Strona 55 z 55 PierwszyPierwszy ... 545535455
Pokaż wyniki od 811 do 818 z 818

Temat: Propozycje nowego uzbrojenia

  1. #811
    Użytkownik
    Dołączył
    24-06-2022
    Postów
    1
    Szata mnicha
    Typ: Ciało 7-slotów
    Wymagany poziom :48
    Obrona:55
    Szybkość:15
    Specjalne: Auto-status Regeneracja na 3 tury



    Buty mnicha
    Wymagany poziom 48
    Szybkość:60
    Uniki:10 %
    Paraliż:+ 25%
    Specjalne: Auto-status Bariera magiczna na 4 tury

    Medalion mnicha
    Wymagany poziom:49
    Szczęście:60
    Atak magiczny:10
    Zatrucie:+25%

  2. #812
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    228
    Może coś z tej grafiki się przyda dla wyglądu mieczy itp.

    Nazwa:  Eq.png
Wyświetleń: 1645
Rozmiar:  30.8 KB
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  3. #813
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    228
    Cytat Napisał Pustka Zobacz post
    To są miecze z "Terrarii" tylko, że mają bardziej odnowiony lub dodany wygląd zrobioną przez społeczność XD
    Cśś, zawsze można przerobić na swoje
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  4. #814
    Użytkownik Avatar Pustka
    Dołączył
    12-05-2020
    Postów
    515
    Cytat Napisał Fang Zobacz post
    Może coś z tej grafiki się przyda dla wyglądu mieczy itp.

    Nazwa:  Eq.png
Wyświetleń: 1645
Rozmiar:  30.8 KB
    To są miecze z "Terrarii" tylko, że mają bardziej odnowiony wygląd zrobioną przez społeczność, a połowę z nich nie ma nawet na modach XD

  5. #815
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    298
    Niektóre przedmioty pochodzą z innych gier np. czterolistna koniczynka z podmokłej polany jest z DB. Podobna sytuacja z arniką górską u mięsożera. Bronie zaproponowane przez Fanga i tak raczej by nie przeszły.
    Ostatnio edytowane przez Lethal ; 06-07-2024 o 18:26

  6. #816
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,222
    Nazwa: Pierścień Specjalisty 2
    Typ: Dodatek (Unikat)
    Wymagany poziom: 102
    Statystyki:
    Szczęście 105
    Częst. walk +100%
    Ilość AP +100%
    Ilość złota -25%
    Ilość dośw. -25%
    Specjalne zdolności/autostatusy: brak
    Ostatnio edytowane przez Luxferre ; 30-05-2025 o 02:03
    ::::​)

  7. #817
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,222
    rękawice/różdżka przebicia
    zdolność: zwykłe ataki/zaklęcia zadają dodatkowe x% (1%? nie wiem na ile silny jest ten efekt sam w sobie) dodatkowych obrażeń, które całkowicie ignorują obrony celu

    ogólnie chciałbym zobaczyć niszową broń stworzoną głównie do cheesowania przeciwników z gigantycznymi sumami obron (tonberry, tanatos przy zepsuciu testu charakteru, cokolwiek z silną barierą/barierą magiczną), i zamysł jest taki żeby w sumie tylko do tego się ona nadawała, a była nieskuteczna przeciwko zwykłym przeciwnikom, zarówno potworom, minibossom jak i graczom (w tym tankom czy antywojom/antymagom) - w tym celu może mieć obniżone statystyki, liczbę slotów albo cokolwiek innego

    tylko mam problem z wymyśleniem wzoru, bo wartości się mocno rozjeżdżają dla przeciwników z 300 obrony (gracz), 2000 obrony (tonberry) czy 22000 obrony (tanatos), przy czym i tak się tylko ich domyślam podstawiając do wzoru i nie wiem jakie one są w rzeczywistości

    zamysł jest taki:
    - przeciwnik z realistycznymi defami otrzymuje niewiele więcej obrażeń niż z normalnej broni, są to wręcz znikome ilości, powiedzmy 1% dmg increase niż gdyby tej pasywy w ogóle na broni nie było
    - przeciwnik typu tonberry powinien zamiast hitów za ~120 hp otrzymywać, nie wiem, z 500-1000? zakładając broń na 100 poziom z 882 base dmg
    - przeciwnik typu tanatos powinien dostawać powiedzmy 300 zamiast 10-15

    to też są przykładowe wartości, ale nie chciałbym tutaj wprowadzać broni co oneshotuje te unikaty lub promuje zerowy atak w bazie (np. zawsze zadając minimum normalne obrażenia), a jedynie sporo je ułatwia, nie chciałbym też mieć zależności dmg od obron, bo wtedy przyszłe potwory z podobnymi mechanikami by miały pewnie specjalnie wstawiane takie wartości obron żeby "obejść" ten pasyw

    próbowałem coś tam kombinować sam, z anonimowym helperem i z chatemgpt i żadnego sensownego wzoru nie udało się znaleźć, ale mam nadzieję że koncept jest zrozumiały i że ktoś wpadnie na to jak coś takiego miałoby działać i nic nie zepsuć
    Ostatnio edytowane przez Luxferre ; 02-06-2025 o 06:36
    ::::​)

  8. #818
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,281
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    rękawice/różdżka przebicia
    zdolność: zwykłe ataki/zaklęcia zadają dodatkowe x% (1%? nie wiem na ile silny jest ten efekt sam w sobie) dodatkowych obrażeń, które całkowicie ignorują obrony celu

    ogólnie chciałbym zobaczyć niszową broń stworzoną głównie do cheesowania przeciwników z gigantycznymi sumami obron (tonberry, tanatos przy zepsuciu testu charakteru, cokolwiek z silną barierą/barierą magiczną), i zamysł jest taki żeby w sumie tylko do tego się ona nadawała, a była nieskuteczna przeciwko zwykłym przeciwnikom, zarówno potworom, minibossom jak i graczom (w tym tankom czy antywojom/antymagom) - w tym celu może mieć obniżone statystyki, liczbę slotów albo cokolwiek innego

    tylko mam problem z wymyśleniem wzoru, bo wartości się mocno rozjeżdżają dla przeciwników z 300 obrony (gracz), 2000 obrony (tonberry) czy 22000 obrony (tanatos), przy czym i tak się tylko ich domyślam podstawiając do wzoru i nie wiem jakie one są w rzeczywistości

    zamysł jest taki:
    - przeciwnik z realistycznymi defami otrzymuje niewiele więcej obrażeń niż z normalnej broni, są to wręcz znikome ilości, powiedzmy 1% dmg increase niż gdyby tej pasywy w ogóle na broni nie było
    - przeciwnik typu tonberry powinien zamiast hitów za ~120 hp otrzymywać, nie wiem, z 500-1000? zakładając broń na 100 poziom z 882 base dmg
    - przeciwnik typu tanatos powinien dostawać powiedzmy 300 zamiast 10-15

    to też są przykładowe wartości, ale nie chciałbym tutaj wprowadzać broni co oneshotuje te unikaty lub promuje zerowy atak w bazie (np. zawsze zadając minimum normalne obrażenia), a jedynie sporo je ułatwia, nie chciałbym też mieć zależności dmg od obron, bo wtedy przyszłe potwory z podobnymi mechanikami by miały pewnie specjalnie wstawiane takie wartości obron żeby "obejść" ten pasyw

    próbowałem coś tam kombinować sam, z anonimowym helperem i z chatemgpt i żadnego sensownego wzoru nie udało się znaleźć, ale mam nadzieję że koncept jest zrozumiały i że ktoś wpadnie na to jak coś takiego miałoby działać i nic nie zepsuć
    Można to uprościć do "zadaje dodatkowe stałe obrażenia równe 50% wartości statystyki obrażeń". Przy znerfieniu tej broni do posiadania statystyk w sposób podobnt jak bronie magii atrybutu (zmniejszony atak i obrażenia), idzie to całkiem porządnie znerfić. Osobiście jestem za, ułatwienie tak bicia przeciwników z poprzednich miast byłoby sponio, a jednocześnie wartości nie byłyby na tyle duże, by miały znaczenie w nowych miastach.
    Jeśli jednak nie chcesz, by ludzie nadużywali tego z zerem ataku, to można to I guess zrobić w inny sposób: pasywka na zasadzie "zadaje normalne obrażenia zredukowane o x%, oraz x% obrażeń jako atak, który ignoruje obronę celu, traktując ją jak standardową na poziom.". Kamienie i runy stosują wzory standardowego ataku i obrażeń na poziom, a drenaże na bossach wzory standardowego hp na poziom. Dodanie ztandardowej obrony na poziom raczej nie jest trudne.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •