Przykład zastosowania tego kodu jest w tym temacie https://forum.mfo3.pl/showthread.php...owy-opis-bossa, a dokładnie tabela w spoilerze "przygotowanie do walki"

  2. #32
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,319
    Cytat Napisał Hide Zobacz post
    https://forum.mfo3.pl/showthread.php...C5%82e-(Dilli)

    Tutaj macie wynik wszystkiego, co było dyskutowane w tym temacie. Poza tym dodałem ogólnie link do dwóch powiązanych tematów, zmieniłem kolor Hybryd na FIOLETOWY (bo tak VV nalegał, mi nadal bardziej podobał się zielony, bo się wyróżniał) i załączyłem ciekawostki w dodatkowych informacjach tam, gdzie uważałem to za, no, ciekawe. Dropów nie dodawałem (można to zmienić) + jeszcze zastanawiam się nad legendą, czy i jak ją zrobić. Po dodaniu legendy pierwsza część tego zostanie w pełni gotowa.

    Testy robiłem na własną rękę.
    Co do Devos+(a nawet Eliar) to mogę potrzebować kogoś, do wspólnego testowania bicia w grupie. Więc jeśli ktoś się piszę, to możemy się zgadać na PW.
    Wygląda fajnie, ale imo te ciekawostki zaśmiecają trochu. Like, bycie pierwszym potworem z negatywnym statusem nie jest ważne do walki ze szkieletami. Tak samo bycie jedynym potworkiem dodanym w aktualizacji. Osobiście wolałabym, by dodatkowe info skupiało się na informacjach przydatnych do walki z nimi. Jak na przykład poziom mp, bardzo fajny pomysł.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •