Sąsiadujące Lokacje:
Legenda:
- #1 - skrzynka
- Erop
- Heweliusz
- Enceriusz
- Kowal
- Jubiler
Sąsiadujące Lokacje:
Legenda:
- #1 - skrzynka
- Erop
- Heweliusz
- Enceriusz
- Kowal
- Jubiler
~ Pozdrawia (była)leniwa Redakcja
Xani wypuść mnie z piwnicy proszę
Heweliusza da się zrobić w konia z źle postawionym wozem i wtenczas go okraść![]()
Le tits now
1. Najpierw na prawo i w gore od niego sprawdzamy dane wozu.
2. Pojawia sie u niego nowa opcja powiedzenia mu, ze cos tam woz zle zaparkowany.
3. Kiedy pojdzie mamy minute na wejscie na pietro i zabranie czegos tam.
Niestety mialem tego pecha, ze cos sie zbugowalo i mnie... wywalilo na dolne pietro. (a dokladniej po kliknieciu na jakis obszar mapy skierowalo mnie z powrotem na drabinke na dol..... wtf.
Ciekawe czy da sie wejsc ponownie.
Troche slabo ze przez jakis blad moge nie miec juz okazji tego ponownie wykonac.
Mam nadzieje, ze da sie to ogarnac raz dziennie az do pelnego opedzlowania.
***** ****
i co tam było bo mnie też zbugowało i wróciło na pietro
A co z tą sondą magiczną?
Należy udać się do Akademii posłańców, na górze po prawej stronie (salonu) czy jak to się nazywało poznać części zdania z książek, a potem ułożyć odpowiednie zdanie zapalając lampki (Oto cząstka siły spora, Która wiecznie dobra pragnąc, Wiecznie czyni zło.). Jeśli się nie uda ułożyć dobrego zdania, kolejna próba jest po około godzinie (?).
Gdy to się uda to w kominku powstanie przejście, a tam w nowym pomieszczeniu była chyba sonda i będziemy mieć pierwszy trening jak tego używać.
NPC od Targu można wywoływać do sprawdzenia zaparkowanego wozu tak długo jak nie otworzymy wszystkich skrzynek.
Chyba otwarcie ostatniej daje jakąś lepszą nagrodę w postaci EQ, pozostałe zwykle jakieś przedmioty.
Po otwarciu ostatniej nie mamy już tam wstępu.
NPCka można robić w konia też o ustalonych porach.
***** ****