Opis: Małe dinozaury. Występują zawsze parami. Mają dość zabawny zwyczaj spania naprzemiennie – jeden śpi tylko wtedy, gdy drugi czuwa i pilnuje tego pierwszego. Dojście do bossa od najbliższego miasta
Kurthus → Świat: Arkadia → Płaskowyż Moqawi → Obóz Archeologów → Obóz Archeologów: Wykopalisko → Jurajski Zakątek
(0.67% szansy na walkę, podczas łapania Dinoczłeków)
Odblokowuje dostęp do
Kontynuacja questów:
- Grabieżcy na wyspie
Używane ataki, zdolności oraz przedmioty
Ataki:
Atak fizyczny (bez atrybutu)
Zdolności:
Gwałtowny Pośpiech
/
- Nadaje na wszystkich członków drużyny statusy:
-
Atak +10% i
Szybkość +50% bez limitu tur,
-
Atak +20% i
Szybkość +100% bez limitu tur (zdejmuje też statusy nakładane przez wersję z
)
Kruszące Grzmotnięcie
Mega Mobilizacja
Mega Przyspieszenie
Odpoczynek
Odwrót Taktyczny
- Uśmierca używającego
Paralizator
Trujący Atak
[Pogrubione zdolności używane tylko przeciw grupom]
Przygotowanie do walki
Sugerowany poziom pokonania: 93
Przybliżone HP Bossa: 2x 18500
Profesja przeciwnika: Wojownik
Skuteczny rodzaj obrony: Obrona fizyczna
Atrybuty przeciwnika Używany atak Częściowo odporny Wrażliwy na - -
Statusy nakładane przez przeciwnika Ważne odporności Opcjonalne odporności - Dostosuj swój profilPolecane uzbrojenie
Poziom 80
Poziom 90
Uzbrojenie z obr. fiz. Inne polecane EQ
[-25%]
[-25%]
Adnotacja: Dobierając uzbrojenie postaraj się uzyskać jak największy poziom obrony i odporności na
Polecane EQ
[-25%]
[-25%]
[-25%]
Zatrucie. Broń wybierz w zależności od twojego atrybutu.
Polecane zdolności
Uniwersalne:
Solo: Leczenie 3 ~ Leczenie 4 ~ Bryza ~ Doładowanie ~ Drenaż ~ Przebicie
Grupa: Bastion ~ Mega Leczenie 4 ~ Mega Leczenie 3 ~ Mega Leczenie 2~ Mega Mana ~ Mega Przyspieszenie ~ Ożywienie ~ PoświęcenieWojownicy: Pewny Cios ~ Wypad ~ Karakol ~ HP Atak ~ Klątwa Krwi ~ MP Atak ~ Cios Mędrca ~ Ciosy Atrybutowe
Magowie: MP Pocisk ~ Medytacja ~ HP Pocisk ~ Pocisk Pośpiechu ~ Uzdrawiający Pocisk
Polecane gemy
Adnotacja: Jeżeli nie posiadasz gemów poziomu drugiego, użyj ich odpowiedników poziomu pierwszego.Taktyki
- Najważniejsze (SOLO): Wykonuj tury według podanej kolejności: Atak/Zaklęcie → Przedmiot → Zdolność i bij tylko w jednego, wg. tego cyklu. Jeśli będziesz się tego trzymał, niebity Protoceratops będzie używał
Odpoczynku, aż nie zabijesz tego drugiego, po czym zarządzi
Odwrót Taktyczny. Jeśli zaś złamiesz cykl, drugi Protoceratops się obudzi i zaczną używać
Kruszącego Grzmotnięcia,
Paralizatora,
Mega Mobilizacji,
Mega Przyspieszenia.
- Pomimo zepsucia cyklu, jeśli zabijesz jednego, a drugi będzie miał pełne zdrowie zostanie użyty
Odwrót Taktyczny.
- Wysoki poziom obrony i odporności na
Zatrucie jest potrzebny, żeby nie umrzeć po zużyciu zdolności leczących, kiedy można leczyć się jedynie przedmiotami.
- Koniecznie weź jakieś Zdolności kosztujące 0 MP, żebyś nie zepsuł cyklu, w razie sytuacyjnego braku many.
- Przemyśl założenie broni z pasywką leczącą HP/MP, łatwiej wtedy utrzymać cykl.
Przy biciu w grupie:
- Po pojawieniu się drugiej osoby w walce, Protoceratopsy używają zdolności
Gwałtowny Pośpiech na
, a po pojawieniu się trzeciej na
.
- Konieczne jest ubicie obu dinozaurów, jako że w tym wariancie nie używają już
Odwrotu Taktycznego.
Możliwy LootKażdy Protoceratops Dropi Osobno!
Przedmioty:
Karta
Mikstura Mobilizacji
Mikstura Odnowienia 3
Mikstura Odnowienia 4
Mikstura Skupienia
Mikstura Szybkości [100%]
Mega Leczenie 4
Mega Zatrucie
Uzbrojenie:
Prehistoryczne Pazury
Prehistoryczna Różdżka
Prehistoryczna Maska
Prehistoryczna Zbroja
Prehistoryczne Buty
Prehistoryczne Kolczyki
Gemy: