Nie zgadzam się. Zużycie teraz 2500 energii to znacznie większa strata, niż zużycie 7500 energii w czasie gdy gra hibernowała przed aktualizacją. Argumenty "ja musiałem się napracować to wy też musicie" uważam za głupie, ale ta gra ostatnio pokazała mi swoją mniej rozsądną stronę.
Zgadzam się, że nowe osiągnięcia są dużo lepiej wyważone. To jest dobry argument za zmianą odjechanych osiągnięć z Nordii.


Odpowiedź z cytatem
klasyk jednym słowem
XX lokalizacji, masa czasu żeby wszystko obejść. Kryształy idzie jeszcze jakoś przeżyć ale to, że za skucie 1 kobaltu potrzeba bardzo często 5 punktów energii (!!!!!) to rozbój w biały dzień. Jeśli nie chcecie drastycznie zmieniać skali i znacznie ułatwiać pozyskania tych osiągnięć to jak w przypadku zbierania kryształów można niczego nie zmieniać bo jest to jakoś do przełknięcia to może warto byłoby się chociaż zastanowić nad tym kobaltem i wprowadzić zmianę, która polegałaby na skuwaniu kobaltu per 1 pkt eny tak jak w przypadku każdej innej zbieranki w grze




