Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 15 z 19

Temat: Otchłań poległych - Dungeon

  1. #1
    Użytkownik
    Dołączył
    09-03-2014
    Postów
    394

    Otchłań poległych - Dungeon

    Cześć,

    Krążą pogłoski że Otchłań poległych - Dungeon jest skalowalna w jakiś sposób z levelem postaci. Podobno od (85/86lvl dostaje buffa) - Słyszałem takie plotki.
    Jeśli jest to prawda Proszę o wyłączenie tego skalowania lub przeniesienia kart z dungeon do innych zakładek w bestariuszu/albumie.
    Jeśli zostałem oszukany to Proszę o poinformowanie mnie o tym fakcie.
    Temat zakładam teraz ponieważ oczywistym jest że ze względu na zbliżający się upek Admin jest bardziej zaangażowany w rozwój gry.(Nie miałem na celu nikogo obrazić)

    Z góry dziękuję za informację!

  2. #2
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,089
    tez jestem za, jak juz to odblokuje czyli za jakies kolejne 80 poziomow to chcialbym wszystko zabijac na hita, w koncu to bedzie wtedy atrakcja sprzed kilku miast
    ogolnie wszelkie takie skalowania przeciwnikow do poziomu postaci moim zdaniem sa niepotrzebne - chociaz na kheer'amanie to zostalo akurat fajnie zrobione, bo jest przyjemnym bossem do bicia na kazdym poziomie i nie jest zbyt trudny, no i przede wszystkim bije sie go tylko raz
    ::::​)

  3. #3
    Użytkownik
    Dołączył
    22-10-2022
    Postów
    42
    Jestem na nie, bez skalowania tłumy się rzucą,

  4. #4
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    505
    Jestem na tak. Mimo że to dungeon, to z każdą kolejną aktualizacją, poprzednie miasta powinny stawać się łatwiejsze (skoro wbijamy wyższy poziom).
    Nadal nie rozumiem czemu taki Mimic nie może otrzymywać "zbyt dużych obrażeń", ta zasada powinna być usunięta, gracz nie może być karany za to, że np robi questa na wyższym poziomie, by było łatwiej, a przez obrażenia musi się pomęczyć bardziej niż wcześniej.
    ***** ****

  5. #5
    Tester
    Dołączył
    27-08-2015
    Postów
    557
    Cytat Napisał GalaxyPL Zobacz post
    Nadal nie rozumiem czemu taki Mimic nie może otrzymywać "zbyt dużych obrażeń", ta zasada powinna być usunięta, gracz nie może być karany za to, że np robi questa na wyższym poziomie, by było łatwiej, a przez obrażenia musi się pomęczyć bardziej niż wcześniej.
    Jeśli uważasz, że musi się pomęczyć bardziej niż wcześniej to znak, że brakuje Ci kreatywnego myślenia. Aby nie przekroczyć progu obrażeń można używać starych zaklęć lub broni, a innych statystyk z przewagi lvla i reszty ekwipunku będzie się miało znacznie więcej, co znacznie ułatwia Mimica, w porównaniu do bicia go na mniejszych lvlach. Wystarczy odrobinę pomyśleć, to naprawdę nie boli.

  6. #6
    Użytkownik Avatar Hydrei
    Dołączył
    02-12-2018
    Postów
    254
    Jestem za tym, aby dungeon nie skalował się do poziomu gracza, pozdrawiam i z Bogiem

  7. #7
    Użytkownik
    Dołączył
    09-03-2014
    Postów
    394
    Cytat Napisał Borsukx Zobacz post
    Jestem na nie, bez skalowania tłumy się rzucą,
    Naturalna kolej rzeczy coś jest prostsze więc więcej graczy ma dostęp ze względu na niski próg wejścia. Nie rozumiem trzymania wysokiego progu wejścia na aktywności z nordii. Nagrody za instancje gdy wyjdzie scythe też nie będą jakieś super worth. Przypominam że doładowanie chodziło po kilka kk obecnie idzie kupić poniżej miliona. Chociaż wsm nie zawsze nagroda jest skorelowana z aktywnością graczy. Przykładem są globale eventowe które dają z roku na rok mniej wartościowe nagrody - ze względu na ograniczony rynek zbycia kart i kolekcjonerek. A ludzi to bijących nie brakuje

  8. #8
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,105
    Skoro się skaluje, to postawić teleport w dilli i niech wszyscy gracze się bawią I guess.

    A tak na poważnie, to naprawdę nie wiem, kto stwierdził, że ich skalowanie jest dobrym pomysłem. Jestem za propozycją.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  9. #9
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    505
    Cytat Napisał Amaski Zobacz post
    Jeśli uważasz, że musi się pomęczyć bardziej niż wcześniej to znak, że brakuje Ci kreatywnego myślenia. Aby nie przekroczyć progu obrażeń można używać starych zaklęć lub broni, a innych statystyk z przewagi lvla i reszty ekwipunku będzie się miało znacznie więcej, co znacznie ułatwia Mimica, w porównaniu do bicia go na mniejszych lvlach. Wystarczy odrobinę pomyśleć, to naprawdę nie boli.
    No tak, dlatego mam uzywac broni na 50 lvl z mniejsza iloscia slotow na zdolnosci 8) Reszta oczywiscie logiczna, ale nie fakt, ze wbijanie lvl szkodzi graczowi, zamiast w 100% pomoc. Licze na to, ze predzej czy pozniej niektore tego rodzaju unikaty beda nerfione.

    p.s. z mysleniem naprawde nie mam problemu, zastanawiam sie z kolei, czy wy myslicie o graczach czy tylko o sobie. Nie wszystkie aspekty gry musza opierac sie na totalnych wyzwaniach. Zepsuciem unikata/globala wielkanocnego juz co nieco pokazaliscie, ponad 90% graczy "dziekuje" wam za te zmiany.
    ***** ****

  10. #10
    Tester
    Dołączył
    27-08-2015
    Postów
    557
    No tak, dlatego mam uzywac broni na 50 lvl z mniejsza iloscia slotow na zdolnosci
    Naprawdę straszne. Jak Ty się pozbierasz po posiadaniu trochę mniej zdolności mając setki punktów statystyk więcej niż potrzeba na ubicie unikata.

    ze wbijanie lvl szkodzi graczowi, zamiast w 100% pomoc.
    O nie, gracz nie będzie miał większych korzyści z posiadania wyższego ataku i obrażeń, będzie miał tylko ogromną przewagę HP, MP, Szybkości, obron, szczęścia nad przewidzianymi statami dla tego potwora.

    Licze na to, ze predzej czy pozniej niektore tego rodzaju unikaty beda nerfione.
    Tak jak mówiłem, nie widzę żadnego sensu, z lvlu na lvl Mimic jest coraz łatwiejszy i jest to fakt. Bardziej na twoim miejscu jak chcesz się dowalić do unikatów bym podał np. takiego Tonberry, który mimo bycia coraz łatwiejszym z podwyższaniem lvla nigdy nie osiągnie 100% zabijalności ze względu na swoją mechanikę.

    p.s. z mysleniem naprawde nie mam problemu, zastanawiam sie z kolei, czy wy myslicie o graczach czy tylko o sobie. Nie wszystkie aspekty gry musza opierac sie na totalnych wyzwaniach.
    Tak, użycie mniejszej gwiazdki zaklęcia albo kupienie broni na mniejszy lvl za 50k złota (albo nieunikata, sklepówki za kilka k) to "totalne wyzwanie". Zdecydowanie tak właśnie jest.
    Ostatnio edytowane przez Amaski ; 30-04-2025 o 13:00

  11. #11
    Użytkownik Avatar hurzysta
    Dołączył
    06-07-2019
    Postów
    379
    Propozycja na nie, czemu mamy karać ludzi, którzy przeznaczyli horrendalne ilości czasu na przygotowanie eq +7/8, taktyk, dobranie odpowiednich statystyk, dobranie odpowiedniego eq, resetowanie atrów co dungoen by zbić wyższy poziom? Mając dostęp do nowych zdolności, eq, poziom otchłani powinien pozostać bez zmian, tzn. poziom trudności dopasowuje się do poziomu gracza tak samo jak drop itemków powinien zostać dostosowany do poziomu gracza.
    Niech koledzy fabularniaki popatrzą na to, że by zbić 20+ poziom dunga trzeba więcej niż forumowa taktyka, a to dosyć dużo kosztuje, proponuje żeby sami zrobili umiejkę by zdobyć co najmniej 15 poziom a potem się wypowiadali
    Lewackie wycie - znakomicie

  12. #12
    Użytkownik Avatar Clover
    Dołączył
    15-04-2011
    Postów
    4,105
    Cytat Napisał GalaxyPL Zobacz post
    No tak, dlatego mam uzywac broni na 50 lvl z mniejsza iloscia slotow na zdolnosci 8) Reszta oczywiscie logiczna, ale nie fakt, ze wbijanie lvl szkodzi graczowi, zamiast w 100% pomoc. Licze na to, ze predzej czy pozniej niektore tego rodzaju unikaty beda nerfione.
    tbh, nerf jest bardzo prosty. Zrobić tak, że mimic używa ukrycia tylko jeśli średni poziom w drużynie wynosi mniej niż 70.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał Amaski Zobacz post
    O nie, gracz nie będzie miał większych korzyści z posiadania wyższego ataku i obrażeń, będzie miał tylko ogromną przewagę HP, MP, Szybkości, obron, szczęścia nad przewidzianymi statami dla tego potwora.


    Tak jak mówiłem, nie widzę żadnego sensu, z lvlu na lvl Mimic jest coraz łatwiejszy i jest to fakt. Bardziej na twoim miejscu jak chcesz się dowalić do unikatów bym podał np. takiego Tonberry, który mimo bycia coraz łatwiejszym z podwyższaniem lvla nigdy nie osiągnie 100% zabijalności ze względu na swoją mechanikę.
    No ta, gracz wciąż ma przewagę, ukrycie jest po prostu annoying.


    Tonberry w sumie robi się coraz łatwiejszy, można pominąć pchnięcia bardzo wysokim hp, a większy atak pozwala na zabicie go na mniejszej ilości klątw.

    - - - - - - - - - -

    Cytat Napisał hurzysta Zobacz post
    Propozycja na nie, czemu mamy karać ludzi, którzy przeznaczyli horrendalne ilości czasu na przygotowanie eq +7/8, taktyk, dobranie odpowiednich statystyk, dobranie odpowiedniego eq, resetowanie atrów co dungoen by zbić wyższy poziom? Mając dostęp do nowych zdolności, eq, poziom otchłani powinien pozostać bez zmian, tzn. poziom trudności dopasowuje się do poziomu gracza tak samo jak drop itemków powinien zostać dostosowany do poziomu gracza.
    Niech koledzy fabularniaki popatrzą na to, że by zbić 20+ poziom dunga trzeba więcej niż forumowa taktyka, a to dosyć dużo kosztuje, proponuje żeby sami zrobili umiejkę by zdobyć co najmniej 15 poziom a potem się wypowiadali
    a to eq +7/8 też będzie się skalować po wbiciu poziomu?
    Jak na moje nie ma to sensu, dungeon i tak się skaluje wraz z poziomem dungeonu, więc to normalne, że po wejściu nowego max levelu byłyby po prostu osiągane nowe poziomy dungeonu.
    Jesteś takim mistrzem PvE, że nawet sam Sir Tristam cię nie rusza? Kliknij tutaj, by zobaczyć wyzwanie przygotowane specjalnie dla takich jak ty! Sam twórca Tristama aprobuje to wyzwanie!

  13. #13
    Użytkownik Avatar Lethal
    Dołączył
    10-05-2013
    Postów
    198
    Mimica bije się na auto.
    Psy z Arkadii szczekają a karawana jedzie dalej

  14. #14
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    505
    Cytat Napisał Lethal Zobacz post
    Mimica bije się na auto.
    Zatem poprosze cie o pomoc przy jego zbiciu na kazdej mojej postaci, skoro deklarujesz, ze jest tak latwo
    ***** ****

  15. #15
    Użytkownik Avatar Pustka
    Dołączył
    12-05-2020
    Postów
    510
    W obu przypadkach ma to swoje plusy, więc dyskusja na zasadzie czy chcecie, by gracze z wyższym poziomem miało przewagę nad dungami czy nie.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •