W pierwszej iteracji Nesu Furia poprawnie zwiększała obrażeniaTaktycznie to twoi koledzy wykarmili go, po czym zgłosili błąd który ułatwia walkę.
https://s1.mfo3.pl/game/details.php?bid=be66b875b
1r -> 1100
na furii -> 1500
(Ogólnie pierwotna iteracja była bardzo ciekawa, bo za dużo defa = mega duże problemy na koniec walki, a barierką zabijało się siebie)
A tu dodam, że w momencie wydawania Amy, Leosia jeszcze nie znałemPo sytuacji sprzed lat z Amatersu nie wiem jak możecie komukolwiek coś wypominać.
tu Leoś musiał, źle ogarnąć sytuacje, bo to co uznał za buga jest finalnie zaakceptowaną mechaniką:A jakbyś pomyślał to możesz zajrzeć w mój profil i datę ubicia 1 Nesu, który jest dopiero po zmianach.
https://forum.mfo3.pl/showthread.php...a-koniec-walki
Z czym się mogę zgodzić, bo finalnie jest to dość trudny boss.
Paraliż o tyle frustruje, bo wymusza właściwie zużycie potków, ale jest to w jakiś sposób zrównoważone mimo wszystko, bo fajne opłacalne mobki nawet w 1x dadzą nam zarobić i jednocześnie exp. Wydaje mi się, że zbyt szybko i zbyt "łatwo" pojawia się oczekiwanie "chce to bić na 2x bo exp i jeszcze nabijać gemiki przy okazji"tldr wywalcie paraliże z mobków bo są denerwujące, inne statusy da się ogarnąć
Expowisko też całkiem spoko chyba, chociaż mam pewien negatywny odruch do mobów respiących niskopoziomowe bossy, chociaż faktycznie na siłę dałoby się to zaliczyć jako expowisko dla niedzielnego gracza
Ogólnie te bossy za 100mobków są całkiem opłacalne(exp, progresja eq, można nabijać gemy) jak nie zakładasz przechopania od razu na 100lv.