Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 29

Temat: [MAPA] Podziemia Scythe

  1. #1
    Użytkownik
    Dołączył
    28-02-2014
    Postów
    214

    [MAPA] Podziemia Scythe

    Nazwa:  Podziemia Scythe.png
Wyświetleń: 214
Rozmiar:  1.61 MB

    Muzyka w lokacji:



    Powiązane lokacje:


    Występujące Bossy:
    • Abbadon - dopiero po przejściu Próby Potencjału


    Występujące Potwory:
    • Trupi Golem x 1
    • Trupi Golem x 2
    • Trupi Golem x 3
    • Trupi Golem x 4 - Każdy do pokonania tylko jednorazowo.


    Legenda:
    • K - Miejsce występowania Kryształu Esencji.
    • * - Miejsce występowania Kraty.
    • ** - Zablokowane drzwi - możliwość odblokowania dopiero po pokonaniu Tyranozaura.
    • Próba Potencjału - Zablokowane drzwi, odblokują się dopiero po przejściu Próby Potencjału.
    • MG - Bardzo Mądry Trupi Golem - po rozwiązaniu jego zagadki otworzą się drzwi ***.
    • *** - Zablokowane drzwi, za którymi jest klucz do Sali Dźwięku z Próby Potencjału.
    • Wróżka - Wróżka potrzebna do ukończenia Sali Dźwięku z Próby Potencjału.
    • S1 - Sfera 1 - Potrzebna do zagadki z Sali Wirujących Barw - Dostępna po rozwiązaniu Minigry.
    • S2 - Sfera 2 - Potrzebna do zagadki z Sali Wirujących Barw - Dostępna po pokonaniu Trupi Golem x4.
    • S3 - Sfera 3 - Potrzebna do zagadki z Sali Wirujących Barw - Dostępna po pokonaniu Trupi Golem x4.
    • #1 - Nie pamiętam co.
    • #2 - Skrzyna na wytrych (10 ruchów) - jakiś gem odpornościowy.
    • G - Gargulec, do którego należy wpisać kod.


    Rozwiązania zagadek
    Ostatnio edytowane przez Hidi ; 17-05-2025 o 21:02

  2. #2
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    228
    Co do grupek golemów przy skrzynkach, była też grupa x 5 tylko zapomniałem w której części podziemi.
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  3. #3
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,227
    Cytat Napisał Fang Zobacz post
    Co do grupek golemów przy skrzynkach, była też grupa x 5 tylko zapomniałem w której części podziemi.
    zostali chyba znerfieni do x4 z tego co mi wiadomo, więc już nie ma

    - - - - - - - - - -

    masz G na mapce, nie masz tego opisanego
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  4. #4
    Użytkownik Avatar Fang
    Dołączył
    15-03-2020
    Postów
    228
    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    zostali chyba znerfieni do x4 z tego co mi wiadomo, więc już nie ma

    - - - - - - - - - -

    masz G na mapce, nie masz tego opisanego
    jeżeli oni zostali znerfeni tylko ze względu na to że jest ich wielu i jednak są oni mocni, to nie powinno tak być z mefitami ? zamiast x5 to x4?
    A to ci historia.
    To moja misja i sens życia. By odmieniać wszystko na lepsze. ~ Asgalon
    Odrodzenie Black Legion

  5. #5
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,227
    Cytat Napisał Fang Zobacz post
    jeżeli oni zostali znerfeni tylko ze względu na to że jest ich wielu i jednak są oni mocni, to nie powinno tak być z mefitami ? zamiast x5 to x4?
    x5 są omijalne, tylko x4 musisz teoretycznie zabić. Doszłam do obydwu przycisków, skradając się i omijając "piątki". Trupie golemy są nie dość że obowiązkowe, to jeszcze w fabule głównej i na start nowego miasta.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  6. #6
    Użytkownik
    Dołączył
    28-02-2014
    Postów
    214
    Potwierdzam, każdy x5 jest omijalny, x4 są obowiązkowe. Na 83 przeszedłem ten Labirynt, ani razu nie wygrywając z x5

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Clover Zobacz post
    zostali chyba znerfieni do x4 z tego co mi wiadomo, więc już nie ma

    - - - - - - - - - -

    masz G na mapce, nie masz tego opisanego
    Już jest, dzięki

  7. #7
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,227
    btw. skrzynia #2 była na 10 wytrychów na 99%, a w środku miałam jakiś gem odpo, nie wiem który.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  8. #8
    Użytkownik
    Dołączył
    28-02-2014
    Postów
    214
    Poprawione i dopisane

  9. #9
    Użytkownik
    Dołączył
    28-02-2014
    Postów
    214
    Poprawione również z Klucz na Wróżka do Sali Dźwięku.

  10. #10
    Użytkownik Avatar JeGGeRr
    Dołączył
    02-10-2019
    Postów
    110
    ** jedno przejście może i faktycznie Tyrek blokuje ale drugie to na dole jest do wcześniejszego otworzenia
    Jesteśmy inni więc nie porównuj nas do nikogo

  11. #11
    Szanuję za odtworzenie chyba najbardziej złożonej mapy w Scythe.
    #repairtanatos

  12. #12
    Użytkownik
    Dołączył
    28-02-2014
    Postów
    214
    Cytat Napisał JeGGeRr Zobacz post
    ** jedno przejście może i faktycznie Tyrek blokuje ale drugie to na dole jest do wcześniejszego otworzenia
    Mości Panie, rzuć trochę światła na tę kwestię.

    Cytat Napisał Bombardiro Crocodilo Zobacz post
    Szanuję za odtworzenie chyba najbardziej złożonej mapy w Scythe.
    Dzięki

  13. #13
    Użytkownik Avatar Absolute
    Dołączył
    28-04-2023
    Postów
    107
    Pokonanie Tyranozaura raczej nie odblokowuje żadnego przejścia. Kraty przy gargulcu z klawiaturą odblokowujemy strzelając z procy w fontannę znajdującą się w północno-zachodniej części Scythe. Przycisk przy gargulcu na lewo od drabiny prowadzącej do Magazynu Handlowego (żeby móc tam wejść trzeba pokonać Wodza) odblokowuje kraty znajdujące się na prawo od zielonego portalu, za nimi znajduje się przejście do Podziemia Scythe: Stary Korytarz. Poza tym brakuje oznaczeń grobu Madame Laxenne i grupy Trupich Golemów*5 powiązanych z questem "Swoją drogą".
    To offend a weak man, tell him the truth.

  14. #14
    Użytkownik Avatar JeGGeRr
    Dołączył
    02-10-2019
    Postów
    110
    Cytat Napisał Absolute Zobacz post
    Pokonanie Tyranozaura raczej nie odblokowuje żadnego przejścia. Kraty przy gargulcu z klawiaturą odblokowujemy strzelając z procy w fontannę znajdującą się w północno-zachodniej części Scythe. Przycisk przy gargulcu na lewo od drabiny prowadzącej do Magazynu Handlowego (żeby móc tam wejść trzeba pokonać Wodza) odblokowuje kraty znajdujące się na prawo od zielonego portalu, za nimi znajduje się przejście do Podziemia Scythe: Stary Korytarz. Poza tym brakuje oznaczeń grobu Madame Laxenne i grupy Trupich Golemów*5 powiązanych z questem "Swoją drogą".
    Nie tak jak odblokowuje się kraty tylko bardziej przejście od strony magazynu po pokananiu wodza, górna krata https://prnt.sc/dADnuiqCcygB nadal zablokowana chyba że czegoś nie zrobiłem . Dolna , dokładnie po strzeleniu z procy w dzbanek w fontannie, nie jestem pewny czy raz wystarczy czy więcej.
    Jesteśmy inni więc nie porównuj nas do nikogo

  15. #15
    Użytkownik Avatar Absolute
    Dołączył
    28-04-2023
    Postów
    107
    Cytat Napisał JeGGeRr Zobacz post
    Nie tak jak odblokowuje się kraty tylko bardziej przejście od strony magazynu po pokananiu wodza, górna krata https://prnt.sc/dADnuiqCcygB nadal zablokowana chyba że czegoś nie zrobiłem . Dolna , dokładnie po strzeleniu z procy w dzbanek w fontannie, nie jestem pewny czy raz wystarczy czy więcej.
    Z tego co wiem tych krat zwyczajnie nie da się otworzyć. Schodzi się tam jednorazowo z magazynu by wcisnąć przycisk na gargulcu, sprawdzić cyfrę z kratki i dalej trzeba iść przez Warsztat Gendo.
    To offend a weak man, tell him the truth.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •