Pokaż wyniki od 1 do 13 z 13

Temat: Paralizator, a potwory zwykłe

  1. #1

    Paralizator, a potwory zwykłe

    W związku z:
    Paralizator - Zmniejszenie szansy na nałożenie statusu paraliż z 120% do 90%, wydłużenie czasu działania statusu paraliż z 1 do 2 tur.
    co według kordynatora walk nie zostało przetestowane w walkach PVE z przeciwnikami z wcześniejszych miast:
    https://forum.mfo3.pl/showthread.php...l=1#post387844
    proponuję wprowadzenie dla nich zdolności specjalnej działającej jak paralizator przed zmianami.
    Chodzi tu o:
    Kraby Pustelniki, Diabelskiego Pomiota, Necrona, Potępionych, Smoka Jaskiniowego itd.
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  2. #2
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,320
    Ja proponuje dodanie drugiej gwiazdki na paralizatorze. Jedna działałaby po staremu, druga po nowemu.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  3. #3
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    594
    Jak najbardziej do zmiany. Sytuacja utrudnia bicie potworkow, a wezmy na to trupie golemy.

    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    Ja proponuje dodanie drugiej gwiazdki na paralizatorze. Jedna działałaby po staremu, druga po nowemu.
    tez dobre
    ***** ****

  4. #4
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,277
    mnie osobiscie sie najbardziej podobal pomysl masterofpuppets sprzed kilku lat, ktory zreszta zawarlem w swoim temacie, tj. zeby paralizator nakladal status na 2 tury w przypadku trafienia krytycznego, a w przeciwnym wypadku dzialal jak dotychczas.
    chociaz druga gwiazdka zmieniajaca dzialanie to tez ciekawy pomysl.

    natomiast co do samych potworow, nie mialem jeszcze okazji testowac na zadnym, ale na papierze ta zmiana nie brzmi az tak zle. porazenie ma tylko 10/5% mniejsza szanse na wejscie statusu, ktory trwa az 3 tury, ma ten sam limit uzyc i jeszcze w dodatku zadaje wyzsze obrazenia, plus z tego co sprawdzalem to latwiej jest sie uodpornic na paraliz przed wojownikiem niz przed magiem, biorac pod uwage uzbrojenie. fakt, beda teraz bardziej upierdliwe, ale jedyny przypadek w ktorym ta zmiana bedzie problematyczna moim zdaniem sa wlasnie trupie golemy ktore podobno byly pod to balansowane.
    Ostatnio edytowane przez Luxferre ; 26-06-2025 o 17:40
    ::::​)

  5. #5
    Użytkownik
    Dołączył
    16-07-2019
    Postów
    183
    na nie - w grze mamy dostepne gemy odpornosciowe lub uzbrojenie z odpornoscia na paraliz, pozdrawiam

  6. #6
    Cytat Napisał Ashley Zobacz post
    na nie - w grze mamy dostepne gemy odpornosciowe lub uzbrojenie z odpornoscia na paraliz, pozdrawiam
    Ta, tylko nagle potwory dostały nową zdolność, pod którą nie były balansowane. Przykładowo mój odyniec miał wrzuconą paralkę po to, żeby móc baitować/kontrować Wypad/Medytację. Teraz ma zupełnie inną zdolkę, a przecież mogłem mu dać inną od początku.

    Nagle te mobki mogą być znacznie silniejsze, niż zakładano, bo dostały coś zupełnie pod nich nie balansowanego. Problem pojawi się, kiedy to faktycznie będzie robiło różnicę. Bo być może już robi - sam nie testowałem, bo nie biję niczego, co zostało wspomniane.

  7. #7
    mnie osobiscie sie najbardziej podobal pomysl masterofpuppets sprzed kilku lat, ktory zreszta zawarlem w swoim temacie, tj. zeby paralizator nakladal status na 2 tury w przypadku trafienia krytycznego,
    Ogólnie wzmocnienie efektu działania zdolek nie-dmg poprzez kryta byłoby ciekawym zabiegiem.

  8. #8
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    594
    Cytat Napisał Ashley Zobacz post
    na nie - w grze mamy dostepne gemy odpornosciowe lub uzbrojenie z odpornoscia na paraliz, pozdrawiam
    które działa tak genialnie, że 75% odporności nic nie gwarantuje, pozdrawiam
    ***** ****

  9. #9
    Cytat Napisał GalaxyPL Zobacz post
    które działa tak genialnie, że 75% odporności nic nie gwarantuje, pozdrawiam
    to zależy, przy niskim lucku zejście do 50% odpo nie robi większej różnicy natomiast przy wysokim finalnie możesz mieć nawet odpo w granicach 90% bo wejdzie ci tylko 1 status na 10 prób
    Le tits now

  10. #10
    Użytkownik
    Dołączył
    09-03-2014
    Postów
    433
    Kolejne zmiany utrudniające dla nowych graczy. Już chyba przywykłem że trzeba speedrunować upka bo im dalej w las tym ciężej. W nordii też tak było najpierw nerf rękawic i rózgi wilczej potem zwiększenie kosztów mp kluczowych zdolek pve i pvp, a na dobitke kolejny nerf rękawic. To wszystko oczywiście bez żadnego osłabiania bossów.
    Ułatwienia spoko nie musicie testować ale rework paralizatora to raczej nie jest jego osłabienie. Teraz na bossy dające paralizator kluczowe będzie 75%(wiadomo jeszcze wpływ lucka) bo inaczej 2 tury paralizu. Zapewne nic z tym nie zostanie zrobione ale fajnie jakby została do paralizatora dodana druga gwiazdka i jednak te starsze potwory i bossy zachowały starą mechanike

  11. #11
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    594
    Cytat Napisał Bartolome Zobacz post
    Kolejne zmiany utrudniające dla nowych graczy. Już chyba przywykłem że trzeba speedrunować upka bo im dalej w las tym ciężej. W nordii też tak było najpierw nerf rękawic i rózgi wilczej potem zwiększenie kosztów mp kluczowych zdolek pve i pvp, a na dobitke kolejny nerf rękawic. To wszystko oczywiście bez żadnego osłabiania bossów.
    Ułatwienia spoko nie musicie testować ale rework paralizatora to raczej nie jest jego osłabienie. Teraz na bossy dające paralizator kluczowe będzie 75%(wiadomo jeszcze wpływ lucka) bo inaczej 2 tury paralizu. Zapewne nic z tym nie zostanie zrobione ale fajnie jakby została do paralizatora dodana druga gwiazdka i jednak te starsze potwory i bossy zachowały starą mechanike
    W punkt.

    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    Szczególnie fajnie jest w walce vs 5x trupi golem, gorąco polecam. 75% odpo na paraliż mogę sobie w sadzić w dupcię.
    Cieszę się, że zdążyłem wykonać questa przed tą cudowną zmianą. Mam nadzieję, że nikt nie uzna tego jako... i nie cofnie mi walki xd
    Ostatnio edytowane przez GalaxyPL ; 29-06-2025 o 10:10
    ***** ****

  12. #12
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,083
    Szczególnie fajnie jest w walce vs 5x trupi golem, gorąco polecam. 75% odpo na paraliż mogę sobie w sadzić w dupcię.
    Idę robić sobie cash, money - nie kaszę mannę
    Moi ludzie to klasyk
    Do zobaczenia mordziaty tymczasem

  13. #13
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    274
    Cytat Napisał Nattat Zobacz post
    Szczególnie fajnie jest w walce vs 5x trupi golem, gorąco polecam. 75% odpo na paraliż mogę sobie w sadzić w dupcię.
    No właśnie słaby z tym że dostaniemy paraliż zamiast na 1 ture to na 2, gdzie i tak przy takiej ilości przeciwników zawsze wejdzie ten jednak paraliż nawet jeżeli mamy te 75%, sam się przekonałem. Więc jestem za tym by nieco osłabić tą zdolkę dla tych golemów, albo po prostu ich wszystkich.
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •