Zobacz wyniki ankiety: Czy potwierdzasz, że błąd istnieje?

Głosujących
2. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak, potwierdzam, że błąd istnieje (również się z tym spotkałem)

    1 50.00%
  • Nie, nigdy nie miałem tego błędu, a sprawdzałem warunki jego wystąpienia

    1 50.00%
  • Nie zwracałem uwagi/Nie jestem w stanie sprawdzić

    0 0%
  • Według mnie to nie jest błąd gry

    0 0%
Pokaż wyniki od 1 do 13 z 13

Temat: [P3] Jubiler Kurthus

  1. #1

    [P3] Jubiler Kurthus

    Jubiler oferuje nagrode za progi dla Ksylitu, Druzy, Geody
    https://imgur.com/a/0DnMckZ

    https://imgur.com/a/5w11yL7
    Ale posiadam tylko mozliwość wymiany Ksylitu


    A tak na boku paląc 2-3k eny zdropilem 18 Geody(czervik konczac 200lv - 8 geody), gdzie na itemek potrzeba 5. (może jest jakiś mechanizm progresji wbudowany w kopanie, ale nie wiem)
    Biorąc pod uwagę inne składniki eq craftowe jest absolutnie nieopłacalne

  2. #2
    Użytkownik
    Dołączył
    08-01-2021
    Postów
    31
    3k eny, 200 poziom, 9 geody

  3. #3
    Aby wymieniać geody i druzy trzeba najpierw podejść do pieca obok, przynieść jubilerowi jakiś kamyk i dopiero wtedy można wypalać po 10 szt.
    A drop z tej kopalni to ogółem jest żart, wciąga ene niesamowicie a prawie nic nie leci

  4. #4
    Użytkownik Avatar Squadron
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    1,563
    Cytat Napisał Guinea Pig Princess Zobacz post
    Aby wymieniać geody i druzy trzeba najpierw podejść do pieca obok, przynieść jubilerowi jakiś kamyk i dopiero wtedy można wypalać po 10 szt.
    A drop z tej kopalni to ogółem jest żart, wciąga ene niesamowicie a prawie nic nie leci
    Witamy w mfo3
    Discord - serwer dla Elity
    Persona non grata, licencjonowany krytyk, niewygodny dla aparatu władzy, wielokrotnie ścigany i prześladowany, nazwany heretykiem za krytykę absolutu i skazany na karę śmierci, odwołał się od niekonstytucyjnego wyroku w sądzie apelacyjnym II instancji w wyniku czego karę zmieniono na banicję, powrócił podczas styczniowego rokoszu, w którym Sir BaGGietka Waleczny strącił z tronu króla
    Adiego I Leniwego.

  5. #5
    Użytkownik Avatar fufcio
    Dołączył
    10-02-2017
    Postów
    167
    Cytat Napisał Guinea Pig Princess Zobacz post
    Aby wymieniać geody i druzy trzeba najpierw podejść do pieca obok, przynieść jubilerowi jakiś kamyk i dopiero wtedy można wypalać po 10 szt.
    A drop z tej kopalni to ogółem jest żart, wciąga ene niesamowicie a prawie nic nie leci
    Zapomniałeś dodać że to jest zgapione z stardew Valley 1 do 1
    Bottom Text

  6. #6
    Super Moderator
    Dołączył
    05-03-2012
    Postów
    3,599
    Cytat Napisał fufcio Zobacz post
    Zapomniałeś dodać że to jest zgapione z stardew Valley 1 do 1
    Konkretniej to „zgapione” z Harvest Moon, tak jak i uczynił to twórca SV

  7. #7
    Jak Harvest Moon to tylko Back to Nature : D

    Przy czym wracając do tematu pobocznego. Nagradzanie było aż tak nisko zaplanowane? Na ten moment koszt pozyskania eq craftowego jest kosmiczny.

  8. #8
    Super Moderator
    Dołączył
    05-03-2012
    Postów
    3,599
    Rzeczywiście jest drogo. Jest to w zasadzie jedyny ekwipunek, który będzie trzymać wartość na dystansie, bo jego dostępność polega na „jak ktoś chce kuć to niech kopie”. Póki co zostawiamy tak jak to teraz jest, jako że to top EQ, będzie to miało swoje konsekwencje w postaci jego ceny oraz ceny sprzedaży składników do niego potrzebnych, ale myślę, że znacznie lepiej skorzystać z tej sytuacji, aniżeli dążyć do jej wyprostowania


    Jeśli chodzi o opłacalność wymian, to sytuacja jest monitorowana na bieżąco. W przypadku wymian z kopalni warto patrzeć na nie szerzej, a nie z punktu widzenia pojedynczego składnika. Tutaj na 400p.e. wpadają geody,druzy,ksylit,otoczaki(-> kokosy), do tego losowe rzeczy ze skrzynek, ale…
    A tak na boku paląc 2-3k eny zdropilem 18 Geody(czervik konczac 200lv - 8 geody),
    …to wszystko bez sprawiedliwej losowości. Powiedzmy że na 1000e powinno być tych geod mniej więcej 5.
    Tutaj też warto przyznać że kopanie trochę cierpi na brak informacji w grze nt. samego działania, dlatego może tutaj podpowiem, że jeśli chodzi o kamienie, to tutaj schodzenie na jakieś ekstremalne poziomy nie ma sensu w „codziennej pracy” , to raczej ma zastosowanie przy kolekcjonowaniu skrzynek (recepty itp.) i w zasadzie nie wpływa to na drop surowców.


    W temacie samego błędu (progi) to tutaj będzie większa zmiana - próg będzie jeden, zbiorczy dla każdej wymiany. W tej chwili progi oferują te same nagrody, a osiągnięcie progu np. 3000 geod jest praktycznie nierealne. Pewnie też więcej instrukcji by się tam przydało.

  9. #9
    Do questa przetestowałem ponownie kopalnie.
    Mam wrażenie, że zdanie z niższymi poziomami nie jest do końca trafne.
    Bo o ile tracę 2/3 eny za kopnięcie to kopniecie na 150+ wydaje się mieć 2-3 krotnie wieksza szanse na powodzenie co niweluje większy koszt.

  10. #10
    Tester
    Dołączył
    27-08-2015
    Postów
    608
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    Do questa przetestowałem ponownie kopalnie.
    Mam wrażenie, że zdanie z niższymi poziomami nie jest do końca trafne.
    Bo o ile tracę 2/3 eny za kopnięcie to kopniecie na 150+ wydaje się mieć 2-3 krotnie wieksza szanse na powodzenie co niweluje większy koszt.
    No raczej o to właśnie proofowi chodziło, że niezależnie od lvla, na który się schodzi jest podobna ilość surowców ze skałek na x energii, więc dla samego zdobywania minerałów z tych skałek nie ma zbytniego powodu schodzić jakoś daleko w głąb kopalni, bo to samo jest na początkowych poziomach.

  11. #11
    No to nie do końca.
    Jeżeli minerały wszędzie są na podobnym poziomie, to nie schodzenie głęboko to utrata korzyści ze skrzynek przy zachowaniu tych samych minerałów

  12. #12
    Tester
    Dołączył
    27-08-2015
    Postów
    608
    Cytat Napisał MasterOfPuppets Zobacz post
    No to nie do końca.
    Jeżeli minerały wszędzie są na podobnym poziomie, to nie schodzenie głęboko to utrata korzyści ze skrzynek przy zachowaniu tych samych minerałów
    No z tego co widzę dokładnie to samo napisał proof:

    Cytat Napisał proof
    schodzenie na jakieś ekstremalne poziomy nie ma sensu w „codziennej pracy” , to raczej ma zastosowanie przy kolekcjonowaniu skrzynek (recepty itp.) i w zasadzie nie wpływa to na drop surowców.

  13. #13
    Jak coś działa wszystko. Nagrody faktycznie biorąc pod uwagę całokształt kopania są naprawdę OK.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •