Zobacz wyniki ankiety: Fakty mówię, rel?

Głosujących
44. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    41 93.18%
  • Nie

    3 6.82%
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 16 do 30 z 47

Temat: Podwyższenie limitów wymian w Nordii.

  1. #16
    Użytkownik Avatar Luxferre
    Dołączył
    04-05-2011
    Postów
    1,089
    Cytat Napisał Azekar Zobacz post
    Nie wiem przy okazji, co chcesz nerfić w Devos, tam akurat wszystko jest dobrze zrobione i nie ma bezsensownych limitów, które uniemożliwiają sprawne wymiany przedmiotów. Pochyliłbym się jedynie nad Gałkowcami i golemami, bo te akurat są dość mocno bezużyteczne. Szansa na oko czy kryształ nie jest wybitnie wysoka a również nagrody za ich wymiany są dość przeciętne.
    z tego co pamietam to jest chyba jeszcze limit na muszelki, w eliar jest na rude zelaza → zeton (chociaz to kiedys proponowalem usunac i nie przeszlo), pewnie cos tam jeszcze sie znajdzie w innych miastach
    ::::​)

  2. #17
    Użytkownik Avatar Azekar
    Dołączył
    13-12-2023
    Postów
    39
    Cytat Napisał Luxferre Zobacz post
    z tego co pamietam to jest chyba jeszcze limit na muszelki, w eliar jest na rude zelaza → zeton (chociaz to kiedys proponowalem usunac i nie przeszlo), pewnie cos tam jeszcze sie znajdzie w innych miastach
    Muszelek jest 100 dziennie, ale i tak, jeśli zbieramy je codziennie to mamy 20 sztuk, więc bez problemu wymienimy w jeden dzień nawet pięciodniowy zbiór. W Devos, z tego co znalazłem są jeszcze limity na wymiany z kopalni, ale ten limit też jest stosunkowo duży - bodajże 200 antracytu i 50 mythrilu dziennie.
    Ostatnio edytowane przez Azekar ; 28-02-2025 o 12:32
    Miło jest być ważnym, ale ważne jest być miłym.

  3. #18
    Użytkownik Avatar DawidXD
    Dołączył
    28-12-2012
    Postów
    176
    Cytat Napisał Azekar Zobacz post
    bodajże 200 antracytu i 50 mythrilu dziennie.
    *250 antracytu

    Tak to prawda że te limity są nikomu niepotrzebne i denerwujące, ale nie oszukujmy się, nie wejdzie.
    Miłego dnia

  4. #19
    Użytkownik Avatar Kyuubi
    Dołączył
    23-07-2015
    Postów
    127
    @Tomi czekamy na odpowiedź, nie trzymajmy ludzi w niepewności krótka piłka tak lub nie

  5. #20
    Użytkownik
    Dołączył
    28-02-2014
    Postów
    114
    Gra ma zachęcać graczy do logowania się i do zużywanina energii. Jeśli masz do wymiany 100 sztuk po max 10 dziennie, to oznacza że musisz się zalogować przynajmniej 10 dni, zużyć 50 energii na teleporty lub kilkanaście minut na przyjście do wymiany. Jak się zalogujesz, to zostajesz w grze przez godzinę.

    Tak działa ten rynek, walczy o uwagę i zmiana tego byłaby strzeleniem sobie w kolano.

  6. #21
    Użytkownik Avatar Azekar
    Dołączył
    13-12-2023
    Postów
    39
    Cytat Napisał Hidi Zobacz post
    Gra ma zachęcać graczy do logowania się i do zużywanina energii. Jeśli masz do wymiany 100 sztuk po max 10 dziennie, to oznacza że musisz się zalogować przynajmniej 10 dni, zużyć 50 energii na teleporty lub kilkanaście minut na przyjście do wymiany. Jak się zalogujesz, to zostajesz w grze przez godzinę.

    Tak działa ten rynek, walczy o uwagę i zmiana tego byłaby strzeleniem sobie w kolano.
    Nie byłaby strzałem w kolano, bo w jakiś sposób topowe gry MMORPG nie narzucają tak absurdalnych ograniczeń na wymiany przedmiotów, eventowych czy też nie. W tym przypadku jest to zwyczajnie naciągane na siłę. Na początku ten limit miał sens, żeby nie wrzucać setek sztuk eq na rynek. Aktualnie jest to po prostu utrudnianie życia graczom, którzy mają pochomikowane itemy w setkach, co jest normalne, gdy aktualizacje wychodzą z częstotliwością jednej na 4-5 lat. Aktualnie, żeby wymienić itemy musiałbym stać w jednym miejscu przez miesiąc. Super sposób na przytrzymanie gracza, serio. Może zamiast próbować robić to w tak idiotyczny sposób, skupmy się na częstszym wprowadzaniu do gry contentu, aby utrzymać starych i przyciągnać nowych.
    Miło jest być ważnym, ale ważne jest być miłym.

  7. #22
    Użytkownik Avatar Harriours
    Dołączył
    24-10-2017
    Postów
    151
    Cytat Napisał Hidi Zobacz post
    Gra ma zachęcać graczy do logowania się i do zużywanina energii. Jeśli masz do wymiany 100 sztuk po max 10 dziennie, to oznacza że musisz się zalogować przynajmniej 10 dni, zużyć 50 energii na teleporty lub kilkanaście minut na przyjście do wymiany. Jak się zalogujesz, to zostajesz w grze przez godzinę.

    Tak działa ten rynek, walczy o uwagę i zmiana tego byłaby strzeleniem sobie w kolano.
    Tylko to nie zachęca do grania, tylko przeciwnie. Ludzie po prostu rezygnują z kolejnej aktywności w grze.

  8. #23
    Użytkownik Avatar Azekar
    Dołączył
    13-12-2023
    Postów
    39
    Rozumiem, że wprowadzenie drugiej w ciągu 10 lat (XD) aktualizacji fabularnej jest naprawdę czasochłonne. W związku z tym nie wymagam nawet merytorycznej odpowiedzi w tej kwestii, żeby szanowna administracji nie musiała poświęcać zbyt wiele swego cennego czasu. Vox populi mówi samo za siebie, przeważająca ilość głosów jest na tak; nie wliczam w negatywne odpowiedzi tych, którzy nie potrafią uargumentować swojej opinii i nie mają pojęcia w jaki sposób funkcjonują gry MMORPG.
    @Tomi daj krótką odpowiedź, tak czy nie i zamykamy temat.
    Pozdrawiam z rodzinką.
    Ostatnio edytowane przez Azekar ; 03-03-2025 o 11:47
    Miło jest być ważnym, ale ważne jest być miłym.

  9. #24
    Użytkownik
    Dołączył
    19-03-2012
    Postów
    1,001
    Czy aż to takie potrzebne.

  10. #25
    Użytkownik Avatar Azekar
    Dołączył
    13-12-2023
    Postów
    39
    Cytat Napisał Kamillo Zobacz post
    Czy aż to takie potrzebne.
    Aż to takie potrzebne to może nie, ale aż tak to potrzebne jak najbardziej. No i tak, lepiej jest blokować najbardziej prymitywną mechanikę w grach, nakładając na nią kosmicznie bezsensowny limit. Przypominam, że mamy 5 lat, słownie PIĘĆ lat od kiedy wyszło ostatnie miasto i ograniczenie, które miało sens na początku jego istnienia, istnieje do dziś. Magia.
    Miło jest być ważnym, ale ważne jest być miłym.

  11. #26
    Można przy okazji obniżyć wymagania na osiągnięcia

  12. #27
    Użytkownik
    Dołączył
    25-01-2017
    Postów
    30
    Dobry pomysł, od razu możecie zdjąć limity na zbieractwo typu martwy owad.

  13. #28
    Redaktor Naczelny Avatar Hubiot
    Dołączył
    31-03-2011
    Postów
    2,762
    Cytat Napisał Encyklompendium Zobacz post
    Można przy okazji obniżyć wymagania na osiągnięcia
    Zdecydowanie na nie - w przypadku już istniejących osiągnięć.
    W przypadku nowych osiągnięć (np. przy update) zgadzam się na zmniejszenie wymagań względem poprzednich (maks. 200 dni aktywności)

  14. #29
    Użytkownik Avatar Azekar
    Dołączył
    13-12-2023
    Postów
    39
    No i co tam? Może w końcu jakiś feedback od kogoś z góry?
    Miło jest być ważnym, ale ważne jest być miłym.

  15. #30
    Użytkownik Avatar Azekar
    Dołączył
    13-12-2023
    Postów
    39
    b, wciąż czekamy
    Miło jest być ważnym, ale ważne jest być miłym.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •