Zobacz wyniki ankiety: Uważasz to za dobry pomysł?

Głosujących
15. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    7 46.67%
  • Nie

    6 40.00%
  • Nie mam zdania.

    2 13.33%
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 20

Temat: Looty z potworów

  1. #1
    Użytkownik
    Dołączył
    22-04-2013
    Postów
    276

    Pomysł Looty z potworów

    Cześć, dawno nie było moich propozycji

    Moim zdaniem warto wprowadzić mechanikę, w której drop z lootów potworów zwiększa się wraz ze wzrostem różnicy poziomów gracza względem potwora. Im większy poziom ma gracz w porównaniu do przeciwnika, tym lepszy (lub obfitszy do 3 razy per 10 lvl różnicy) powinien być loot.
    W wielu przypadkach gracze na wyższych poziomach nadal potrzebują składników wypadających z niskopoziomowych potworów – czy to do wykonywania zadań fabularnych lub handlu. Obecny system, w którym szansa na drop pozostaje taka sama lub wręcz maleje, zniechęca do wracania do tych starych lokacji. Zwiększenie ilości lub jakości dropu z takich przeciwników pozwoliłoby zachować sens ekonomiczny tych działań, zmniejszając czas potrzebny na zbieranie dużej liczby podstawowych surowców.

    Dodatkowo takie rozwiązanie mogłoby ożywić starsze lokacje i zapewnić płynniejszy przepływ towarów na rynku między nowymi a zaawansowanymi graczami.
    Dotyczy to jedynie tylko potworów i potworów unikatowych (w tym Bomb!)
    Welcome to my world.

  2. #2
    Na nie - wprowadzając to, kopiemy w dupsko początkujących, którzy sobie chcą zarobić i (ponownie) wspieramy ludzi, którzy grają tylko na jednej postaci.
    Teraz koszt zdobycia dropu jest niższy, ze względu na mniejszą liczbę zużytych mikstur
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  3. #3
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    no to mozna podwyzszyc szanse na drop kazdemu i wszyscy beda zadowoleni
    A to jestem na tak
    Cześć zbóje

    Mądrość Stalina, rzeka szeroka, w ciężkich turbinach przetacza wody, płynąc wysiewa pszenicę w tundrach, zalesia stepy, stawia ogrody.

  4. #4
    Użytkownik
    Dołączył
    22-04-2013
    Postów
    276
    Cytat Napisał Violetta Valery Zobacz post
    Na nie - wprowadzając to, kopiemy w dupsko początkujących, którzy sobie chcą zarobić i (ponownie) wspieramy ludzi, którzy grają tylko na jednej postaci.
    Teraz koszt zdobycia dropu jest niższy, ze względu na mniejszą liczbę zużytych mikstur
    Rozumiem obawy, ale myślę, że da się to wyważyć tak, żeby wilk był syty i owca cała. Chodzi mi nie tyle o przeniesienie całego zarobku na wyższe levele, co o zwiększenie efektywności zbierania konkretnych, niskopoziomowych składników, które często są potrzebne nawet na wysokim etapie gry — np. do questów czy craftingu (róg dla Wendiga). Teraz gracze z wyższym levelem mają bardzo niską motywację, żeby wracać po ten loot, więc ceny takich materiałów rosną, co i tak pośrednio uderza w początkujących.

    Nie proponuję zwiększenia dropu do tego stopnia, żeby high levele zdominowały cały rynek, ale raczej o symboliczne zwiększenie szansy lub ilości, żeby nie trzeba było bić 50 mobów na 1 przedmiot, tylko np. 30. Można to też ograniczyć tylko do materiałów questowych lub ustalić maksymalny próg różnicy poziomów, po którym bonus nie rośnie.

    W skrócie – to nie o “farmę na masę” chodzi, tylko o zmniejszenie frustracji z braku podstawowych składników w późniejszej grze. Zawsze można znaleźć kompromis.
    Welcome to my world.

  5. #5
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    733
    Lepiej byłoby (jak już powstało EQ na 80 lvl dające dropa 20%) zrobić jakiś odpowiednik na 100 lvl (dające np 30%)
    ***** ****

  6. #6
    Ja byłbym za tym, żeby zrobić właśnie na odwrót: dać niskopoziomowym postaciom większą szansę na loot i większą inicjatywe do tego, żeby bić te moby i sprzedawać składniki.
    Ogólnie dodałbym Happy Hour do wszystkich mini przed Nordią na takich samych zasadach, co jest na tych słabszych mini, co by tam zachęcić do bicia/wymieniania tego z osobami tego samego poziomu.

  7. #7
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    346
    ja proponuje dzienne logowanie przez miesiąc. Kto za?
    Najbardziej neutralny gracz w MFO3. Zero konfliktu tylko 4fun.

  8. #8
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    733
    Cytat Napisał Hide Zobacz post
    Ja byłbym za tym, żeby zrobić właśnie na odwrót: dać niskopoziomowym postaciom większą szansę na loot i większą inicjatywe do tego, żeby bić te moby i sprzedawać składniki.
    Ogólnie dodałbym Happy Hour do wszystkich mini przed Nordią na takich samych zasadach, co jest na tych słabszych mini, co by tam zachęcić do bicia/wymieniania tego z osobami tego samego poziomu.
    Nie róbmy tylko drugiego Metina, że wyższy lvl będzie poszkodowany i nic nie wydropi lub mniej. Jeśli coś zmieniać to tylko delikatnie większy drop dla niższych poziomów, aby mogły łatwiej zarobić. Nic więcej.
    ***** ****

  9. #9
    Użytkownik Avatar JeGGeRr
    Dołączył
    02-10-2019
    Postów
    145
    Cytat Napisał Toshiro Zobacz post
    Cześć, dawno nie było moich propozycji

    Moim zdaniem warto wprowadzić mechanikę, w której drop z lootów potworów zwiększa się wraz ze wzrostem różnicy poziomów gracza względem potwora. Im większy poziom ma gracz w porównaniu do przeciwnika, tym lepszy (lub obfitszy do 3 razy per 10 lvl różnicy) powinien być loot.
    W wielu przypadkach gracze na wyższych poziomach nadal potrzebują składników wypadających z niskopoziomowych potworów – czy to do wykonywania zadań fabularnych lub handlu. Obecny system, w którym szansa na drop pozostaje taka sama lub wręcz maleje, zniechęca do wracania do tych starych lokacji. Zwiększenie ilości lub jakości dropu z takich przeciwników pozwoliłoby zachować sens ekonomiczny tych działań, zmniejszając czas potrzebny na zbieranie dużej liczby podstawowych surowców.

    Dodatkowo takie rozwiązanie mogłoby ożywić starsze lokacje i zapewnić płynniejszy przepływ towarów na rynku między nowymi a zaawansowanymi graczami.
    Dotyczy to jedynie tylko potworów i potworów unikatowych (w tym Bomb!)
    Ja bym poszedł może w kierunku benefitów za wbicie pożeracza danego moba większa szansa np. na kartę jeśli jeszcze nie zdropiona czy nawet pewniak jak ktoś bił wystarczająco długo.

    Wcale temat nie powstał z racji potrzebnych odłamków z niego do pewnego questa
    Jesteśmy inni więc nie porównuj nas do nikogo

  10. #10
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349
    Powiem tyle od siebie:
    Drop mógłby być zależny osiągnięcia np pogromca i pożeracz. Zwycięzca to nwm bo to wymaga 10 pokonań. ale reszta mogłaby nieco podnieść do lootu danego składnika u mobka. Co do kart myślę że najlepiej gdyby zostało jak zostało. (choć ciut można podnieść, ale nie przesadnie )

    I wtedy myślę że nowi, jak i starzy gracze będą zadowoleni.
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  11. #11
    a nie da się zrobić jakiegoś "ulepszenia" np. u tempusa, że z bomba dostajemy zawsze ognisty fragment? Czy takie zmiany muszą już być globalne?
    Le tits now

  12. #12
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,635
    Cytat Napisał Hide Zobacz post
    Ogólnie dodałbym Happy Hour do wszystkich mini przed Nordią na takich samych zasadach, co jest na tych słabszych mini, co by tam zachęcić do bicia/wymieniania tego z osobami tego samego poziomu.
    Ej to jest akurat dobry pomysł. Mini w starych miastach odchodzą w niepamięć, co uderza głównie w nowych graczy, bo eq na te niższe poziomy nie pojawia się tak obficie na targu, jak na wyższe. Dodanie tego zachęci do bicia mini na niższych levelach oraz zwiększy ilość dostępnego eq dla nowych graczy.

  13. #13
    Użytkownik
    Dołączył
    27-04-2018
    Postów
    41
    Cytat Napisał Fang Zobacz post
    Powiem tyle od siebie:
    Drop mógłby być zależny osiągnięcia np pogromca i pożeracz. Zwycięzca to nwm bo to wymaga 10 pokonań. ale reszta mogłaby nieco podnieść do lootu danego składnika u mobka. Co do kart myślę że najlepiej gdyby zostało jak zostało. (choć ciut można podnieść, ale nie przesadnie )

    I wtedy myślę że nowi, jak i starzy gracze będą zadowoleni.
    podoba mi się ten pomysł, w końcu wbijanie pożeraczy coś by dawało poza satysfakcją

  14. #14
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    349
    Cytat Napisał Earl Koyar Zobacz post
    podoba mi się ten pomysł, w końcu wbijanie pożeraczy coś by dawało poza satysfakcją
    Taki był akurat zamysł, ale nawet ciekawie by było według mnie gdyby takie małe progi zwiększające loot składnika byłyby możliwe i funkcjonowały w grze. Przynajmniej dostanie się żetonki i malutkie % do dropa.
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  15. #15
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    733
    up
    Wydałem ponad 100 energii na to by wydropić nędzne 6 metali do stworzenia sobie itemka, wydropiłem raptem 3 sztuki, używając zresztą EQ północy.
    Ja rozumiem, że drop nie może być za wysoki, ale jednak bez przesady, by na wysokim poziomie wydawać pół dziennej energii na jeden składnik do stworzenia EQ na 30-40 poziom.
    ***** ****

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •