Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 16 do 19 z 19

Temat: Otchłań poległych - Dungeon

  1. #16
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    198
    Cytat Napisał GalaxyPL Zobacz post
    Zatem poprosze cie o pomoc przy jego zbiciu na kazdej mojej postaci, skoro deklarujesz, ze jest tak latwo
    Ubiłem mimica solo ponad 1150 razy z czego ponad 800 na auto. Jest łatwiejszy solo niż w duecie.
    Psy z Arkadii szczekają a karawana jedzie dalej

  2. #17
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,105
    Cytat Napisał Lethal Zobacz post
    Mimica bije się na auto.
    Jeśli automatyczny skrypt nie starcza na zabicie czegoś, to nie, nie "bije się" tego na auto, jedynie jest taka opcja.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Lethal Zobacz post
    Ubiłem mimica solo ponad 1150 razy z czego ponad 800 na auto. Jest łatwiejszy solo niż w duecie.
    ale to akurat prawda

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Pustka Zobacz post
    W obu przypadkach ma to swoje plusy, więc dyskusja na zasadzie czy chcecie, by gracze z wyższym poziomem miało przewagę nad dungami czy nie.
    Jak najbardziej, dzięki temu dungeon jest aktywny na najwyższych poziomach, zamiast bawić się w blokowanie poziomu, bo na 80 eq już masz, a na 100 nie.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  3. #18
    Użytkownik
    Dołączył
    09-03-2014
    Postów
    394
    Zabawnym jest fakt że osoby które chcą pozostawienie skalowania dungeonu są dokładnie tymi samymi którzy wyśmiewali PowerISO za to że nie chciał się zgodzić na ułatwienie zbierania muszelek.
    PowerISO się skasował - może jest to jakieś rozwiązanie ale to już jego się trzeba zapytać.

    Nie chcecie to luz - proszę o przeniesienie w inny dział beastariusza/albumu. Bo to że karty inkarnacji jest wpisana do Nordii, a jedznocześnie jest tak samo trudna do pokonania na 100 jak i 80 lvlu to jakiś zupełny absurd.
    Lepszą opcją by było wyłączenie skalowania ale wtedy 2 osoby to bijące nie będą mogły sprzedać kart po 30kk O nie straszne!

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał hurzysta Zobacz post
    Propozycja na nie, czemu mamy karać ludzi, którzy przeznaczyli horrendalne ilości czasu na przygotowanie eq +7/8, taktyk, dobranie odpowiednich statystyk, dobranie odpowiedniego eq, resetowanie atrów co dungoen by zbić wyższy poziom? Mając dostęp do nowych zdolności, eq, poziom otchłani powinien pozostać bez zmian, tzn. poziom trudności dopasowuje się do poziomu gracza tak samo jak drop itemków powinien zostać dostosowany do poziomu gracza.
    Niech koledzy fabularniaki popatrzą na to, że by zbić 20+ poziom dunga trzeba więcej niż forumowa taktyka, a to dosyć dużo kosztuje, proponuje żeby sami zrobili umiejkę by zdobyć co najmniej 15 poziom a potem się wypowiadali
    Jak to karać?
    Odebrali już swoją nagrodę - są pierwsi w rankingach, posprzedawali pierwsze karty, teraz nastaje nowe rozdanie podczas którego ci twoi "przegrani" mają łatwiej bo ich pozycja w rankingach pozostanie wysoka na początku. Czy zysk był wprost proporcjonalny do włożonego czasu? Nie, ale to normalne. Żadna aktywność nie ma opłacalnej stopy zwrotu do włożonego czasu

  4. #19
    proponuje zmiane nazwy na otchłań uległych

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •