Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Zmiana balansu Instancji Walentynkowej na low lv (20)

  1. #1
    Użytkownik Avatar Jotson
    Dołączył
    09-02-2019
    Postów
    30

    Zmiana balansu Instancji Walentynkowej na low lv (20)

    Przy mocnych statach pod pvp, z perfekcyjnym eq +3 na 20lvl (mag) ubicie Instancji Walentyknowej na poziomie trudnym graniczy z cudem. Przede wszystkim ma to miejsce ze względu na brak możliwości użycia jakichkolwiek użytecznych zdolności typu podwójny drenaż, czy bryza; brak odpowiednich odporności na statusy w eq w przedziale poziomowym jak i brak możliwości założenia gemów statusowych. Przez cały dungeon trzeba oszczędzać potki i liczyć na brak statusów (klątwa, truta) od uwodzicielek, a jeśli uda się jakimś cudem dojść do finału, to w 90% przypadków mamy 1 próbę (ze względu na brak mikstur na 2 podejście lub brak żyć). Samo Bóstwo Pożądania, nawet w perfekcyjnej walce (tu przykład: https://mfo3.pl/r/befcb35af) jest niesamowicie losowe i trudne do ubicia, więc apeluję chociaż o zmniejszenie szansy na nadawanie statusów przez mobki.

    Przy okazji, oferuję 1kk golda dla osoby (włączę siebie dla rywalizacji, a co ), która jako pierwsza pokona (i może nagra playthrough) Dungeonu na 20lv w normalnych statystykach przed potencjalną zmianą balansu.

    - - - - - - - - - -

    A, zapomniałem jeszcze dodać, że pozostałe eventy są o wiele bardziej przewidywalne i grywalne w tym przedziale; Strzyga, Porywacz i Wredny Gremlin chowają się poziomem trudności przy tym evencie.

  2. #2
    Użytkownik
    Dołączył
    06-04-2023
    Postów
    23
    Ostatnio edytowane przez Kyle Crane ; 15-02-2025 o 12:21

  3. #3
    Użytkownik
    Dołączył
    07-05-2023
    Postów
    98
    Propozycja na nie

  4. #4
    Użytkownik Avatar GalaxyPL
    Dołączył
    13-05-2021
    Postów
    462
    TO samo ma miejsce na niektórych eventach (które zresztą wymieniłeś).
    Mini/bossy, a dokładniej ich siła NIE jest przystosowana do niskopoziomowych postaci, które mają bardzo wąski wachlarz zdolności (możliwości).
    Nie wiem w czym trzeba biegać żeby coś takiego zbić. Dla porównania - postać 80+ robi mini/bossy eventowe na swój poziom bez problemu.
    Aż dziwne, że po tylu latach trzeba pisać takie posty. Testerka jak widać jest na niskim poziomie.

    Co do trudności na lowlvl to problemem jest to, że ciężej zdobyć eq +3 na 20 lvl niż eq +6 na 80 lvl, na którym również można bić w eq +8, czyli lepszym niż zakładany i stąd wynika cała trudność na 20 lvl w porównaniu z 80.
    Choć raz z sensem, szanuję. Przyznałeś właśnie, że na niskim lvl są inne możliwości, co niekoniecznie ktoś brał pod uwagę.
    Testerzy pewnie zakładają, że coś jest do zbicia w zerówkach, stąd wysokopoziomowe są proste w plusach, ale niskopoziomowe niekoniecznie, bo siłą rzeczy i tak nie natrzepie się tyle bonusu jak na wyższych lvl.
    Ostatnio edytowane przez GalaxyPL ; 15-02-2025 o 13:59
    ***** ****

  5. #5
    Moderator Avatar YourShadow
    Dołączył
    24-06-2014
    Postów
    1,804
    Testerka jak widać jest na niskim poziomie.
    Jak widać nie wiesz o czym mówisz (znowu).

    Każdy przeciwnik skalowalny jest testowany na każdy przedział (częściej, np. co 5 lvl i co 5 - 1), więc jest ubijalny. Jedyna różnica jest taka, że nie zawsze robił to ten sam Tester, więc może się różnić trafność doboru eq i statystyk.

    Jeszcze wspomnę o fakcie, że 7 lat temu była zupełnie inna ekipa testerska, więc kierowanie swoich żalów całej do obecnej ekipy nie ma sensu:
    Testowanie i balans trudności walk: fakerino, slenderboss, Belnel, tetrax, lilanna
    Jak widać została tylko jedna osoba z osób testujących balans trudności przeciwników na evencie, a wtedy na pewno nie uchodziłem za osobę mającą wygórowane umiejętności PvE a z tego co widzę i pamiętam to ja testowałem na 20 lvl przeciwników będąc magiem, więc wszelkie pretensje możecie kierować do mnie a nie do "testerki".

    Co do trudności na lowlvl to problemem jest to, że ciężej zdobyć eq +3 na 20 lvl niż eq +6 na 80 lvl, na którym również można bić w eq +8, czyli lepszym niż zakładany i stąd wynika cała trudność na 20 lvl w porównaniu z 80.
    ***** ***

  6. #6
    Użytkownik Avatar Jotson
    Dołączył
    09-02-2019
    Postów
    30
    W takim razie jeszcze doprecyzuję, że chodzi o maga, niemniej GG. Jakbyś zmienił zdanie, to 1kk wciąż w grze ofc )

  7. #7
    Użytkownik
    Dołączył
    01-06-2024
    Postów
    10
    Nie, bo opóźni nowe miasto i update

  8. #8
    Użytkownik Avatar Pustka
    Dołączył
    12-05-2020
    Postów
    495
    Cytat Napisał Heller Fortune Zobacz post
    Nie, bo opóźni nowe miasto i update
    przecież Scythe jest już zrobione i przygotowują się na wprowadzenie do gry

  9. #9
    Użytkownik Avatar RaZoR
    Dołączył
    17-06-2014
    Postów
    287
    Cytat Napisał Heller Fortune Zobacz post
    Nie, bo opóźni nowe miasto i update
    Niech wprowadza mini upka do kazdego miasta, czekamy 6 lat, to co to kolejne 6

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •