
Napisał
Hide
Hallo, zostałem wezwany, bo:
Pozwolę przemilczeć kwestię związaną z tym, że twoja propozycja nie ma się w jakkolwiek sposób do tego, co w ów przywołanym przez ciebie temacie zostało poruszane. Bo to tak, jakbyś zasugerował początkującemu kierowcy usiąść za kółkiem, podczas, gdy jego nie jest nawet stać na prawo jazdy. Skąd ci nowy gracz weźmie złota na tyle, żeby zdobyć komplet kart w rozsądnym czasie?? Dodatkowo polityka w stylu "uh, po co dawać komuś coś za darmo, niech sobie zasłuży", kiedy grze brakuje przypływu nowych graczy (z różnych względów, jeden z których przywołuje w ww. temacie - który swoją drogą niedługo zostanie jeszcze bardziej rozwinięty [[STAY TUNED]]). Po co załatwiać problem, skoro można przykleić łatkę (w postaci czegoś, co proponujesz) tylko po to, żeby przedstawić swoją propozycję w lepszym świetle bo "rozwiązuje ona też inny problem". No nie, nie rozwiązuje.
To tyle w kwestii tego komentarza.
Co do samej propozycji:
Osobiście jestem sceptyczny nadawania kartom dodatkowej wartości, poza wartością kolekcjonerską. Karty w zamyśle miały być zbierajką, tak co by się pochwalić, jeśli posiada się je wszystkie. Bardzo fajnie, że dodano rankingi z nimi związane, przez co można pochwalić się medalami. Co najwyżej rozszerzyłbym owe medale do poziomu wszystkich postaci na koncie gracza z medalem - ot dodatkowy flex, kiedy jest się w innym miejscu, nadal posiadając owe medalki (chyba, że tak jest to wtedy proszę mnie zignorować).
Może kiedyś ktoś doda funkcjonalny aspekt do kart (pojawiało się wiele podobnych pomysłów, może któryś chwyci), jedynie co, to ewentualnie pododawać jakieś ciekawostki/smaczki, które można się dowiedzieć po zebraniu kompletu kart (jakieś tajemne lokacje, dostępne tylko dla "wtajemniczonych", bardziej jako easteregg niż coś funkcjonalnego).