Ślepa Furia jest pierwszym przypadkiem kiedy to wojownik traci jedną ze swoich zdolności na rzecz innej. Wyobrażam sobie, że Ślepa Furia + Paraliż Senny robiłyby pogrom, ale arbitralne kasowanie naszego wachlarza umiejętności w taki sposób ogranicza tylko swobodę wyboru. Poza tym nikt nikomu nie każe dodawać kolejnych chorych zdolności obszarowych.
Zawsze można było znerfić limit użyć albo dodać jakiś specjalny tag do zdolności, żeby nie dało się założyć obydwu, a wybrano najgorszą możliwą drogę.
Na dodatek Ślepa Furia była dużo lepsza do PvE ze względu na niższy koszt many, większą szansę na statusy oraz dużo silniejsze statusy (choć Furia oczywiście mogła bardziej zaszkodzić niż pomóc, więc było pewne ryzyko).
Przywrócenie Ślepej Furii dla 80 poziomów i powyżej;
1. Usunięcie drugiej gwiazdki (zawsze to jakiś nerf, a i tak nie była ona jakaś wybitnie przydatna, czasami i tak używana była pierwsza w celu oszczędzenia MP);
2. Limit użyć dla drużyn → 1.
Gdyby był limit jednej Furii i jednego Paraliżu Sennego na drużynę, to moim zdaniem obydwie obszarówki mogłyby z powodzeniem istnieć jednocześnie bez dziwnego zabierania graczom możliwości za wbijanie poziomów.