Strona 18 z 19 PierwszyPierwszy ... 816171819 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 256 do 270 z 272

Temat: Wprowadzone zmiany

  1. #256
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,966
    Zmiany - event Halloween 2024
    1) Zwiększono opłacalność aktywności w Grobowcu poprzez:
    - zwiększenie o 5% złota/exp/ap otrzymywanych za Kościotrupy.
    - zwiększenie częstotliwości wypadania kości, tak, aby można było zdobyć 10 szt. pokonując średnio 150 Kościotrupów (wcześniej 200).
    - przedział poziomowy dropu z trumny został ograniczony do 3 aktualizacji fabularnych względem poziomu gracza, a także dodano możliwość otrzymania dodatkowych żetonów.

    2) Dodano tzw. sprawiedliwą losowość do respu Dyniogłowego Herszta, dzięki czemu nie powinno być dużych rozbieżności w liczbie Dyniogłowych wymaganych do jego respu.

    3) Nieznacznie powiększono mapę Upiornego Zagajnika.

    4) Wprowadzono dodatkowe mechanizmy do "losowania" globala znane z innych eventów tj. od razu dobiera pomocników spośród uczestników losowania, priorytet złapania dla najszybszego, szybszy resp przy więcej niż 4 os. uczestniczących w losowaniu.

    5) Halloweenowa Niespodzianka po otwarciu daje teraz drugą gwarantowaną nagrodę w postaci losowego gemu pierwszej generacji (oprócz dotychczasowej gwarantowanej nagrody w postaci złota lub żetonów). W losowej, trzeciej nagrodzie dodano możliwość wylosowania gemu 2 generacji.

    6) Dyniowy Aromat/Wywar Klonujący są teraz depozytowe.

  2. #257
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,966
    W wyniku błędu, cześć graczy otrzymała w ramach oferty sklepu w Klubie Fortuny dostęp do zakupu przedmiotów z przyszłej aktualizacji.
    Te transakcje zostaną wycofane.

  3. #258
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,966
    Drobne korekty do eventu świątecznego:

    - zwiększono limit wysyłki prezentów z 3 do 4 szt. na użytkownika.
    - cena wykrywacza upominków wzrosła z 40 do 50 MF
    - Gremlińska Woń jest depozytowa

  4. #259
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,966
    - Wszystkie świąteczne prezenty i upominki są od teraz depozytowe.
    - Po wystartowaniu części noworocznej eventu, NPC Łowca Yeti będzie podawał widełki czasowe pojawienia się kolejnego Yeti.

  5. #260
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,966
    W związku z przygotowaniami do aktualizacji fabularnej, event Króla Góry zostanie tymczasowo wyłączony po najbliższej sobotniej edycji.

    Ta ostatnia przed aktualizacją edycja, będzie zawierała dodatkowe bronie, do odbioru u NPC Renpa:

    Kosa Udręki - Każdy atak ma szanse na wywołanie losowego efektu (na wzór rękawic ruletki).

    Ostrze Elegancji - Podstawowe ataki wykorzystują 7% sumy obron jako atak.

    Przegniła Dzida - Chybienia nakładają na używającego statusy Przyspieszenie na 3 tury oraz Precyzja na 3 tury.

    Słoneczna Siekiera - Posiada 35% szansy na zadanie dodatkowych 20% obrażeń, jeśli cios nie był krytyczny. Gdy używający posiada status
    Mobilizacja, obrażenia zwiększone są tylko o 15%.

    Bajeczny Młot - Cios krytyczny przywraca HP w wysokości 15% zadanych obrażeń. Następny atak bezpośrednio po trafieniu krytycznym zadaje dodatkowe 25% obrażeń.

    Bajkowa Laska - Zaklęcia naprzemiennie zadają dodatkowe 8% obrażeń lub przywracają HP w wysokości 10% zadanych obrażeń.

    Różdżka Biedoty - Odnawia 4% MAXMP co turę.

    Zgniły Kij - Zaklęcia posiadają 20% szansy na nałożenie statusu Paraliż na 1 turę jeśli cel posiada status pozytywny, jeśli nie posiada żadnego pozytywnego statusu, status nakładany jest na 2 tury.

  6. #261
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,966
    UWAGA!
    Od tego roku zmienia się mechanika walki i skalowanie poziomowe dla Uciekającego Jajka i Zajączka Wielkanocnego.

  7. #262
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,966
    @up
    Dostosowano skalowanie, więc Zajączek powinien być zauważalnie łatwiejszy.

    BTW. Sama zmiana sposobu skalowania podyktowana znaczącym "rozjeżdżaniem się" dotychczasowej wersji przy poziomach gracza wyższych niż 80-któryś, więc jest to pośrednio związane z przygotowaniami do podniesienia max lvl.

  8. #263
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,966
    Po dzisiejszej edycji Igrzyska Śmierci zostały zawieszone do odwołania.

  9. #264
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,966
    Zmiany w Otchłani Poległych:

    W związku z podniesieniem dostępnego poziomu maksymalnego i nowej zawartości fabularnej w Otchłani zaszły następujące zmiany:

    1) Poziom trudności, od którego występuje Inkarnacja jest teraz uzależniony od poziomu postaci, która zalicza dungeon:

    Poziom postaci Inkarnacja pojawia się
    od poziomu trudności
    do 84 15
    85-89 25
    90-94 30
    95-99 35
    od 100 40
    Aktualny poziom, na którym pojawia się inkarnacja dla danej postaci można podejrzeć wybierając opcję "Opowiedz mi o otchłani" (3 tekst)

    2) od 25 poziomu trudności do koszyka nagród weszły przedmioty dostępne w Scythe/Kurthus i przeorganizowane zostały tiery nagród:

    Poziom trudności umiejętności Było Jest
    0-4 Tier I Tier I
    5-9 Tier II Tier II
    10-14 Tier III Tier III
    15-19 Tier IV Tier IV
    20-24 Tier V Tier V*
    25-29 Tier V Tier I (nowe przedmioty)
    30-34 Tier V Tier II (nowe przedmioty)
    35-39 Tier V Tier III (nowe przedmioty)
    40-44 Tier V Tier IV (nowe przedmioty)
    45+ Tier V Tier V (nowe przedmioty)
    + jednorazowe nagrody extra
    za 45 i 50 poziom
    * Tier nagrody zostanie obniżony do IV jeśli zalicza go postać z poziomem >= 85.

    Poziom trudności aktywności Było Jest
    0-24 Tier I Tier I
    25-34 Tier I Tier I (nowe przedmioty)
    35+ Tier I Tier II (nowe przedmioty)

    3) Nowe nagrody za miesięczny ranking aktywności (miejsca 1-10) są dostępne dla kont, które posiadają chociaż jedną postać na 85+ poziomie.

    4) Dla kont, które posiadają choć jedną postać o 85+ poziomie, miesięczny reset obniża trudność trybu aktywności do 25, o ile był wyższy niż 25, w przeciwnym przypadku zostawia bez zmian.

    5) Wycofano możliwość zdobycia kuponu na unikat Scythe.

  10. #265
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,966
    Zasady dotyczące nowego minibossa globalnego - Izanami & Izanagi:

    1) Miniboss posiada 7 miejsc respu z czego:
    - 3 są na mapach niebójkowych
    - 3 są na mapach bójkowych
    - 1 na mapie bójkowej bez TP po przegranej

    2) Dodatkowe mechaniki:

    Mechanika Łapie Nowicjusz
    (do 100 pokonanych na konto)
    Łapie Weteran
    (powyżej 100 pokonanych na konto)
    Limit walk 24h na konto brak 6
    (próba pomocy i łapania)
    Akceptacja pomocy TAK
    (dot. brakujących osób po losowaniu)
    NIE
    Losowanie/Oczekiwanie
    (10 sekund od momentu respa)
    TAK, z pomocnikami TAK, z pomocnikami
    Kara blokady za solową przegraną TAK, 24h na konto
    (próba pomocy i łapania)
    TAK, 24h na konto
    (próba pomocy i łapania)
    Cooldown po przelogowaniu 30s
    (próba pomocy i łapania)
    30s
    (próba pomocy i łapania)

    - skrócenie czasu respu o 20% przy >4 osobach podczas losowania/łapania
    - pierwszy dołączający do losowania ma priorytet łapania - ok. 50% skuteczności przy 4 osobach losowanych.

  11. #266
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,828
    Tabela z nowymi skórkami (outfitami), które weszły w dzisiejszej aktualizacji.

    K- skin dla postaci płci żeńskiej.
    M - skin dla postaci płci męskiej.

    10 MF 20 MF 30 MF 60 MF 100 MF
    K M K M K M K M K M
    Nazwa:  outfit_scythe_k_10_1.png
Wyświetleń: 937
Rozmiar:  4.6 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_10_1.png
Wyświetleń: 946
Rozmiar:  4.7 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_20_1.png
Wyświetleń: 950
Rozmiar:  4.8 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_20_1.png
Wyświetleń: 939
Rozmiar:  4.8 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_60_1.png
Wyświetleń: 956
Rozmiar:  4.9 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_30_1.png
Wyświetleń: 942
Rozmiar:  6.3 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_30_1.png
Wyświetleń: 941
Rozmiar:  6.0 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_60_1.png
Wyświetleń: 948
Rozmiar:  6.5 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_100_1.png
Wyświetleń: 944
Rozmiar:  5.5 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_100_1.png
Wyświetleń: 951
Rozmiar:  4.6 KB
    Nazwa:  outfit_scythe_k_10_2.png
Wyświetleń: 960
Rozmiar:  4.6 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_10_2.png
Wyświetleń: 932
Rozmiar:  5.6 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_20_2.png
Wyświetleń: 954
Rozmiar:  5.5 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_20_2.png
Wyświetleń: 951
Rozmiar:  5.5 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_30_2.png
Wyświetleń: 939
Rozmiar:  4.9 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_30_2.png
Wyświetleń: 949
Rozmiar:  5.3 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_60_2.png
Wyświetleń: 949
Rozmiar:  4.8 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_60_2.png
Wyświetleń: 940
Rozmiar:  4.6 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_100_2.png
Wyświetleń: 942
Rozmiar:  5.6 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_100_2.png
Wyświetleń: 968
Rozmiar:  5.5 KB
    Nazwa:  outfit_scythe_k_10_3.png
Wyświetleń: 942
Rozmiar:  5.7 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_10_3.png
Wyświetleń: 931
Rozmiar:  4.8 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_20_3.png
Wyświetleń: 933
Rozmiar:  4.8 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_20_3.png
Wyświetleń: 929
Rozmiar:  4.9 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_30_3.png
Wyświetleń: 935
Rozmiar:  5.2 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_30_3.png
Wyświetleń: 930
Rozmiar:  5.8 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_60_3.png
Wyświetleń: 931
Rozmiar:  5.6 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_60_3.png
Wyświetleń: 917
Rozmiar:  4.7 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_100_3.png
Wyświetleń: 934
Rozmiar:  4.8 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_100_3.png
Wyświetleń: 935
Rozmiar:  5.7 KB
    Nazwa:  outfit_scythe_k_10_4.png
Wyświetleń: 937
Rozmiar:  4.7 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_10_4.png
Wyświetleń: 928
Rozmiar:  4.9 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_20_4.png
Wyświetleń: 924
Rozmiar:  4.7 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_20_4.png
Wyświetleń: 938
Rozmiar:  4.7 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_30_4.png
Wyświetleń: 935
Rozmiar:  6.1 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_30_4.png
Wyświetleń: 937
Rozmiar:  4.6 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_60_4.png
Wyświetleń: 927
Rozmiar:  4.9 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_60_4.png
Wyświetleń: 916
Rozmiar:  4.9 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_100_4.png
Wyświetleń: 926
Rozmiar:  4.8 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_100_4.png
Wyświetleń: 918
Rozmiar:  4.8 KB
    Nazwa:  outfit_scythe_k_10_5.png
Wyświetleń: 919
Rozmiar:  4.7 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_10_5.png
Wyświetleń: 926
Rozmiar:  4.7 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_20_5.png
Wyświetleń: 923
Rozmiar:  4.6 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_20_5.png
Wyświetleń: 924
Rozmiar:  4.7 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_30_5.png
Wyświetleń: 912
Rozmiar:  5.7 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_30_5.png
Wyświetleń: 918
Rozmiar:  4.8 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_60_5.png
Wyświetleń: 918
Rozmiar:  7.0 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_60_5.png
Wyświetleń: 915
Rozmiar:  4.8 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_100_5.png
Wyświetleń: 924
Rozmiar:  5.9 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_100_5.png
Wyświetleń: 929
Rozmiar:  4.8 KB
    Nazwa:  outfit_scythe_k_10_6.png
Wyświetleń: 916
Rozmiar:  4.7 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_10_6.png
Wyświetleń: 913
Rozmiar:  5.8 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_20_6.png
Wyświetleń: 920
Rozmiar:  4.6 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_20_6.png
Wyświetleń: 935
Rozmiar:  4.8 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_30_6.png
Wyświetleń: 915
Rozmiar:  5.8 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_30_6.png
Wyświetleń: 918
Rozmiar:  4.8 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_60_6.png
Wyświetleń: 925
Rozmiar:  5.3 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_60_6.png
Wyświetleń: 923
Rozmiar:  5.6 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_100_6.png
Wyświetleń: 915
Rozmiar:  6.0 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_100_6.png
Wyświetleń: 924
Rozmiar:  5.6 KB
    Nazwa:  outfit_scythe_k_30_7.png
Wyświetleń: 927
Rozmiar:  5.7 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_30_7.png
Wyświetleń: 909
Rozmiar:  5.8 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_60_7.png
Wyświetleń: 921
Rozmiar:  5.9 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_60_7.png
Wyświetleń: 920
Rozmiar:  5.7 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_100_7.png
Wyświetleń: 910
Rozmiar:  4.9 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_100_7.png
Wyświetleń: 916
Rozmiar:  6.7 KB
    Nazwa:  outfit_scythe_k_60_8.png
Wyświetleń: 908
Rozmiar:  4.9 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_60_8.png
Wyświetleń: 912
Rozmiar:  4.7 KB Nazwa:  outfit_scythe_k_100_8.png
Wyświetleń: 904
Rozmiar:  5.7 KB Nazwa:  outfit_scythe_m_100_8.png
Wyświetleń: 918
Rozmiar:  4.7 KB
    Ostatnio edytowane przez Hubiot ; 02-05-2025 o 23:29 Powód: Poprawka błędu - podmianka K30-1 z K60-1

  12. #267
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,966
    Informacja dla osób, które robią zadania dzienne - zadania dzienne są dostosowane pod poziom Nordii, jednakże dostępne są do 100 poziomu. Powyżej 85lv jest dodatkowa informacja o tym, że są one dostosowane do poprzedniego miasta.
    Ostatnio edytowane przez Hubiot ; 10-05-2025 o 21:47 Powód: zaktualizowałem o nowe informacje.

  13. #268
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,966
    Przywrócono "zbugowaną" wersję Robaka Piaskowego.

    Krótkie wyjaśnienie:
    Poprawka dotycząca statusu Krwawienie została zgłoszona i przygotowana już 7/8 maja, jednakże z uwagi na pewne błędy komunikacyjne po naszej stronie (w tym w komunikacji z autorem), połączone z problemami technicznymi nie zadziałała od razu poprawnie na serwerze produkcyjnym. Dopiero kilka dni temu przy okazji wgrywania innych zmian została aktywowana.

    Luka jest dość poważna i niezgodna z intencją autora, więc powinna być załatana, ale z uwagi na powyższe okoliczności i spowodowane tym zamieszanie zdecydowaliśmy jak wyżej.

  14. #269
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,966
    Pakiet zmian wprowadzonych do aktualizacji:

    Żabi Rajd:


    • Znacznie zwiększenie wartości nagród za progi oraz wymianę punktów. Zwiększenie nastąpiło kosztem wymiany żab u NPC Mari.
    • Dodano możliwość pozyskania bonusu czasowego na mapie
    • Włączono podgląd mapy
    • Zwiększona została liczba miejsc, w których mogą pojawić się przeszkody
    • Wprowadzono usprawnienia do mechaniki, które mają ułatwić aktywność graczom o najniższym wskaźniku zwycięstw. Dzięki temu osoby które zdecydowały się na wymianę żab na potrzeby rajdu, nie powinny być stratne względem gorzej opłacalnej wymiany.


    Wydobycie surowców na Wyspie Moqawi:

    • Scalone zostały progi wymian. Dotychczasowy postęp zostanie przeniesiony do nowego licznika przy kolejnej próbie rozliczenia progu u NPC.
    • Wejście do kopalni kosztować będzie od tej pory 1 pkt. energii. Ma to związek z nałożeniem ograniczenia na ilość wejść w ramach jednego dnia. Każda postać może wejść do kopalni dwa razy dziennie bez dodatkowych kosztów. Przekroczenie limitu powoduje znaczny wzrost kosztu wejścia.


    Pozostałe zmiany:

    • Na większości wymian w których możliwe jest zaliczenie progu zostały wyrównane progi w stosunku do możliwych do uzyskania korzyści.
    • Poprawiono drobne błędy zgłaszane w tematach zbiorczych (glitche map itp.)

  15. #270
    Administrator
    Dołączył
    22-12-2010
    Postów
    17,966
    Uprawa roślin w Kurthus:


    • ulepszono nagrody otrzymywane za wymianę punktów za uprawę pszenicy (usunięto z dropu mikstury zwykłe i statusowe, zwiększono szansę na bardziej wartościowe przedmioty)

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •