Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 46 do 60 z 109

Temat: Dyskusja na temat balansu na 100lvl

  1. #46
    Użytkownik
    Dołączył
    26-01-2017
    Postów
    39
    Spoko, zadalem pytanie zgodne z tematyką i tym postem, chyba po coś on jest. Poza tym pytanie kierowałem do osób które wnoszą coś do gierki, osoby twojego pokroju są proszone o niewypowiadanie się dziękuję i Pozdrawiam

  2. #47
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    604
    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    Jak napiszesz jakiegoś poważnego posta
    po co pisac powazne posty skoro juz byly (np na temat atrybutow) a osoby odpowiadajace za balans nie biora ich na powaznie?
    Przepraszam że zakłócam Pana spokój ale od trzech tygodni ciągle mi dokuczają te same osoby takie jak:
    Eresmel,Elrond Undómiel, Dark, Azekami, Harrious, Fusia
    Czuję się prześladowany i gra mi się bardzo nieprzyjemnie, po nieudanych rozmowach z tymi graczami jestem zmuszony prosić Pana o interwecję.

  3. #48
    Użytkownik Avatar Atronis
    Dołączył
    05-05-2013
    Postów
    682
    Tak czasem walcząc widzę, że jest kilka itemów top1 tier: bagienna zbroja (must have) +1slot i bariera, pierścień zaklinacza (extra hp). Możnaby pomyśleć, że niektóre itemy lekko podrasować bo moim zdaniem obecnie PvP, to jeden setup u woja (kosa potepionych, bagienna zbroja i pierścień zaklinacza). Ogólnie PvP w Scythe jest bardzo monotonne, jeden bulid który działa przeciwko wszystkiemu, zero kombinacji, zero grania broniami atrybutowymi. O magu ciężko mi się wypowiedzieć, ale chyba wszyscy mają +10/15pkt więcej w zwykłą obronę.

  4. #49
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Pierścień zaklinacza na ten moment jest grywalny przez metę antywojową.
    Gdy/jeżeli meta się wyrówna między klasami bardzo ciężko będzie ubrać jednocześnie bagienny hełm(który jest dużo mocniejszy niż zaklinacza btw), bagienna zbroje, pierek zaklinacza.

  5. #50
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    No to co na ten moment widzę, że pomimo zmian rękawic wiele realnie się nie zmieniło.

    Meta wojowników pozostaje ta sama. Z pozytywów mag nie jest na ten moment w tragicznej sytuacji, ale nadal mag antywoj dostaje w dupę od woja antywoja.

    Przy czym uważam, że na ten moment poza Czervikiem każdy gra maga źle vs woj. Sytuacja może się zmienić jak powstaną kontrujące itemki jak czapka łowcy z odpowiednim odpo.

  6. #51
    Użytkownik Avatar Golden Fish
    Dołączył
    04-01-2019
    Postów
    128
    Czy jest w planach urozmaicenie gameplayu maga? (mam na myśli różdżki) Bo obecnie skupia się na zwykłym "kto nastackuje więcej widocznych puntków wygrywa". W Nordii był szeroki wybór stylu buildów - tutaj nie ma nad czym w ogóle kombinować. Może jedynie bagienna rozdzka z szansa na paral 20% jest ciekawa, no ale nadaje sie jedynie na pojedyncze walki a nie glowny build.

  7. #52
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Według mnie dostepne różdżki są fajne, ale trochę prowadzą do podobnego stylu gry. Brakuje tu różdżki która mocno modyfikuje zachowanie w walce

  8. #53
    Użytkownik Avatar Atronis
    Dołączył
    05-05-2013
    Postów
    682
    Czy tylko mi się wydaje, że dopóki coś nie będzie zrobione z rękawicami to PvP będzie tak monotonne, że 90% walk jest kopiuj/wklej. Wydaje mi się też, że bagienna zbroja totalnie wyrzuciła z gry inne zbroje przez to, że jest od nich znacznie lepsza. Atrybuty + bariera na start + 1 slot extra. Nie twierdzę, że trzeba ją znerfic, ale możnaby pomyśleć nad lekkim buffem pozostałych. W mojej opinii dopóki rękawice nie zostaną odpowiednio zbalansowane to nie ma na co liczyć.

  9. #54
    Cytat Napisał Golden Fish Zobacz post
    Czy jest w planach urozmaicenie gameplayu maga? (mam na myśli różdżki) Bo obecnie skupia się na zwykłym "kto nastackuje więcej widocznych puntków wygrywa". W Nordii był szeroki wybór stylu buildów - tutaj nie ma nad czym w ogóle kombinować. Może jedynie bagienna rozdzka z szansa na paral 20% jest ciekawa, no ale nadaje sie jedynie na pojedyncze walki a nie glowny build.
    To nie tak, że tożsamość maga gdzieś tam zanikła, odkąd umiejętności zostały przerzucone na różdżki? Tomi coś mówił o rozróżnieniu woj/mag pod kątem "woj ma ciekawsze zdolności w broni, mag w Zdolnościach" - i tego drugiego gdzieś zaczęło brakować.
    W ogóle np. Atrybuty nie grają żadnej roli chyba w PvP - zakładam, że jedynie mają znaczenie w przypadku topowego uzbrojenia. Czyli jak coś ma porządny + do danego atrybutu (i jest z automatu używane przeciwko magom) to raczej jest to mniej używany atrybut w PvP. Bo tak poza tym nie ma znaczenia, czy ktoś bije Wiatrem/Ziemią/Ogniem/Lodem - gdzie atrybut wojownika ma olbrzymie znaczenie.

    Ogólnie widziałbym właśnie albo więcej zdolności w rózgach maga pokroju Czarciej (która też chyba popularna mocno nie była? Pamiętam, że była chyba nerfiona o slot), albo faktyczne Zdolności bijące danym atrybutem (coś, co obecnie robią Bossowie, a co mamy jedynie w formie obszarówek).

  10. #55
    Użytkownik Avatar Atronis
    Dołączył
    05-05-2013
    Postów
    682
    Tak mnie naszło, że sprawdzić jak w poprzednich miastach wypadały zbroje luckowe:

    Devos - +1 slot i autostatus przyspieszenie na 3 tury
    Nordia - +1 slot i 2x atrybut vs woj, +25% klątwa
    Scythe - +1 slot, autostatus bariera, 2x atrybut vs woj, 25% klątwa

    Moim zdaniem ta zbroja ewidetnie została trochę za bardzo wyboostowana w Scythe. Dziwne, że w takiej wersji weszła do gry.

  11. #56
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    604
    Cytat Napisał Atronis Zobacz post
    Tak mnie naszło, że sprawdzić jak w poprzednich miastach wypadały zbroje luckowe:

    Devos - +1 slot i autostatus przyspieszenie na 3 tury
    Nordia - +1 slot i 2x atrybut vs woj, +25% klątwa
    Scythe - +1 slot, autostatus bariera, 2x atrybut vs woj, 25% klątwa

    Moim zdaniem ta zbroja ewidetnie została trochę za bardzo wyboostowana w Scythe. Dziwne, że w takiej wersji weszła do gry.
    z butami na atak jest odwrotna sytuacja,
    myrmidony 84 punktow (autostatus) koralowe buty 75 punktow
    berserki 94 punktow(mozna def sobie do profy dobrac, autostatus, 1 uzyteczna odpornosc) krysztalowe buty 92 punktow
    turniejowe 110punktow(brak autostatusu, 1 uzyteczna odpornosc) basniowe buty 113 punktow
    mniej punktow z jakiej racji????????????????????????? brak autostatusu??????????????? 1 uzyteczna odpo, 2 bezuzyteczne????????????
    Przepraszam że zakłócam Pana spokój ale od trzech tygodni ciągle mi dokuczają te same osoby takie jak:
    Eresmel,Elrond Undómiel, Dark, Azekami, Harrious, Fusia
    Czuję się prześladowany i gra mi się bardzo nieprzyjemnie, po nieudanych rozmowach z tymi graczami jestem zmuszony prosić Pana o interwecję.

  12. #57
    Użytkownik Avatar Bomberion
    Dołączył
    12-04-2020
    Postów
    80
    Cytat Napisał Atronis Zobacz post
    Tak mnie naszło, że sprawdzić jak w poprzednich miastach wypadały zbroje luckowe:

    Devos - +1 slot i autostatus przyspieszenie na 3 tury
    Nordia - +1 slot i 2x atrybut vs woj, +25% klątwa
    Scythe - +1 slot, autostatus bariera, 2x atrybut vs woj, 25% klątwa

    Moim zdaniem ta zbroja ewidetnie została trochę za bardzo wyboostowana w Scythe. Dziwne, że w takiej wersji weszła do gry.
    Nic tylko grać luckerem.
    https://discord.gg/MYvRZdERXj

    Black Legion – przyjazna grupa wspierająca nowych graczy MFO3 od 2019 roku.
    Założył ją Fang (Biały Smok), twórca Northern Sagi.
    Zbudowaliśmy m.in. Arkadię My Fantasy (d. Arkadia Black Legion) oraz grupę wsparcia dla osób z depresją (3 tys. osób).
    Obecnie pomagamy na Black Legionie i na Diablo – największym Discordzie MFO3, założonym przez Sylvana z Northern Sagi.

  13. #58
    Użytkownik Avatar Alvi
    Dołączył
    29-11-2014
    Postów
    604
    Cytat Napisał Bomberion Zobacz post
    Nic tylko grać luckerem.
    X D, wlasnie odwrotnie mordeczko ale moze lepiej nie wypowiadaj sie na temat balansu nie majac nawet 100lv i majac zerowe pojecie o tym jak dzialaja statystyki w tej grze, mocne itemy luckowe=niski luck w bazie i reszta statystyk zawyzona, pozdrawiam
    post nie ma na celu ataku na gracza tylko jest prosba o to aby osoby tak skrajnie niekompetentne nie wypowiadaly sie w kwestii balansu bo i tak juz stoi bardzo kiepsko
    Przepraszam że zakłócam Pana spokój ale od trzech tygodni ciągle mi dokuczają te same osoby takie jak:
    Eresmel,Elrond Undómiel, Dark, Azekami, Harrious, Fusia
    Czuję się prześladowany i gra mi się bardzo nieprzyjemnie, po nieudanych rozmowach z tymi graczami jestem zmuszony prosić Pana o interwecję.

  14. #59
    Użytkownik Avatar MasterOfPuppets
    Dołączył
    01-04-2011
    Postów
    5,318
    Devos - +1 slot i autostatus przyspieszenie na 3 tury
    Nordia - +1 slot i 2x atrybut vs woj, +25% klątwa
    Scythe - +1 slot, autostatus bariera, 2x atrybut vs woj, 25% klątwa
    Jak tak to przedstawiasz brzmi to jak całkiem niezasadny autostatusu. Już w sumie dodatkowy gem dokłada te 16 stat. A sama zbroja dośc mocno zmienia zachowanie na początku walki.
    Na 65lv zbroja miała dość mocną konkurencję.
    Tak historycznie przedmioty luckowe były trochę wzmocnione by były grywalne vs inne itemki (przy czym było to przed globalnym osłabieniem itemków def). Może teraz to wzmocnienie nie jest aż tak potrzebne? Teraz wydaje się, że itemki speedowe są bardzo mało grywane - co widać po cenach zdolek z mefita.

    Nic tylko grać luckerem.
    Luckerem wywodzącym się z itemków może. Ale czy ilość lucka jaką finalnie wyciśniemy z eq można nazwać luckerem to tego nie wiem.

    Mamy jeszcze luckera ze stat, ale tu jest jeden zasadniczy problem - topowe itemki są w lucka, więc lucker ze stat jest ciężko grywalny bo zmusza on do zagrania nie topowych itemków.
    Dodatkowo lucker ze stat ma niejasną sytuację z gemami. Bo o ile bardzo fajnie, że gemy lucka są mocniejsze % można upchać ich tylko 5 i ilość lucka która pozwala nazwać te gemy efektywnymi (powiedzmy te 150+ w bazie) jest już bardzo ciężka do wykorzystania vs mag

    Ogólnie to, że można już maxować 2 staty z gemów (def + spd) sprawia, że nie liczy się już jakoś ogólna kompozycja stat tylko to by wypiłować jak najwięcej statystyk z gemow.

  15. #60
    Użytkownik Avatar Bomberion
    Dołączył
    12-04-2020
    Postów
    80
    Cytat Napisał Alvi Zobacz post
    X D, wlasnie odwrotnie mordeczko ale moze lepiej nie wypowiadaj sie na temat balansu nie majac nawet 100lv i majac zerowe pojecie o tym jak dzialaja statystyki w tej grze, mocne itemy luckowe=niski luck w bazie i reszta statystyk zawyzona, pozdrawiam
    post nie ma na celu ataku na gracza tylko jest prosba o to aby osoby tak skrajnie niekompetentne nie wypowiadaly sie w kwestii balansu bo i tak juz stoi bardzo kiepsko
    Nie masz poczucia chumoru.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Jak tak to przedstawiasz brzmi to jak całkiem niezasadny autostatusu. Już w sumie dodatkowy gem dokłada te 16 stat. A sama zbroja dośc mocno zmienia zachowanie na początku walki.
    Na 65lv zbroja miała dość mocną konkurencję.
    Tak historycznie przedmioty luckowe były trochę wzmocnione by były grywalne vs inne itemki (przy czym było to przed globalnym osłabieniem itemków def). Może teraz to wzmocnienie nie jest aż tak potrzebne? Teraz wydaje się, że itemki speedowe są bardzo mało grywane - co widać po cenach zdolek z mefita.


    Luckerem wywodzącym się z itemków może. Ale czy ilość lucka jaką finalnie wyciśniemy z eq można nazwać luckerem to tego nie wiem.

    Mamy jeszcze luckera ze stat, ale tu jest jeden zasadniczy problem - topowe itemki są w lucka, więc lucker ze stat jest ciężko grywalny bo zmusza on do zagrania nie topowych itemków.
    Dodatkowo lucker ze stat ma niejasną sytuację z gemami. Bo o ile bardzo fajnie, że gemy lucka są mocniejsze % można upchać ich tylko 5 i ilość lucka która pozwala nazwać te gemy efektywnymi (powiedzmy te 150+ w bazie) jest już bardzo ciężka do wykorzystania vs mag

    Ogólnie to, że można już maxować 2 staty z gemów (def + spd) sprawia, że nie liczy się już jakoś ogólna kompozycja stat tylko to by wypiłować jak najwięcej statystyk z gemow.
    Nie mam 100 poziomu, aczkolwiek kiedyś biło się maga luckowym ciosem prawie na strzała.
    Ostatnio edytowane przez Bomberion ; 22-07-2025 o 03:07
    https://discord.gg/MYvRZdERXj

    Black Legion – przyjazna grupa wspierająca nowych graczy MFO3 od 2019 roku.
    Założył ją Fang (Biały Smok), twórca Northern Sagi.
    Zbudowaliśmy m.in. Arkadię My Fantasy (d. Arkadia Black Legion) oraz grupę wsparcia dla osób z depresją (3 tys. osób).
    Obecnie pomagamy na Black Legionie i na Diablo – największym Discordzie MFO3, założonym przez Sylvana z Northern Sagi.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •