Tak
Nie
Muszelek jest 100 dziennie, ale i tak, jeśli zbieramy je codziennie to mamy 20 sztuk, więc bez problemu wymienimy w jeden dzień nawet pięciodniowy zbiór. W Devos, z tego co znalazłem są jeszcze limity na wymiany z kopalni, ale ten limit też jest stosunkowo duży - bodajże 200 antracytu i 50 mythrilu dziennie.
Ostatnio edytowane przez Azekar ; 28-02-2025 o 12:32
Miło jest być ważnym, ale ważne jest być miłym.
@Tomi czekamy na odpowiedź, nie trzymajmy ludzi w niepewności krótka piłka tak lub nie
Gra ma zachęcać graczy do logowania się i do zużywanina energii. Jeśli masz do wymiany 100 sztuk po max 10 dziennie, to oznacza że musisz się zalogować przynajmniej 10 dni, zużyć 50 energii na teleporty lub kilkanaście minut na przyjście do wymiany. Jak się zalogujesz, to zostajesz w grze przez godzinę.
Tak działa ten rynek, walczy o uwagę i zmiana tego byłaby strzeleniem sobie w kolano.
Nie byłaby strzałem w kolano, bo w jakiś sposób topowe gry MMORPG nie narzucają tak absurdalnych ograniczeń na wymiany przedmiotów, eventowych czy też nie. W tym przypadku jest to zwyczajnie naciągane na siłę. Na początku ten limit miał sens, żeby nie wrzucać setek sztuk eq na rynek. Aktualnie jest to po prostu utrudnianie życia graczom, którzy mają pochomikowane itemy w setkach, co jest normalne, gdy aktualizacje wychodzą z częstotliwością jednej na 4-5 lat. Aktualnie, żeby wymienić itemy musiałbym stać w jednym miejscu przez miesiąc. Super sposób na przytrzymanie gracza, serio. Może zamiast próbować robić to w tak idiotyczny sposób, skupmy się na częstszym wprowadzaniu do gry contentu, aby utrzymać starych i przyciągnać nowych.
Miło jest być ważnym, ale ważne jest być miłym.
Rozumiem, że wprowadzenie drugiej w ciągu 10 lat (XD) aktualizacji fabularnej jest naprawdę czasochłonne. W związku z tym nie wymagam nawet merytorycznej odpowiedzi w tej kwestii, żeby szanowna administracji nie musiała poświęcać zbyt wiele swego cennego czasu. Vox populi mówi samo za siebie, przeważająca ilość głosów jest na tak; nie wliczam w negatywne odpowiedzi tych, którzy nie potrafią uargumentować swojej opinii i nie mają pojęcia w jaki sposób funkcjonują gry MMORPG.
@Tomi daj krótką odpowiedź, tak czy nie i zamykamy temat.
Pozdrawiam z rodzinką.
Ostatnio edytowane przez Azekar ; 03-03-2025 o 11:47
Miło jest być ważnym, ale ważne jest być miłym.
Czy aż to takie potrzebne.
Aż to takie potrzebne to może nie, ale aż tak to potrzebne jak najbardziej. No i tak, lepiej jest blokować najbardziej prymitywną mechanikę w grach, nakładając na nią kosmicznie bezsensowny limit. Przypominam, że mamy 5 lat, słownie PIĘĆ lat od kiedy wyszło ostatnie miasto i ograniczenie, które miało sens na początku jego istnienia, istnieje do dziś. Magia.
Miło jest być ważnym, ale ważne jest być miłym.
Można przy okazji obniżyć wymagania na osiągnięcia![]()
Dobry pomysł, od razu możecie zdjąć limity na zbieractwo typu martwy owad.
No i co tam? Może w końcu jakiś feedback od kogoś z góry?
Miło jest być ważnym, ale ważne jest być miłym.
b, wciąż czekamy![]()
Miło jest być ważnym, ale ważne jest być miłym.