Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 40

Temat: Propozycje zmian w pomocy

  1. #31
    Cytat Napisał Toshiro Zobacz post
    Grając od nowa w gierce, to nie ma co liczyć na pomocy starszych graczy czy nowych przy smokach mroku aż do kobry? P
    Nie, po prostu trzeba wiedzieć do kogo napisać. Są osoby, które regularnie pomagają z tymi minibossami.
    Zapraszam nanieoficjalny serwer discord MFO: https://discord.gg/RuradcG7MR

  2. #32
    Użytkownik
    Dołączył
    22-04-2011
    Postów
    399
    Cytat Napisał GalaxyPL Zobacz post
    Co jeśli na minibossa o 50 lvl zgłosi się do pomocy gracz o 30 lvl? Jaki jest sens przyjmowania takiej pomocy?
    To tak jakby 15 lvlowi z Wywerną chciał pomóc 7.
    To tak skomplikowany problem że nie da się ogarnąć że ten mechanizm uwzględniałby pomoc od graczy na podobnym lub większym poziomie?
    Serio, szukacie na siłę dziury bo te problemy mają oczywiste rozwiązanie.

  3. #33
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    594
    Cytat Napisał Bukłak Zobacz post
    To tak skomplikowany problem że nie da się ogarnąć że ten mechanizm uwzględniałby pomoc od graczy na podobnym lub większym poziomie?
    Serio, szukacie na siłę dziury bo te problemy mają oczywiste rozwiązanie.
    Absolutnie nie szukam problemów na siłę, po prostu o tym nie wspomniano. Mam nadzieję, że tylko i wyłącznie dlatego, że jest to rzecz naturalna i oczywista.
    Wychodzi na to, że jeśli miniboss ma poziom "x", to minimum taki gracz musi nam chcieć pomóc, aby odrzucenie jego pomocy nie przyznało nam bota.
    Co jeśli niektórzy gracze zaczną "sabotować" takie minibossy, aby ktoś nie mógł uzyskać realnej pomocy od bota? Kolejna rzecz do ogarnięcia.
    ***** ****

  4. #34
    Użytkownik
    Dołączył
    22-04-2011
    Postów
    399
    Nie wspomniano bo Tomi rzucił temat do dyskusji jak sam napisał "bez szczegółów".

    Nie mogę się doczekać jak tysiące graczy będzie siedzieć całymi dniami na wodnym żółwiu czy innej garudzie żeby zrobić sabota w celu pozbawienia nas bota. XD
    Na tej zasadzie to dzisiaj mogą udzielać "pomocy" i sabotować walki z mini, jakoś tego nie robią. Dlaczego? Bo to bez sensu i w tej martwej grze nikomu by się nie chciało.

  5. #35
    Użytkownik Avatar KOCUR
    Dołączył
    02-04-2020
    Postów
    104
    sabotowanie takich mini to raczej skrajność, a opcja botów sama w sobie na plus

  6. #36
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,277
    Cytat Napisał Tomi Zobacz post
    Pomoc z mini - nie wchodząc w szczegóły można by zrobić coś w stylu: jeśli damy sos i nikt się nie zgłosi (powiązane z reformą chatu pomocy), to może wskoczyć bot jako pomocnik.

    Już poza tym tematem - zastanawiam się czy nie powinno się zmienić zasad dropu - większy priorytet dla inicjującego walkę.
    Może wtedy nie będzie aż tak popularne bicie wyłącznie w ramach wymian tj. nie będzie "żal" przyjąć pomocy od kogoś, kto nie ma swojego mini na wymianę, co powinno zwiększyć pulę potencjalnych pomocników.
    Oczywiście nadal musi być to w jakimś stopniu opłacalne dla pomagającego.
    odswiezam temat bo znalazlem go przypadkiem a jest calkiem ciekawy.

    chetnie bym zobaczyl mozliwosc bicia minibossow z npc przy jednoczesnym zapewnieniu, ze wymiany wciaz beda nieco bardziej oplacalne. wazne, zeby po prostu byla mozliwosc grania solo na przedzialach gdzie wymiana czegos jest praktycznie niemozliwa i trzeba tylko wzywac pomoc, co jak slusznie zostalo zauwazone nie jest oplacalne dla inicjujacego walke. tylko raczej nie na zasadzie czekania z sos, a wczesniejszego umowienia sie z jakims npc zeby dolaczyl do nas w kolejnej walce. moglby to byc nawet ten sam we wszystkich miastach, chociaz najlepiej zeby byli rozni i mieli rozwiniety wachlarz uzywanych zaklec, zdolnosci czy nawet zdolnosci pasywnych z uzbrojenia. fajnie by bylo tez miec wybor czy chcemy np. maga supporta czy tanka hybryde. jest tu spore pole do popisu.

    wiekszy priorytet na drop dla zaczynajacego walke - rowniez na tak. gdzies bylo podane 2/3 szansy dla lapiacego i 1/3 szansy dla pozostalych, mysle ze bedzie ok i ze nie zniecheci to od ewentualnych prob pomocy, tak dlugo jak mamy szanse cokolwiek z pomagania dostac.
    Ostatnio edytowane przez Luxferre ; 28-06-2025 o 22:14
    ::::​)

  7. #37
    Opcja "budowania" NPCta poprzez przyznawanie mu zdolności, przedmiotów, zaklęć, uzbrojenia wchodziłaby w grę?
    Wybieramy archetyp postaci (np. bazując na istniejących NPCtach, typu Drwal Staszek, Siostra Leokadia etc.), dać im możliwość odblokowywania dodatkowych zdolności/uzbrojenia wraz z jakimiś osiągnięciami.

    Wtedy w ostateczności można wykorzystać takiego NPC do pomocy, powiedzmy raz na X czasu - potem trzeba odczekać, aż owy NPC odpocznie i będzie gotowy do pomocy. Do tego przyznawanie dropu można by zmienić pod to, by nadal najbardziej optymalne byłoby wymienianie mini/uzyskiwanie pomocy od innych graczy.

    Ewentualnie "wystawianie" swoich postaci do pomocy niczym Team Searching przy instancjach w Wowie - zapisujesz się, kompletuje team i przenosi do lokacji/rozpoczyna walkę. Tyle. Ten akurat pomysł jest częścią, o której chcę rozwinąć w innym temacie.

  8. #38
    Cytat Napisał Hide Zobacz post
    Opcja "budowania" NPCta poprzez przyznawanie mu zdolności, przedmiotów, zaklęć, uzbrojenia wchodziłaby w grę?
    Wybieramy archetyp postaci (np. bazując na istniejących NPCtach, typu Drwal Staszek, Siostra Leokadia etc.), dać im możliwość odblokowywania dodatkowych zdolności/uzbrojenia wraz z jakimiś osiągnięciami.

    Wtedy w ostateczności można wykorzystać takiego NPC do pomocy, powiedzmy raz na X czasu - potem trzeba odczekać, aż owy NPC odpocznie i będzie gotowy do pomocy. Do tego przyznawanie dropu można by zmienić pod to, by nadal najbardziej optymalne byłoby wymienianie mini/uzyskiwanie pomocy od innych graczy.
    To proponuję od razu zmienić nazwę gry na MY POKEMON ONLINE
    Le tits now

  9. #39
    Cytat Napisał Tensa Zangetsu Zobacz post
    To proponuję od razu zmienić nazwę gry na MY POKEMON ONLINE
    Zdajesz sobie sprawę, że na takiej zasadzie działa cały gatunek gier RPG, prawda?
    Zdajesz sobie sprawę, że MFO3 jest grą mmoRPG, prawda?
    Zdajesz sobie sprawę, że takie The Black Onyx wyszło paręnaście lat przed pierwszymi poksami?

  10. #40
    Użytkownik Avatar Absolute
    Dołączył
    28-04-2023
    Postów
    122
    Cytat Napisał Tensa Zangetsu Zobacz post
    To proponuję od razu zmienić nazwę gry na MY POKEMON ONLINE
    Stwórz osobny temat i dodaj ankietę. Jak najbardziej na tak.
    To offend a weak man, tell him the truth.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •