Zobacz wyniki ankiety: Powinien zostać global taki jaki jest?

Głosujących
7. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    5 71.43%
  • Nie

    2 28.57%
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Nowy global

  1. #1
    Użytkownik Avatar MrEliteVIP
    Dołączył
    26-07-2016
    Postów
    359

    Zawstydzony Nowy global

    Siema jako że nikt nie napisał a trochę niektóre rzeczy przeszkadzają to postanowiłem napisać swoje zdanie. Przede wszystkim chciałbym rozpocząć od drobnych błędów które zdarzają się na mapach takich jak znikanie mostu dosłownie po pojawieniu się go. Chyba każdy kto ubił Talosa ma ten sam problem na ścieżce mroku tam na dole. Chodzi o to że most znika bo się buguje mimo że go odblokowaliśmy. Dodatkowo uważam że można by było dać raz dzwonienie tylko przy respie globala bo chyba raczej każdy zauważy komunikat w rogu a trochę denerwuję jak ci w uszach dzwoni 24/7. No i to co uważam za lekkie niedopracowanie po kilku stoczonych walkach to jest to że mam wrażenie że Izanagi jest mocniejsza od Izanami. Po kilku walkach zobaczyłem że często Izanami biję więcej i zdecydowanie bardziej utrudnia walke w stosunku do Izanagi. Chociażby teraz przy prawie równych defach (6 wiecej fiz od mag) od Izanami dostałem ten dam DMG co od Izanagi. Problem polega na tym że ogień mam na 0 a topór na 25. Nie wiem czy tak ma być i czy powinno tak być lecz uważam że warto o tym wspomnieć. Jeśli chodzi o globala to nie jest on ciężki bo w sumie jak Wendigo to kwestia aby statusy nie wlazły bo inaczej walka kończy się miastem. Na przyszłość proponowałbym globala co wymaga więcej myślenia niż lucka w bazie.

    Pozdrawiam
    #repairtanatos

  2. #2
    W sumie nie ma znaczenia, który z bossów jest silniejszy bo razem tworzą całość.
    Wystarczy żeby rozbłysk bił po atrze ognia i dostaniesz bossa o poziom trudniejszy (dlatego masz bezkarnie 0% ognia)
    Rozbicie dmg bossów wynika też z lucka, gdzie fizyczny boss całkiem sporo krytuje.

    Druga sprawa, często taktyki opracowywane przez graczy na bossa zdecydowanie są lepsze niż te na testach. (potencjalne nagrody są za ubicie globala są bardzo motywujące do opracowywania taktyk, czy robienia postaci 100% pod globa)
    Na wydaniu Amaterasu nie wyobrażałem sobie, że gracze osiągną blisko 100% winratio na 65lv, a chyba po miesiącu już była ubijana regularnie.

    Trzecia sprawa to poziom gry pomiędzy graczami jest bardzo duży, są osoby co na 95+ mają problem z tyranozaurem, są osoby co na 85lv ubijają lekko. Global to content ogólnodostępny, w taki sposób by tacy gracze z dostatecznym eq i odpowiednim prowadzeniem mogli też ubić globala, chociażby do questa.

    Ale muszę przyznać, brakuje fajnego contentu grupowego testującego limity grupy (pewnie i tak miałby dość niską popularność)

    - - - - - - - - - -

    Also - wydaje mi się, że do końca zwracałeś uwagi na atry.
    https://mfo3.pl/r/ba0046219

    Przeoczyles ze ogniem bije ok. 300 wiecej niż topór. + Kula cię zaorała





  3. #3
    Użytkownik Avatar MrEliteVIP
    Dołączył
    26-07-2016
    Postów
    359
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post

    Ale muszę przyznać, brakuje fajnego contentu grupowego testującego limity grupy (pewnie i tak miałby dość niską popularność)
    Uważam że nie dość że nic ciekawego dla drużyn nie ma to jeszcze nawet jak by było to nic raczej by do tego nie zachęciło. Jeśli nagrody się nie zmienią to zwyczajnie opłacalność sama będzie niska.
    #repairtanatos

  4. #4
    Użytkownik
    Dołączył
    09-03-2014
    Postów
    433
    Nazwa:  obraz_2025-06-08_012839414.png
Wyświetleń: 79
Rozmiar:  108.1 KB
    Wszystkie globale które wchodzą raczej są tworzone na podstawie tej tabelki.
    W tym mieście zostało postawione na duże zainteresowanie. Obecnie jest zbyt wcześnie by wyciągać wnioski czy to rzeczywiście wpłynie pozytywnie na zainteresowanie globalem

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •