Cześć, dawno nie było moich propozycji![]()
Moim zdaniem warto wprowadzić mechanikę, w której drop z lootów potworów zwiększa się wraz ze wzrostem różnicy poziomów gracza względem potwora. Im większy poziom ma gracz w porównaniu do przeciwnika, tym lepszy (lub obfitszy do 3 razy per 10 lvl różnicy) powinien być loot.
W wielu przypadkach gracze na wyższych poziomach nadal potrzebują składników wypadających z niskopoziomowych potworów – czy to do wykonywania zadań fabularnych lub handlu. Obecny system, w którym szansa na drop pozostaje taka sama lub wręcz maleje, zniechęca do wracania do tych starych lokacji. Zwiększenie ilości lub jakości dropu z takich przeciwników pozwoliłoby zachować sens ekonomiczny tych działań, zmniejszając czas potrzebny na zbieranie dużej liczby podstawowych surowców.
Dodatkowo takie rozwiązanie mogłoby ożywić starsze lokacje i zapewnić płynniejszy przepływ towarów na rynku między nowymi a zaawansowanymi graczami.
Dotyczy to jedynie tylko potworów i potworów unikatowych (w tym Bomb!)