Zobacz wyniki ankiety: Czy te zmiany Wielkanocne były potrzebne?

Głosujących
69. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    7 10.14%
  • Nie

    62 89.86%
Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 46 do 60 z 92

Temat: Nowe zmiany jajka i zająca

  1. #46
    Użytkownik Avatar hurzysta
    Dołączył
    06-07-2019
    Postów
    379
    Następnym razem jak będziecie coś zmieniać to spytajcie graczy przed projektowaniem tego lub przynajmniej zróbcie coś oryginalnego... tbh zepsuliście najlepszego globala

    Oczywiście chwała testerom że w ogóle coś robią, no ale cmon można się chyba postarać, wymyślić coś oryginalnego, zwłaszcza że żyjemy w czasach w których każdy ma dostęp do chatu gpt, czyli niekończących się inspiracji

    Wesołego jajka
    Ostatnio edytowane przez hurzysta ; 18-04-2025 o 21:04
    Lewackie wycie - znakomicie

  2. #47
    Użytkownik
    Dołączył
    19-03-2012
    Postów
    1,001
    Zajączka już da ugrać ale jajko ciezkie.
    Wesołych swiąt

  3. #48
    Użytkownik Avatar Stara Gwardia
    Dołączył
    16-02-2020
    Postów
    638
    (Mapka wzięta z poradnika, nie wiem czy aktualna)

    Xani pisał wyżej, że da się wrzucić resp unikata na mapie (jak u mimica), więc można rozważyć resp zajączka gdzieś w tych okolicach jako obiekt, a nie od razu jako walkę. Prosta animacja: wchodzą te czarne paski na górze i u dołu ekranu, kamera przenosi się w okolice czerwonej strzałki i zajączek wychodzi zza drzewek u góry, lub z niebieskiej strzałki od wyspy wielkanocnej.

    - - - - - - - - - -

    BTW. powód zmian zajączka został podany, jest dosyć zrozumiały. ALE CO WAM WADZIŁO JAJKO?! czy Tomi wyjaśni nam, czemu jeden z bardziej oryginalnych potwór został usunięty z gry i dostaliśmy za niego coś, co opisuje poniższy mem?
    Ostatnio edytowane przez Stara Gwardia ; 18-04-2025 o 23:27

  4. #49
    Użytkownik Avatar Azekar
    Dołączył
    13-12-2023
    Postów
    39
    Chciałbym ponownie pogratulować kochanej administracji, która wpadła na świetny pomysł. Oby tak dalej, robienie graczom na przekór na pewno sprawi, że z 20 aktywnych graczy wlecimy na dziesięciokrotność tej liczby. Trzymam kciuki za kolejne update, mam nadzieję, że będą równie udane!!!
    Miło jest być ważnym, ale ważne jest być miłym.

  5. #50
    Użytkownik Avatar JeGGeRr
    Dołączył
    02-10-2019
    Postów
    99
    Obawiam się iż wychodzą z założenia że i tak będą ludzie do grania więc wywalone joojca w graczy i tak dodadzą co chcą

  6. #51
    Użytkownik Avatar Nattat
    Dołączył
    07-03-2016
    Postów
    1,065
    Cytat Napisał JeGGeRr Zobacz post
    Obawiam się iż wychodzą z założenia że i tak będą ludzie do grania więc wywalone joojca w graczy i tak dodadzą co chcą
    To podzielą los Alkatrii XD
    Idę robić sobie cash, money - nie kaszę mannę
    Moi ludzie to klasyk
    Do zobaczenia mordziaty tymczasem

  7. #52
    Użytkownik Avatar Azekar
    Dołączył
    13-12-2023
    Postów
    39
    Cytat Napisał JeGGeRr Zobacz post
    Obawiam się iż wychodzą z założenia że i tak będą ludzie do grania więc wywalone joojca w graczy i tak dodadzą co chcą
    Alkatria poszła właśnie tym torem i aktualnie licznik nie przebija dwóch osób online w ciągu 24h. No ale tak, trudno pójść w ślady większych i lepszych produkcji, które wprowadzają to, czego chcą gracze.
    Miło jest być ważnym, ale ważne jest być miłym.

  8. #53
    Użytkownik Avatar Toshiro
    Dołączył
    22-04-2013
    Postów
    217
    No co zrobić, praktycznie ostatnie 90% zmian wprowadzonych w tej cudownej gierce maj fantazy onlajn 3 są pod zniechęcanie graczy do dalszego grania i obserwacji jak gra dalej będzie progressować. Miło, że nie tylko ja tak myślę, a już coraz większa społeczność MFO3.
    (Kto wie jakie będą następnie jajkowe zmiany... Prima aprill już dawno było)
    Welcome to my world.

  9. #54
    Użytkownik Avatar JeGGeRr
    Dołączył
    02-10-2019
    Postów
    99
    Cytat Napisał Toshiro Zobacz post
    No co zrobić, praktycznie ostatnie 90% zmian wprowadzonych w tej cudownej gierce maj fantazy onlajn 3 są pod zniechęcanie graczy do dalszego grania i obserwacji jak gra dalej będzie progressować. Miło, że nie tylko ja tak myślę, a już coraz większa społeczność MFO3.
    (Kto wie jakie będą następnie jajkowe zmiany... Prima aprill już dawno było)
    No coś w tym jest, nie ma co ukrywać iż te zmiany są wprowadzane na szybko bez sprawdzania uprzedniego jak widać, skoro po jakimś czasie i marudzeniu graczy zając został znerfiony, a nam pozostaje tylko spamić pod jednym postem na którego i tak nie odpowie nikt znając życie , toć nawet "pseudo twórcy" owej zmiany jak widać milczą w tej sprawie

  10. #55
    Użytkownik
    Dołączył
    19-03-2012
    Postów
    1,001
    Trzeba się cieszyć, że coś tam zrobili. Mimo, że też jest sceptyczny do niektórych zmian.

  11. #56
    Użytkownik Avatar proskiler
    Dołączył
    16-07-2013
    Postów
    614
    Jak dla mnie poprzedni zając nie miał polotu, więc zmiana na +. Spokojnie można bić w zerówkach auto. Natomiast co do jajka, to zgadzam się z opinią innych - było najlepszym globalem w tej grze. Nie rozumiem z jakiego powodu zostało to zmienione.

    EDIT: zająca można było też spokojnie ubić przed znerfieniem
    pisząc najlepszy global miałem na myśli oczywiście globale eventowe
    Ostatnio edytowane przez proskiler ; 19-04-2025 o 19:53

  12. #57
    Użytkownik
    Dołączył
    06-07-2020
    Postów
    82
    Dlaczego akurat jajko było według was najlepszym globalem? Walka z nim była banalnie prosta oraz nudna. Wystarczyło trzymać tylko HP na poziomie,żeby nie umrzeć i ciągle bićm winrate był na poziomie 99% bo,żeby nie pokonać to każdy musiał w walce się postarać.

  13. #58
    Użytkownik Avatar JeGGeRr
    Dołączył
    02-10-2019
    Postów
    99
    Cytat Napisał Suczek Zobacz post
    Dlaczego akurat jajko było według was najlepszym globalem? Walka z nim była banalnie prosta oraz nudna. Wystarczyło trzymać tylko HP na poziomie,żeby nie umrzeć i ciągle bićm winrate był na poziomie 99% bo,żeby nie pokonać to każdy musiał w walce się postarać.
    No pewnie dlatego, dla niektórych i tak za trudno było zmienić skrypt na jajcowy i potki latały non stop, zresztą na reszcie globali eventowych również jest trudno o gracza ze skryptem czasami więc dlatego była największa szansa na wina bo spartolić jak pisałeś trzeba było się postarać
    Jesteśmy inni więc nie porównuj nas do nikogo

  14. #59
    Użytkownik Avatar proskiler
    Dołączył
    16-07-2013
    Postów
    614
    Na evencie jeżeli nie polujesz na globala, to często masz inny skrypt - na zające albo kurczaka. Jeżeli zrespi się obok, to nie zdążysz zmienić, bo już 15 innych graczy biegnie złapać globala, więc jego prostota była w tym przypadku dużym plusem.
    Drugi plus to nietypowa mechanika, której żaden inny global/potworek z gry nie miał.
    Trzeci plus - mógł go bić każdy niezależnie od poziomu, low lvl był nawet bardziej pożądany w walce, bo miał dostęp do potek lv1 i 2.

  15. #60
    Użytkownik Avatar Fresher
    Dołączył
    22-11-2014
    Postów
    262
    Ja przede wszystkim nie rozumiem, jaki był cel wprowadzenia takich zmian?

    Widziałem w ubiegłych latach wiele dyskusji i ankiet typu "który event jest najlepszy" i Wielkanoc zawsze była ciepło oceniana, więc śmiem wątpić, że zmiany są efektem krytyki graczy.

    Mechanika wyrównywania statystyk przez jajo i zająca były jedną z najbardziej charakterystycznych cech tego eventu. Nie każdy potwór w grze musi stanowić wyzwanie, nie ma powodu żeby tak było, a event wielkanocny wyróżniał się właśnie swoją lekką sielankową formą.

    Ja wiem, że pierwszą formą obrony przed krytyką tych zmian może być "nie umiecie grać, przecież to można w zerówkach ma luzie ubijać, nauczcie się walczyć", ale to nie tutaj leży problem. Nie chodzi o to, że coś jest zbyt ciężkie. Chodzi o to, że nie było powodu aby usuwać flagową mechanikę eventu i go utrudniać zabijając jego luźny vibe.

    Obecnie musiałbym poświęcić pół godziny, aby przeanalizować skillset jajka i stworzyć na nie skrypt, a potem analizować swoje walki żeby ogarnąć nietypowe edge casy i go optymalizować, no i oczywiście jak dostaniemy low levele do walki albo ludzi ze złym profilem to będę dostawać spam żeby załączyć manu bo nie możemy ryzykować i w sumie to jestem cwelem jak zostanę na full auto i będę miał sabotowane na przyszłość. Do tego zajączek będzie wymagał większego postarania z bolidem. Czy stracę na tym jakoś mnóstwo czasu? no nie (o ile nie będę bił wielu jaj), ale po co zrobiliście z tego eventu to samo co jest na innych eventach?

    Generalnie zmiany typu "ten event jest zbyt lubiany przez graczy, musimy to zmienić".
    Reputy tutaj

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •